‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

مرد یعنی....!

شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۱۰ ب.ظ


مرد یعنی ...!

مرد یعنی فیس و کبر و ادعا 

 مرد یعنی سایه ای پر دردسر 

 مرد یعنی یک هیولای دو سر 

 مرد یعنی یک کویر بی گیاه 

 مرد یعنی زندگی با او تباه 

مرد یعنی یک جهان بیچارگی 

مرد یعنی یک بلای خانگی 

 مرد یعنی آسمانی بی فروغ 

 مرد یعنی هرچه میگوید دروغ 

 مرد یعنی شوره زاری بی علف 

 مرد یعنی عمر زن با او تلف ...!

***


به نظر من چرااااکه نه  خعلیم خوبه ...خخخ

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۳۶)

نه نمیشه
خواهش میکنم
پاسخ:
😒😒😒😒
😒😒😒
😒🔫
این درسته

زن یعنی نـاز … مرد یعنی نیــاز …
مرد یعنی غرور ، زن یعنی شکست غرور …
مرد یعنی باید ، زن یعنی شاید …
مرد یعنی بودن ، زن یعنی فنا …
مرد یعنی دیدن ، زن یعنی چشم فرو بستن …
مرد یعنی دم ، زن یعنی باز دم …
مرد یعنی منطق ، زن یعنی احساس …
مرد یعنی حکومت ، زن یعنی اطاعت …


مرد یعنی سخاوت ، زن یعنی صداقت …
مرد یعنی رهایی، زن یعنی تسلیم …
مرد یعنی شرافت ، زن یعنی نجابت …
مرد یعنی خشونت ، زن یعنی لطافت …
مرد یعنی غیرت ، زن یعنی عزت …
مرد یعنی من ، زن یعنی ما…
مرد یعنی صلابت ، زن یعنی قداست …
مرد یعنی  پیمودن ، زن یعنی صبوری …
مرد یعنی اکنون ، زن یعنی فردا …
مرد یعنی ساختن ، زن یعنی سوختن …
مرد یعنی دلدار ، زن یعنی دلداده …
مرد یعنی خواستن ، زن یعنی کاستن …
مرد یعنی ربودن ، زن یعنی کشش …
مرد یعنی بیارام ، زن یعنی بیاسای …
پاسخ:
واقعاااا قشنگ بود ....
البته بعضی جاهاشو باید تغیر داد ...(مرد یعنی حکومت ،زن یعنی اطاعت )😡

در کل معرکه بووود ....باریک دادا واقعا بارررریک 😉👍
خدابه همسرایندت رحم کنه
پاسخ:
فعلا که نیست خخخخ

هر وقت پیداش شد ، حتما بهش میگم خخخ

تازشم خعلیم دلش بخووواااااد دختر به این گلی 😅😅
محبت مادرت نسبت به پدرت کشکیست آیا:
پاسخ:
اونا موضوع شووون جدااا ....اون ماله قدیما بود 😅😅
میشورم ککم نمیگزه
پاسخ:
اااا باریک لله ....مرد باید حرف گوش کن باشه اورین اورین 😉
نظرشماست نظرهمه زناکه نیست
پس عشق است نظراون زناکه مرداشونودوست دارن
پاسخ:
من به عنوااان وکیل همه اینو گفتن 
خخخخ نیست همچین زنای شلغمی 😅😅
ظرف شستن یه تفریحه 
مثل غذا درست کردن 
وظیفه نیست 
چه زن چه مرد... هر کدوم میتونن باید یه بخشی از کارو انجام بدن
تازه اون وسط کلی مسخره بازیم درمیارن و میخندن!
پاسخ:
تاحالا از این دید بهش نگاه نکرده بوووودم ..😓

به نظرم چیز جااالبی باشه ...😊
  • محمد حسین امینی
  • :/
    پاسخ:
    😁😁😁😁😁
  • من دلم پاکه ...
  • 👆😅
  • من دلم پاکه ...
  • پایان بحث را اعلام مینایم ....🙌

    به افتخار تموم زناااا 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

    و البته مردا اا👏👏👏👏
  • علیرضا امیدیان نسب
  • باشه پس من میگم کلفتی تو هم خوبی کن بهم باشه کلفت
    پاسخ:
    البته گفته باشم این در مورد من مربوط نمیشه خخخ
  • علیرضا امیدیان نسب
  • پس کلفت باقی میمونی
    نامردی جوابش نامردیه
    پاسخ:
    😒😒😒

    من نامردی نمی بینم ....طبق تجربم گفتم .
    تازشم جواب نامردی خوبیه صرفا جهت اطلاع 😊
  • علیرضا امیدیان نسب
  • تو این مطلبو پاک کن منم میبندم کلفت
    پاسخ:
    نوووووووچ👅
  • علیرضا امیدیان نسب
  • خخخخ چرا پاکش کردی
    پاسخ:
    خخ خوو نیشتو ببند بچه 😡🔫
  • علیرضا امیدیان نسب
  • نه ندارم کلفت خانوم
    پاسخ:
    اشکال نداره هر چی گفتم دایورت کن برا خالت خخخ😅
  • علیرضا امیدیان نسب
  • من عمم تو هشت سالگی مرد
    پاسخ:
    خدابیامرزدش ...😔

    یعنی به جز ایشووون عمه ی دیگه ای نداری!!😒
  • علیرضا امیدیان نسب
  • خدا به خانواده ی کلفتا هم رحم کنه
    پاسخ:
    سلام منو حتما خدمت عمممت برسووون 😊
  • علیرضا امیدیان نسب
  • اره زیاد
    چون کلفت زیاد دیدم
    پاسخ:
    الحق که پیره مردی ....گند اخلاق و غیر قابل تحمل 😩

    خدا به خانوادت صبر بده ...الهی آمیبن 🙌
  • علیرضا امیدیان نسب
  • کتک که کلفتا میخورن که خوب کار کنن
    پاسخ:
    خعلی واردیااااا معلومه زیاد خوردی خخخخ😅😅

    😡🔫👊
  • علیرضا امیدیان نسب
  • این مثال خوبی بود کلقت خانوم
    اما مناسب کلفتاس
    پاسخ:
    😒 کتک دوس داری نه ؟!؟

    👊👊👊👊👊👊👊
  • علیرضا امیدیان نسب
  • کلفت اصلا تو خون شماست میاین دنیا برا کلفتی
    منم فرداتو می بینم که چه کلفت نمونه ای میشی
    پاسخ:
    شتر در خواب بیند پنبه دادنه دمااغوو خخخ👅
  • علیرضا امیدیان نسب
  • خخخخخخ شما کلفتاهم همینطور
    ارزوتونو به گور ببرین
    کلفت خانوم
    پاسخ:
    منکه دلم روشنه فردا پس فردا با پیش بند ظرف شویی میبینمت خخخ
    نمیبریم میبینیم خخخخ
    کلفتم خودتی زشتوو..👅
  • علیرضا امیدیان نسب
  • باشه کلفت خانوم
    فردای کلفتیه توروهم می بینم
    پاسخ:
    چشم عاقای قمپز ...خخخ
    هر چند سن تو کفاف نمیده ..ولی باید  این آرزوتو به گور ببری خخخ
  • علیرضا امیدیان نسب
  • اره دیگه برو تو خونه ها نیگا دختر کجاس داره کلفتی میکنه مادر کجاس قربونش شم کلفتی میکنه 
    در کل کلفتین
    بله
    پاسخ:
    حالا فرداتم میبینیم عاقااااا.....😁


  • علیرضا امیدیان نسب
  • همه گفتن شماها کلفتین کلفت 
    میدونی شماها خلق شدین تا کارای ما مردارو بکنین

    پاسخ:
    ا من قربون این قوه ی تخیل قویت بشم 
    بسه اینقدر توهم نزن پس میفتیاااا از من گفتن بود ..
    ایشالا وقتی مزدوج شدی .اون موقع نظرتو میپرسم خخخ
  • علیرضا امیدیان نسب
  • ما برای اصراف اکسیژن شماهم برای کلفتی و + اصراف اکسیژن
    پاسخ:
    نباباااا بعد کی اینو گفته ؟!😏
  • علیرضا امیدیان نسب
  • اره دیگه شماها کلفتین کار بچه هارو باید انجام بدین
    اصلا خلق شدین برای کلفتی
    پاسخ:
    نوووچ نووچ نوووچ .....حقت نیست الان چشاتو در بیارم هاااا 
    بچه جون ما داریم لطف میکنیم در حقتووون کوجای کارید خخخ
    حالا ما یه نفعی داریم شوما چی حز ضرر هیچ چیز ندارین 
    فقط برا اسراف اکسیژن خلق شدید 😅😅😅
  • علیرضا امیدیان نسب
  • مرد منقرض شه زنهم منقرض میشه 
    شماها از همون اولم نیاید خلق میشدین
    والا یه کلفت کمتر
    پاسخ:
    چه ربطی داره عااموو تازه اگه شوماهانباشین زندگی شیرین تر هم میشه شک نکن 😝
    اگه زنا نبودن کی شوما بچه هارو تروخشک میکرد خخخ
    درضم کلفتم ...ه 👅👅👅
  • علیرضا امیدیان نسب
  • راستی اگه شما نامردی میکنین منم نامردی میکنم
    بله زن کلفته ای باید ظرف بشوره
    بله
    پاسخ:
    کی گفته هاااا زن سرورو تاج سر خونست چی فکر کردی هااا
    برا همینه که میگم باید کلا نسل این مردا رو منقرض کرد 
    والا بخدااا ....چندشاا 😅😅
  • علیرضا امیدیان نسب
  • خخخخخ همین مرد که میگی تکیه گاه برخی از این زناس
    همین مرد ارزوی همین زنارو براورده میکنه
    همین مرد باعث میشه که بچه شین
    همین مرد اگه نباشه بچه بعد هفت سالگی دچار سردرگمی میشه 
    و.
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    پاسخ:
    اونا استثنان عاقااااا 
    بنده کلیشو گفتم ....
    در کل چیز جالبی نیستن ....
    وغیر قابل تحمل خخخخخ
    و بازم بگم ...😄
    .
    .
    .
    .
    .
    اگه طرف شستن برای کمک باشه چرا که نه
    اصلا خیلی هم سفارش شده که مرد تو کارای خونه به همسرش کمک کنه
    اما اگه کلا مرد بشوره به نظر شما نامردی نیس؟
    پاسخ:
    کمک که چیز خوبیه ...
    ولی ...
    کلا مرد بشوره یه حال دیگه ی داره خخخ
    نخیرم چرا نامردی باشه خود عدالته خخخ
    بپرس موافقین خانوما ظرف بشورن؟
    اون وقت میگیم نه
    پاسخ:
    اونکه بعععله .....اصلا مگه وظیفه ی ماااست ؟!خخخ

    😅😅😅
    سوال که من ۱۰۰ درصد موافقم :)
    پاسخ:
    ااا باریک لله ....ولی کو گوش شنوااا خخخ😅
  • من انقلابی ام
  • همیشه ظرفهای شام با منه ...

    اصلنم ناراحت نمیشم بلکه باعث افتخاره
    پاسخ:
    جدااااا؟!!😳

    اوووو بابا ایووول ....مرد واقعای یعنی شووومااا احسنت 👌
    اه اه
    ظرفی که مردبشوره حتمادفعه ی بعداگه بخوای غذابخوری مریض میشی
    من مخالفم
    پاسخ:
    اووو تاحالا از این زاویه ندیده بودم...
    الان که فکر میکنم .....😏

    نه نمی ارزه به اتفاقات بعدش خخخ
    ایول هوشیارم کردی 😅😅
    قشنگ بود :/
    پاسخ:
    ممنووون...😁

    نظرت در مورد اون سوالم چیه؟!!حخخخ😅😅

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.