‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

خدا وکیلی راستشو بگو ...؟😵

جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۴۵ ب.ظ



👯 منکه انقدر میزدمش ....یعنی اینقدر میزدمش که 

صدای جلبک بده !!😡

اخه بوگو بچه جون تو اونجا چیکار میکنی ؟!

بیااام براااات هاااا ...!



  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۳۰)

حالا شما بزار شوهرش گیرت بیاد
پاسخ:
می‌خوام نیاد وقتی عاقبتش بشه این😂😂😂
با الکل و وایتکس و چمیدونم جرم گیر و مواد شوینده غسلش میدادم بعدم مینداختمش تو اتاقم درم قفل .
پاسخ:
بهترین راه حل گفتین 😂👍
در اولین فرصت سیفون رو میکشیدم
پاسخ:
بابا ایواااال...😅😅😅
تمرین کن میشی
پاسخ:

اوووو سخته بخدااا 😅😅😅

آبجی بایدهروقت اذان وگفتندسریع کامپیوتررارهاکنی ووضوبگیری ونمازت رابخوانی وناهارت راتناول کنی وبشینی تا شب پای کامپیوترت.
پاسخ:

اینجوری خعلی خوبه ....😊

ولی حیف من اینجوری نیستم خخخخ😅

😍🌌آبجی نمازموخوندم وکلی برای سلامتیمون دعاکردم🌌😍

--------
🌀انشاالله قبول حق باشه🌀
پاسخ:

قبوووول باشه ایشالااا 🙌

خعلی خوبه نمازتو زود میخونی منکه میموندم 2دقیقه قبل از اذان مغرب میخونمش خخخ😅

پس به نرمی روی اعصاب راه میره یکم خونسرده آره
پاسخ:

یکم نه خعلی خونسرده ...والبته انگار مغز خر خورده خخخ😅

می انداختمش سطل زبالهههههه :دی
پاسخ:

ااااا باریک لله ......این بهترین روشه ..😉✌

  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • بغلش میکردم میبردمش حمومش میکردم بعدشم میگفتم کاره خوبی نکرده:)
    پاسخ:

    اخی ......خب تو اگه اینجوری کنی که پرورتر میشه خخخ

    ولی روش لطیفیه ....اگه البته جواب بده که من با توجه به دیدن چهره ی آب زیره کاهش فکرنکنم ..😅😅😅


    حالاهرساله مثل گودزیلاهاکه رفتارمیکنه - بابامونوکه درمیاره -باهامون حاضرجوابی میکنه

    😍😍آبجی من رفتم نمازظهروبرابهترین آبجیم وخودم ومردم کل جهان دعاکنم ویه شادمانی به خودم بدم که باخدای خودم حرف میزنم😍😍
    پاسخ:

    اخه ....بدبخت اینجوریم نیست خخخخ

    قبوووول باشه دادا ...🙌

  • ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
  • سریع تر اطلاع بده
    من کلی کار دارم😂😂😂😂😂😂
    پاسخ:

    امری دیگه ...؟!؟😅

    تعارف نکنیااااا خخخخ

    حالا من یچیزی گفتم ..ببینم وقت آزاد دارم یا نه ...خخخ


    یجورسرشوگرم کن بایه بیسکوتی-بستنی ای-برنامه کودکی وخودتوراحت کن واگرنه به کامپیوترت چسپیده بایدباهاش بسازی
    من یه پسردایی دارم مثل این شرک شما وقتی میادخونمون لب تابم باتمام بازیهاش درخدمتشه ومن تسلیم

    خداماروازدست این گودزیلاهانجات بده
    پاسخ:

    خخخخخ اخه مشکل من اینه این شرک ما اصلا گودزیلا نیست ..😅😅

    سنش یخوره زیاد تر از یه گودزیلاست ...😅😅

    ساغول باجو-چه خبرا؟
    پاسخ:

    سلوووم دادا 🙋

    وااای مردم از خستگی ...دارم به فنا میرم از دست این شرک .😩

  • ژله پرتقالی
  • سه روز میخوابوندمش تو وایتکس :))
    پاسخ:

    فقط 3 روز خخخخ
    😅😅😅😅

    آبجی بابا هاومامانای مهربان آینده رومیبینی بچه هازیردست این باباها ومامانا لوس بارمیاند.
    پاسخ:

    واقعااا .....باید یه فکری براشووون بکنم ...😅😅😅


    لایک :) +
    پاسخ:

    نوووچ نوووچ خخخخ

    ملسی ..😉

  • علی محمدرضایی
  • باشما موافقم
    پاسخ:

    من هر چی بگم درسته .....😅😅

  • مَهسا هَسدَم ツ.
  • با اسید غسلش میدادم :/
    پاسخ:

    امممممم....😏

    اینم نظریه ٔ.....ٔ تاحالا بهش فکر نکرده بود خخخ

  • ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
  • اییییییی
    ایش
    انگیزش چی بود؟؟؟
    پاسخ:

    اووووآووغ😩

    والا نمیدووونم ...باید ازش بپرسم بهت اطلاع میدم خخخ😅😅

    باجوسحرین خیرت(صبحت بخیر)
    پاسخ:

    سنین سحرین خیر ...😃😃

    اه گودزیلا چجوری نگاه میکنه ها خجالتم نمیکشه واقعا
    -------------
    سه تاتنبیه براش درنظرمیگرفتم:
    1-اول دستشویی روکامل بشوره.
    2-به مدت یک ماه بخاطراینکارش ازدوستاشترین وسیلهاش تحریمش میکردم.
    3-سریع میبردش حموم تاکامل خودشوبشوره
    ---------------------------------------------------
    وبهش میگفتم دخترآخه جاقحطی بودنشسته بودی اینهمه جابرانشستن
    ---------------------------------------------------
    بعدازاین کارهاانشاالله توراه میادوازاینکارانمیکنه.
    ----------------------------------------------------
    پاسخ:

    خخخخ😅😅

    گزینه ی اولو ترجیح میدم ...خخخخ

    خداکنه ...😅😆

  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
  • خخخخ اخی طفلکی



    شوخیشم جالب نیس
    میدونی که اعصاب ندارم مرده بود تاحالا
    پاسخ:

    خخخخ ای دااااد ....😅😅


    اونکه صد البته...دراونکه شکی نیست خخخ😅😅

    ایی جااااان ...
    چیکارش داری خو ..نشسته دیه :دی
    پاسخ:

    خخخخخ

    خوب الان نشسته ..وقتی بلند شد باید2 ساعت بزاریش تو جوهر نمک خخخ.😅😅

    بچس میفهمی؟ بچس :|||||||||
    پاسخ:

    این بچه ست ؟!این یه گودزیلاست بچه نماست ...

    اینو باید تیکه تیکه کرد ....😅😅😅

    :))))))))
    پاسخ:

    لبخند میزنی ،!!؟؟😳

    چه روحیه ی لطیفی داری تووو خخخخ

    خخخخخ
    پس خوبکه مامانش نیستید:دی
    پاسخ:

    واقعا ...وگرنه همون موقع سکته رو میزدم خخخخ😅😅

    شما هم اینقدر خشن نباش...
    بچس دیگه...؛)
    پاسخ:

    کوجای کار من خشانت داره هاااا؟!

    درست ..ولی اخه این چه کاریه ....😅

    چه شیرینه...
    من اگه جای مامان باباش بودم کلی لپ هاش رو می بوسیدم...
    و قربون صدقش می رفتم...؛)
    پاسخ:

    این شیرینه ...؛!!😳

    نوووچ نوووچ اینجوری بچه لوووس میشه ....خداروشکر که نیستی خخخ


  • سیّد محمّد جعاوله
  • بچه اس گناه داره
    شما آتیش بیار نباش
    پاسخ:

    این گناه داره ؟!!؟

    والا دوره ی ما بود ،این کارو میکردیم ،میبردنمون پرورشگاه خخخ😅

    می کشتمش خخخخخ
    پاسخ:

    والا کشتن هم در حد این نیست خخخ😅

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.