‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

الکی مثلا ...!😜

دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۲۰ ب.ظ


الکی مثلا من مجید خراطهام.....:-( تیغو بردار پستادمو لایک لایکی کن تلافیه \عمری من مطلب گذاشتم تو نگفتی کافیه /

توروبخدا قسم اونطور نگاه نکن به من/

لا اقل لایکی بزن ، کامنت بزار حرفی بزن /عزیزم دستات نلرزه ، لایک اولو بزن /واسه پستای خوبو خنده دار من /

لایک دومو بزن نزار بریزه آبروم/

من تورو لایکت نکردم ،تو نیاوردی بروم /۳و۴و۵و۶

لایکارو پشت هم بزن /خب اگر خندت میگیره ،هی بخندو هی بزن شاید اون لحظه ببینی پست زیبای منو/

بیا باهم آشنا کن لایک وپستای منو ...💔

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۱۸)

چرا اینقدر متن مطالبت درهمه
مشکل از CSS قالبته یا شایدم خودت اینکارو میکنی
راستی لایکنم کردم
پاسخ:
اره نمیدونم چیکارش کنم بلد نیستم 😅😅

اورین اورین 😎👍


فداای داری دخی جووون😘

سلاااام مجید جان منم تتلویم 🙋
پاسخ:

من متعلق به همتوووآونم خخهخ

به به امیرجان چطوری پسز؟!😅😅

شکاکککککککککک چراشککک
پاسخ:
شک دارم واقعا لایک کرده باشی یانه😒😒

😏😏😏
لایک حالا میکنم
پاسخ:
هنوزم شک دارم ...😒😒😒
خیلی عالی وبامزه.......
پاسخ:
ممنووووون.بامزه گی از خودتوووونه ..

لایکت کووو؟!!😏
خسته نباشی
پاسخ:
سلامت باشی ....🙋
منم سهممو دادم :دی
پاسخ:
ایولاااااا😉
عجب . خواستم بگم منم یکی از اون آدم حسابیا
:)))
پاسخ:
اممم....بزار یکم فکر کنم 😏😏😏

😅😅😅😅
  • ژله پرتقالی
  • آره یکیشم منم خخخخ
    لایک کردم
    پاسخ:
    اورین جیگرم...😘


  • سیّد محمّد جعاوله
  • باحال بود
    لایک و کامنت چشم
    پاسخ:
    ممنووونم

    افرین ...🙋
  • محسن فرج اللهی
  • منم امیر تتلو هستم از آشناییتون خوشوقتم ;D
    پاسخ:
    سلام امیرجان چطوووری؟!!؟
    چه تغیر کردی خخخخ 
    همچنین خخخ
    لااااااااایک
    پاسخ:
    😁😁😁😁
    خخخخخخ
    من اکثرا لایک میکنم.
    مگه اینکه یادم بره...
    پاسخ:
    افلین بر توووو خخخخخ
    دیگه یادت نره هااا 
    وگرنه با من طرفی ...😅🔫
    خخخخخخخخخ
    پاسخ:
    خخخ خووو
    نپیچوون لایک رد کن بیاد ...😒

    😅😅😅
    خیلی بامزه ای دختر...
    لایک‌زدم :) البته من همیشه پست های تورو لایک میزنم😊
    پاسخ:
    بامزه ی از خودتووونه (درووووغ)خخخخخ
    اورین بر تووو ،رحمت خدا برتو باد .😅👍
    همه باید از تو یاد بگیرن اورین خخخ
    خخخخخخخ
    خیلی قشنگ بود
    آورین
    لاااااااایک
    پاسخ:
    خخخخ خووو😜

    برا خودت خخخ
    مخسی.....کوووو لایکت هاااا؟!!😡
    از اون واقعیاش بده ناملد ...😡🔫
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • یه سری برا جمع لایک این شعر مد بود خخخخ
    پاسخ:
    هییی....مجبوریم مجبور میفهی خخخخ

    ایشالا نصیب توهم بشه من دلم خنک شه 😅😅😅
    :)))
    چشم
    پاسخ:
    چشمت بی بلا....😉

    بازم از این کارا بکن ..خخخ

    اورین اورین 👍

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.