‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

ای خدااا اینا چین ؟!؟

چهارشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۴۶ ب.ظ



الان که دارم این پستو میذارم رسما درشرف سکته

کردنم ،چرا؟الان میگم...

عاقا ما برا اینکه از دست این گودزیلای زشتموون که اعصاب

مصاب براممون نذاشته بود رفتیم شهرستان(اصفهوون).


دیشب مهمانی بودیم شلوغ شلوغ 

 همه دور هم نشسته بودیم چند تا گودزیلا هم یه گوشه داشتن یواش با هم حرف میزدن یکهو همشون دویدن تو اتاق دیگه و چند ثانیه بعد فاطیما دختر کوچولوشون که شیش سالشه لنگان و گریان اومد پیش مادرش پاش به لبه میز کامپوتر گرفته بود و پوست انگشت شصتش آویزون شده بود.مامانشم هم سریع با ناخن گیر تیکه آویزون رو کند و پاشو پانسمان کرد

 حالا حرفا گودزیلا کوچولو رو بخونین بعد از عمل جراحی و در حالی که اشک میریخت:

 به چی میخندین کله گنده ها 

 من پوستمو از دست دادم به من میخندین 

 مامان من پوست خودم رو میخوام

 خدایا آخه چرا من

 لعنتی ها نخندین

 به خدا فردا به شروین میگم همتون رو بیاد بزنه (دوستش که تو پیش دبستانیش باهاش آشنا شده خخ😅)

 اگه خدا منو دوست داشته باشه پوست همتون رو میکنه


الان که فکرشو میکنم تنو بدنم به لرزه افتاده 😫

دنیا داره به کوجا میره خخخ




  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۲۰)

وبلاگ جالب و مطالب آموزنده ای دارید از وبلاگتان استفاده کردم مطالبتان هم جذاب و گیرا بود. اگر تمایل به تبادل لینک دارید اطلاع دهید.
پاسخ:
خعلی ممنووون لطف دارین .....

چشم حتماااا
سلااااااام گلم من دنمبالتون کردم تو هم دنبالم کنی خوشحال میشم با تشکر
پاسخ:
سلووم خوشکله...
چشم حتمااا😘
  • علی محمدرضایی
  • کجایید چراازپست خبری نیست؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    کلاسم بهتوون نمی خوره خخخ😋😋😋
    باوا دو دوران بی نتی میباشیم عامووو..خخ
    سلام دوست عزیز
    امروز میخوام بهت یه نرم افزار فوق العاده رو بهت معرفی کنم
    اولین نرم افزار 2016 افزایش بازدید و الکسای سایت و وبلاگ
    دیدن مطلب سایت ما شاید 1 دقیقه وقت تو بگیره ولی ارزششو داره

    درصورتی که میخواهید نرم افزار را تست کنید ما برای شما 1000 بازدید رایگان ارسال میکنیم
    فقط 1 بار امتحان و اعتماد کن
    توضیحات بیشتر در سایت ما : http://ipbazdid.blog.ir/

    پاسخ:
    سلااام علیکم .....

    مچکرم /......
    خوبه داریم پیشرفت میکنیم امیدوار شدم به اینده گ


    من تا چن سال پیش فرق دختر و پسرو نمیدونستم حالا اینا

    اشکال نداره خوبه امیدوار شدم

    من وقتی همسن این بودم یه بچه همسایه داشتیم با هم بازی میکردیم

    حالا فهمیدم ک اون دختر بوده
    خدا شفات بده هر اتفاقی افتاد باید بیای بنویسی



    با سلام هههه
  • ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
  • نوچ نوچ نوچ
    این چیه دیگه؟!!😒😒😒
    یکم کتکش بزن آدم شه
  • علی محمدرضایی
  • خخخخخخ
    (: عجب
  • محسن فرج اللهی
  • معاوضه گودزیلا با دراکولا به صورت حضوری با اقساط پیشفته 😊😊😊😊
  • محمد حسین امینی
  • 0_o
    دنبالتان کردم؛دنبالم کنید
    پاسخ:
    چشم حتمااا
  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
  • خخخخخ عجب
  • مکانیک خودرو
  • ضمنالایکم بی لایک...........................................
    ممنوع الایک صفحه شماهستم بانوی بزرگوار.
  • مکانیک خودرو
  • دم این گودزیلاهاگرمممممممممممممممم
    دنیابه اونجایی میره که گودزیلاجان هامیخواهند
    من عاشقشونم
    خخخخ.
    :))))
    :/
    خخخخ
    امان از این دهه هشتاد نودیاااااااا
  • سیّد محمّد جعاوله
  • من هم
    :)
    :)
    :)
  • 💕 پسر خوب 💕
  • خخخخخخ
    موفق باشید
    پاسخ:

    😅😅 هستم ....خخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.