‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

🤔🤔🤔

پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۰۷:۱۰ ب.ظ



🎩

😎

👍👕💪

👖



  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۸)

منم ترکمممم
پاسخ:
یاشاسین.....😍🚩
  • Mohsen Farajollahi シ
  • ما هم همچنین :) منتظر جواب ها هستیم ولی تو دلم میگم جواب ها نیاد بهتره :))) احتمالا پشت کنکور بمونیم و این حرفا. خوشحال شدم داداش
    پاسخ:
    عخی 🤓 ان شالله سال دیگه پزشگی رو شاخمونه خخ
    امسالم حقمونو خوردن وگرنه😂😂
    همچنین خواهر😎

  • Mohsen Farajollahi シ
  • یاشاسین ایران
    یاشاسین آذربایجان

    میدونم چند وقتی میشه نبودم :) امروز داشتم کامنت های قدیمی که فرستاده بودم (و توشون بسیار بسیار نمک ریخته بودم) رو میخوندم. گفتم یک یادی از اولین ها بندازیم :) احوال شما؟ چخبرا؟
    پاسخ:
    یاشااااا🙋‍♀️

    بعله بعله درست ...نمکدون کی بودی تو گوگولی🤭
    هی فیلا اندر خم یک کوچه یم منتظر جواب انتخاب رشته بی صحاب شدم 😕
    افسردگی به سر میبرم 😂😂😂
    شوما چیکار میکنید؟!اطلاعات جدید؟!😎

    تعریف از خود نباشه، من ترکم.
    .
    موفق اولاسان
    پاسخ:
    ایولا....💂

    همچنین ....🥰🥰
    ترکی بلد نیستم ولی فهمیدم متن رو
    قطعا خیلی ها ترکن
    به قول یه مسافر : کجایی هستی که ترکی بلد نیستی؟!
    قشنگی ایران به همین تنوع اقوامشه
    پاسخ:
    اورین به این هوش و ذکاوت😉👍
    واقعا 😂😂
    بعععله .....در اینکه شکی نیست😊
  • حـ . آرمان (استاد بزرگ)
  • جمله آخر ترکی بود
    مگه ترک نیستین؟؟؟؟

    + معنی جمله آخر: "چند نفری داریم اما شمارش از دستمون در رفته"
    پاسخ:
    اهااان ...اره الان که دقت میکنم همینه😂😂

    اخه خوندن جمله ترکی یکم سخته ؟؟

    سن ترک هارالین ؟؟؟🙈🙈
  • حـ . آرمان (استاد بزرگ)
  • داریم
    زیاد داریم
    نئچه نفر لر وار سایسی الدن چیخیپ :)
    پاسخ:
     اون صد البته ..😉
    اون قسمت اخرشو نفهمیدم😂
    من دلم پاکه خانم، می‌تونم ازتون خواهش می‌کنم ازتون که معنی جمله درون عکس رو بهم بگید.
    پاسخ:
    بله میتونین 😂😂

    نوشته :چند نفر اینجا ترک هست ?? 💂

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.