‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

غرورمو دوست دارم ...!

شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۵۳ ب.ظ

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۹)

خجالت بده............
پاسخ:
واقعا!!؟؟ فقط همین ؟!!😅😅
بچه مظلوم گیر اوردی خخخخخ
.
باید سعی کنم خجالتم بزارم کنا ر خخخخه
غرورهم خوبه وقاطعیتم خوبه پرروبودن خوبه و..........
پاسخ:
خخخخ  ببخشید از نظر تو چی بده ؟!خخخ

خوشم امد همشو تایید کردی 😅😅
I will be putting this danzlizg insight to good use in no time.
وبلاگت عاااااااالیه عزیزم موفق باشی

دوست داشتی به منم سر بزن خوشحال میشم
پاسخ:
ممنونم گلم....نظر لطفته.😃
چشم حتمااااا👧
غرور؟؟
اوووم به نظر منم فقط بعضی وقتا خوبه
پاسخ:
بعععله 
در همهی شرایط خوبه ...😃
منم مثل توام
ولی فک نمیکنم از روی غرور باشه
پاسخ:
 ایووول به خودمو خودت ..😘
  • طاها میرویسی
  • مغرور!
    پاسخ:
    خبلی هم خووووووووب .😃
    درسته....ولی منم توبیشترموارد مغرورم...:-P

    پاسخ:
    اورین اورین ....👏👯
    غرور خوبه اما نه همیشه!!
    پاسخ:
    ولی من دوسش دارم ....☺

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.