‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

حکایت زندگی ما....🙃

سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۹، ۰۵:۳۴ ب.ظ

 

مسافری خسته که از راهی دور می آمد ،

به درختی رسید و تصمیم گرفت که در سایه آن قدری اسـتراحت کند غافـل از این که آن درخت جـادویی بود ، درختی که می توانست آن چه که بر دلش می گذرد برآورده سازد...!مسافری

 وقتی مسافر روی زمین سخت نشست با خودش فکر کرد که چه خوب می شد

اگـر تخت خواب نـرمی در آن جا بود و او می تـوانست قـدری روی آن بیارامد.

 فـوراً تختی که آرزویـش را کرده بود در کنـارش پدیـدار شـد !!!

 مسافر با خود گفت : چقدر گـرسـنه هستم. کاش غذای لذیـذی داشتم...

 ناگهان میـزی مملو از غذاهای رنگارنگ و دلپذیـر در برابرش آشـکار شد. پس مـرد با خوشحالی خورد و نوشید...

 بعـد از سیر شدن ، کمی سـرش گیج رفت و پلـک هایش به خاطـر خستگی و غذایی که خورده بود سنگین شدند.

خودش را روی آن تخت رهـا کرد و در حالـی که به اتفـاق های شـگفت انگیـز آن روز عجیب فکـر می کرد با خودش گفت : قدری می خوابم. ولی اگر یک ببر گرسنه از این جا بگـذرد چه؟

و ناگهان ببـری ظاهـر شـد و او را درید...

 هر یک از ما در درون خود درختی جادویی داریم که منتظر سفارش هایی از جانب ماست.

 ولی باید حواسـمان باشد ، چون این درخت افکار منفی ، ترس ها ، و نگرانی ها را نیز تحقق می بخشد.

 بنابر این مراقب آن چه که به آن می اندیشید باشید...

مردم اشتباهات زندگی خود را روی هم می ریزند و از آنها غولی به وجود می آورند که نامش تقدیر است.

چه افسانه ی زیبایی...⁦⛱️⁩

 

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۸)

  • 💕 پسر خوب 💕
  • عااااااااااااااااااااالی
    پاسخ:
    🙃👍
    😂 😄 😅
    بهش گفتم تا 3 روز اسم پروفایلش رو ( فروش چیزهای قهوه ای ) بذاره
    تازه یک عکس از این موجود قهوه ای 👈 💩 پیدا کرده بودم گفتم اینم باید به جای عکس پروفایلت بذاری ، ولی این مورد رو قبول نکرد گفت 2 تا مورد حساب می شه باید یکی بگی 😂 😄 😅
    پاسخ:
    اورین بر توووو😂😂😂
    سلام
    با یکی از بچه های بیان بلاگ بازی کردم
    نگران نباش تلافی هم کردم 😝
    پاسخ:
    سلووم سلوووم 
    اشکال نداره درس عبرت شد که دیگه جرعت بازی نکنی😂
    اورین بر تو ..حالا چ‌کردی؟؟😈😈
  • رضا عشق بابا
  • 👌
    پاسخ:
    😊👍
  • Melika **(جرعت و حقیقت 🙈 🙉 🙊 😐 😶 *پروفایلم موقته*)
  • خخخخ هههه 😂 😄 😅 پروفایلمو به خاطر جرعت حقیقت عوض کردم
    از من به شما نصیحت هیچ وقت تو بازی جرعت و حقیقت ، جرعت و انتخاب نکن 😂 😄 😅
    پاسخ:
    😂😂😂 
    حالا باکی بازی میکردی.؟اشکال نداره توهم تلافی کن 😂😂
  • Melika **(جرعت و حقیقت 🙈 🙉 🙊 😐 😶 *پروفایلم موقته*)
  • سلام مرضیه جون
    خوب هستی ؟
    دلم برات تنگ شده بودا 🙆🏻‍♀️ 💖
    راستی
    چه داستان خوبی بود 👍 واقعا هم راست می گفت ، باید حواسمون به افکار منفی باشه
    پاسخ:
    سلام عزیز دلم...😍
    دل منم برات تنگ شده بود دختر ...یوقت سراغی ازمون نگیریااا
    اهوووم😐
    چ میکنی؟!! پروفایلت تو هلقم چه ترسناکه😂
    احسنت بانو، لذت بردم.
    آدم مواظب افکار درست و مثبتش باشه که منفی‌ها زیاد بهشون لطمه بزنند
    پاسخ:
    😊ممنون
    ولی حیف که هیچ وقت حواسمون نیست...🙁

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.