‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان



من یه فروردین ماهیم🙋 !


غروردارم ،ولی مغرور نیستم ...

دست ودلبازم ،ولی ولخرج نیستم ...

ساده به نظر میام ولی، تو دلم از همه چی خبر دارم ...!

شادم ولی ،تو دلم کلی غم دارم 

مهربونم ولی ،دوستت دارم هامو خرج هربی سروپایی نمیکنم ...

عاشقم ولی ،دلم که بشکنه دیگه خوب نمیشه ...!

موندنی ترین آدم روی کروه ی زمینم ولی ..!

اگر رفتم دیگر هیچ وقت برنمی گردم...!


به سلامتی قشنگ ترین موسیقی دنیا 

یعنی صدای قلب یه فروردینی ...!

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۴۰)

وقتی که من در اصل نظر دادم به نظر میرسد کلیک کردهام
در مورد نوشتن نظر من وقتی نظر جدید اضافه می شود - کادر و
از حالا به بعد هر بار که نظر اضافه می شود، چهار ایمیل با آن دریافت می کنم
همان نظر آیا راهی وجود دارد که بتوانید مرا از این خدمات حذف کنید؟
با تشکر!
پاسخ:
وااااات؟!؟😵😵😵
نمنه؟!؟!؟

عشق است تیروتیری

فروردینی هاهم عالیننننننننننننند
پاسخ:
فقط فقط فروردینی ...😍

تیرم هیییی ،..همچین خخخ
اره پس کیو میگم


نگو بای
پاسخ:
اهوووم
خداروشکر اعصاب مصابم نداری ..خخخخ
آروم باش کوشولو .....به سلووومت 😄😅🙋
روانی

نمیگی
پاسخ:
عمته خخخ 

نوووچ 😏
  • من دلم پاکه ...
  • اهااان پردیسو میگی ...بابا اطالاعاتت تو هلقم خخخ
    چرا بودم .....😅
    دنیا چی گف
    پاسخ:
    چیز خاصی نگفت خخخ😜
    چرا نظرات قبلیو  تایید نکردی 

    اها  از   دنیا بپرس

    دنیا چی میگفت

    پاسخ:
    کدوووم ...

    نخیرم همین الان بگوووو زود تندسریع ...

    نمیگم تا بگی ..یه خبرم دارم برات ولی نمیگم 
    بعضیا فرار کردن

    خخخخخخخ

    رفتی بزگترتو بیاری

    برو بیار
    پاسخ:
    عمت ....داشتم با دنیا حرف میزدم ایکبیری 

    تو هم از هر فرصتی استفاده کناااا خهخخ

    راستی این مامان پری کی بود زود تند سریع بگوو
    کیو برا بار اول دیدی
    پاسخ:
    عمتوووو😅😅😅

    هویچ صغیرووو
    میگم چرا اینقد فکر میکنی مغزت  درد میگیره
    هر دیقه میای جوابارو عوض میکنی
    پاسخ:
    نه همیچین فکر نمیکنم ...عوضشون نمیکنم اشتباهشو درست میکنم 😜
    تند تند که مینویسم بعضیاش اشتباهی در میادخخ
    من یه چیز دیگه بردتم تو هپروت

    نفر دوم چی؟
    پاسخ:
    خخخخ 
    خب گفتی اولی هویچ جون ..باورت میشه همین دیشب برا بار اول دیدمش خخخ
    و گفتی  یا اینی که چی؟؟!😵
    عجب بهشتیه ماه اصلا مهد کودک نمیریم


    بعضیا میدن تو خودت   شوهر کن   به فکر دختر نباش والا
    پاسخ:
    اوو کوشولو یعنی اینقدر کوچولویی خخخ 
    اشکال نداره خاله ناراحت نشیاااا خودم میبرمت یه جای خوب خخخ

    دقیقا اون بعضیا کین برم توجیحشون کنم خخخ تو به فکر شور کردن من نباشم 😅😄من به فکر آیندشونم که با تو میخان سر کنن خخ
    مشکل اینه که کسی نمیخواد
    تو هم تو رویا خوب زندگی میکنیا

    اه داداشت کدوم    مهدکودک نقاشی میکشه   
    پاسخ:
    خخخ خوبه من تو رویا زندگی میکنم (هر چند که فکر نمیکنم خخ )م تو چی که کلااا هپروتی 😅😄😄
    منکه دختر کور ، چکمل .تازه یارانه هم نگیره داشته باشم به تو نمی دم خخخخ

    بهشت کودکان ...حتما برو خعلی باحاله خخ
    میخوام بدونم کدوموش جمع کردی  اون سلامی که به ارد... کردی یا اینی که یانجا گفتی  بقیشو هم من نمیدونم
    پاسخ:
    اوووووف زیادن نمیشه همشونو اسم برد که ...خخخ
    خوشم میاد اطلاعاتتم دقیق هااا ...وایسا اون نفر دومی کیمده ؟!!!😵
    همینجوری کسی نمیومد بگیرتت حالا هم که الزایمر گرفتی  داداش بدبخت چی باید بکشه از دست تو
    پاسخ:
    خخخخ اووو کسی که بخواد فراووونه  ولی کیه که بهشون نگاه کنه 😜
    بخدا داداشم پاک پاک چیزی نمیکشه ..ولی بعضی وقتا اونم تفریحی نقاشی میکشه جونه تو 😅😄😄
    خدای ادعایی

    خخخخخخخخ

    جائزول السوتیست  خخخخخ

    تو که  کلا سوتی هستی


    پاسخ:
    نووووچ  خخخ😄

    خعلی ظایست خخخخخ😄😅

    ولی خوشم میاد همیشهذقشنگ جمع ش میکنم خخخ 

    دقیقا همه میفهمن خخ
    اره تو توهمم 

    جدیدا سرت به دیوار نخورده

    همه چی یادت رفته
    پاسخ:
    معلومه خخخ

    نه والااااا 

    اخی دارم الزایمیر میگیرم فکر کنم 😄😅
    اونجا که گفتم خدا یه عقلی به  بچه هات بده به خودت که عقل نداده  امدی در جواب گفتی
    بله دیگه از بس به خودم داده چیزی برا تو نمونده خخخخ درکت میکنم 😝

    همچین جوابی از  تو که اینقد ادعات میشد بعید بود



    پاسخ:
    نوچ نوچ ....منکه چیز غیر عادی تو این جمله نمیبینم 😋
    تازشم ادام جائزول السوتیست خخخ

    گفته باشم من هیچ وقت ادعام نشده ....😁
    پس چه روزی بود؟

    (دیدی کم اوردی نتونستی یه جواب درست حسابی بدی خخخخخخخ )
     

    شما ابجی ما هستی    اونوقت که ترش کردی  همه بدبختیاش واس ماس
    پاسخ:
    اهووووو من کی کم اوردم خودم خبر ندارم هووم 
    نکنه بازم توهم زدی.اخی. اشکال نداره 😄😅

    نخیرم من ابجی جنابالی نیستم ، خودم یدونه داداش دارم برا هفتادو هفت پشتم کافیه ..تو قصه ی اونو نخور خخ
    یعنی یادت رفته ؟؟؟؟

    خدا یه عقلی به اولادت بده  به خودت که نداد

    البته اگه کسی بیاد تو رو بگیره
    پاسخ:
    اهان الا گرفتم خخخ
    بله دیگه از بس به خودم داده چیزی برا تو نمونده خخخخ درکت میکنم 😝

    تو نگرون اون نباش ....😜 خعلی دلشم بخاد دختر به این گلی ، نازی ، ساکتی ،یعنی صدا از دیوار میشنوی ولی صدا از من نمیشنوی خخخ
  • من دلم پاکه ...
  • راستی خودت متولد چه ماه و چه روزی..؟!؟
    تا 2تا خصوصیت خوشگلشو بگم ...😅😄
    بعدا به حسابت میرسم  چقد به خودت مینازی

     همین کل کلم بود که کار داد دستم
    پاسخ:
    بعله دیگه 
    نه تولو خدا ...دارم از ترس به خودم میلرزم .همه ی بدنم داره میلرزه به خصوص شصت پام خخ
     ...چیزی که عیانست چه حاجت به بیان هست خخ


    امممم😏😏😏
    برات دارم  یه کل کلی نشونت بدم 

    بعضیا میگفتن این ازون کله خراشه هااا

    ولی بازم حریفم نمیشی برات دارم
    پاسخ:
    منتظر اون روزم که جلوم زانو میزنی میگی :تولوخدا تمومش کن من خودم نوکرتم مرضی ...😄😅

    دقیقا این بعضیا کیه برم ، یه ماچ آبدار مهمونش کنم خخ

    آرزو بر فسیل ها عیب نیست ..خخ
    ولی این یه رویایدست نیافتنیه خخخ
    نه تو اولیشی ؟

    یه بار ما امدیم یه حرف از خودمون بزنیم زدی  ضایمون کردی اصا خدافس

    7 فروردین 96 برات میگم
    پاسخ:
    خخخخ

    تقصیر خودته به من چه ..تا تو باشی با دختر جماعت کل کل نکنی خخخ

    چشم انتظار اون روزم خخخخ😅
    هوش منو دس کم گرفتیا
    پاسخ:
    خخخ نبابا ...تا حالا کسی بهت گفته خعلی خود شفته ای 😄😅
    7؟؟؟
    بگو دیگه اه
    پاسخ:
    😳😳😳😳

    از کوجا فهمیدی ؟!؟😏
    25 هستی نه؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    نووووچ فکرشم نمیکنی خخخخ
    😃متولد چه روزی هستی😜

    @dar_hamo_bar_ham

    ۱باجنیه
    ۲پولدار
    ۳بامرام
    ۴ماجراجو
    ۵کینه ای
    ۶بی احساس
    ۷عاشق
    ۸بازیگوش
    ۹نفهم
    ۱۰پرو

    @dar_hamo_bar_ham

    ۱۱شجاع
    ۱۲شکمو
    ۱۳خوش شانس
    ۱۴احساساتی
    ۱۵فضول
    ۱۶دورو
    ۱۷لجباز
    ۱۸مهربان
    ۱۹سربه زیر
    ۲۰فداکار

    @dar_hamo_bar_ham

    ۲۱دوست داشتنی
    ۲۲خسیس
    23رویایی
    ۲۴خوش تیپ
    ۲۵حسود
    ۲۶کله شق
    ۲۷کم حرف
    ۲۸مغرور
    ۲۹بی خودی
    ۳۰تنها
    ۳۱چاپلوس                


    خودم 11
    پاسخ:
    خخخخ باورت نمیشه من کدومشم خخخخ
    خودم هنگیدم ..😄😅
    خواهش مهسا خانم

    مرضیه حسوددددد

    خخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    😒

    نخیرم حسود عمته ..😜
    عه توام فروردینی هسی؟
    منم فروردینیم
    این ویژگیایی که گفتی روهمه رودارم
    دیه توروندونم
    پاسخ:
    بعععله ....
    ایول بابا ،جمعیت فروردینیا داره زیاد میشه 😄😅
    احسنت ،منم دارم .....خوراکمه 😄😅
    بسیار با اقا ایمان موافقم -_-
    لایک داری پسر
    پاسخ:
    نخیرم منکه موفق نیستم .....یعنی چی هاااا

    دنیا رو دست فروردینی ها میچرخه چی فکر کردی خخخ😜

  • شکوه شب وروز
  • من یک ابانی هستم
    خوشبختم
    پاسخ:
    وااای چه جالب .....همچنین گلم 😘
  • دخیـ گمشدهـ
  • دنبالی دنبال کن لطفا
    پاسخ:
    مخسی بانو .....برویه چشم 🙋
    منم فروردینیم
    بعسلامتی👏🍺
    پاسخ:
    اووو بابا چاکرتیم ....🙌
    به سلووومتی همه فروردینی های خوشگل...خخ🍷
    در جواب خودت  و مهسا

    همه ما  فرزندان 2 نفریم( به قولا  )   ادمو   حوا 

    همه ما بیشتر این ویژگی ها رو داریم و این حرفا  نمیگم چرت و پرت ول ی بقیه هم همچین خصوصیتایی دارن
    پاسخ:
    اوووو بابا ایول....خعلی سنگین بود😅😅

    ولی در کل فروردینی یه چیز دیگست...☺
    واویلااااااااا

    نمیدونم انگار دلت پره نه ؟؟؟؟؟؟؟

    اصلا اعتماد به حلقت تو سقفم من برم تو افق مح شوم دیگه هم نمیام

    پاسخ:
    بععععله....😉
    اره برو خودتو مهو کن ...ما همینیم دیگه خخخ
  • سیّد محمّد جعاوله
  • جالبه
    پاسخ:
    بعله دیگه ...ما فروردینی ها همه چیزمون جالبه خخ😜
  • ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
  • جیگرتوووووووووووووووووووووووو
    پاسخ:
    فدااااات اباجی.....🙋
    چه غلطا نخیرم دی از همه شون بهتره

    خخخخخ 
    پاسخ:
    واه واه نخیرم ، فروردین سرور تموم ماه هاست ...خخخ
    من خودم یه دی ماهی دارم میخوام از دستش کلمو بزن تو دیوار 😃😂
    به سلامتیییییییییییییییییییییییییییییی مونننننننننننننننننننننن جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ دستتتتتتتتتتتتتتتتتتت سووووووووووووووووووت بووووووووووووووووووس ماچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ تففففففففففففففف
    پاسخ:
    🍷هی عامو وایسا باهم بریم خخخخخ
    بهترین ماه در سطح جهان ....😆

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.