‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

مبارک ....😁

يكشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۱ ق.ظ

 

😍😍😍😍😍😍

 

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۱۲)

  • 💕 پسر خوب 💕
  • خخخخخخخ
    به منم سر بزنین
    پاسخ:
    به به پسر خوب ..چشم حتما 😄🤞
  • سوفیا آریانژاد
  • دوستان تورو خدا منو دنبال نکنید
    خسته شدم از بس تعداد دنبال کننده هام بالاست. من نمیتونم جوابگوی این همه مخاطب هزار هزار باشم . با چه رویی بگم منو دنبال نکنید، ولم کنید بزارید تنها باشم، اخه تعداد دنبال کننذه هام هنوز یک رقمی هم نشده و صفره خخخخ
    پاسخ:
    باشد دیگه دنبالت نمیکنم خیالت راهت شد 😂😂😂

  • احساسات پاک یک پسر خوب
  • انگار خیلی وقته پست نذاشتی
    پاسخ:
    اهوووم چیز جالبی پیدا نکردم 🙃
    همینجوریمدامتحانامو پشت سرهم عالی میدم😂برا همین حوصله نوشتنم ندارم🙂
  • شرمین نوژه
  • سلام . من شما را دنبال میکنم. شما فرار نکن
    بعد خوشحال میشم که شما هم مارو دنبال کنی.
    ما فرار...
    پاسخ:
    سلوووم مچکرم....چشم حتما😊
    سلام
    مرسی ممنونم
    پاسخ:
    سلااام...
    😍😘

    سلام
    هههه 😂 😂 😂 😂 عید حمید فطر
    عیدت مبارک باشه مرضیه جونم
    پاسخ:
    سلام عزیز دلم...
    عید توهم مبااارک😍😁😁😁
  • ماجده هستم(:
  • داری در میریا حواسم بهت هست🧐🤦‍♀️
    پاسخ:
    🙈🙈🙈🙈🙈

  • ماجده هستم(:
  • من؟ باو شخصش که مهم نی...بده در راه خدااااا 😂😂😂😂😂🤦‍♀️
    پاسخ:
    چشم....بزار شصت سالگیمو بگیر حتماااا😂😂😂😂😂
  • ماجده هستم(:
  • میشه برام سیدی بابالنگ درازو بخری؟😂😂😂😂😂🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️(مدیونی فک کنی منتظر بودم بگی که بندازم گردنتاااا😂😂🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️)
    پاسخ:
    😂😂قشنگ معلوم بود ...خخخ
    الان که فک میکنم شوماااا😳😉🤔
  • ماجده هستم(:
  • 😂😂😂😂😂😂😂🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️
    پاسخ:
    اگه بخوای یچیز دستیم میدم بهت😂😂😂

  • ماجده هستم(:
  • شوما بده میسپرم بیان مُختو بزنن ببرنِت حسابتو مشتیییی خالی کنن😂😂😂😂😂😜😜😜😎
    پاسخ:
    امممم الان که فک میکنم میبینم نیازی ندارم ...
    خعلی ممنونم😂😂😂
  • ماجده هستم(:
  • 😐😂😂😂
    +عیدتون مبارکا(:
    پاسخ:
    عید شوماهم مبااارک...
    شماره حساب بدم یا نع😂😂😂

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.