‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

1466668166242508_large.jpg

  • دنیا تتلیتی

نظرات  (۲۴)

جسارتا این یارویی که تو عکس هست یعنی این خودتی
پاسخ:
بعععله قبل از عمل 😅😅😅

من کلی دورشدم.............
وابسته هم نمیشم..........

پاسخ:
عجیب ......!!!!

اورین ،من به فکر شوماااااام ...😅😅😅
خخخخ
من  دارم سعیم رو می کنم وابسته ات نشم. :))
یاعلی
پاسخ:
😅😅
خداروشکر تموم سعیتو بکن ...هر چند فکر نکنم اثر داشته باشه خخخ
یاحق ✋
  • 💕 پسر خوب 💕
  • بعله
    میبینم کاملاً
    مواظب ذوقت باش!!
    پاسخ:
    بععله بلاااا😜

    اهووووم ...برا دیدن هوادارای ما باید چشم بصیرت داشت اخوی..خخ
    هستم نترس..😅
  • 💕 پسر خوب 💕
  • خخخخخخخ
    حال میکنی اینقدر نظر میذارم ها!!
    عمم گفته با غریبه ها زیاد نحرفم!!! خخخخخخخ
    پاسخ:
    خخخخ خووو
    نخیرم اینقد ما هوادار داریم که ، از  زیاد نظر گذاشتن تو ذوق مرگ نشیم خخخ😜
    اورین به عممممممت😜
  • 💕 پسر خوب 💕
  • روزه به تو واجب نیست خواهرم!!! خخخخخخخ
    برو یارانتو بگیر!! خخخخخخخ
    پاسخ:
    سلااام بنده رو خدمت عمه ی گرامیتون برسونید لفطا 😜
  • 💕 پسر خوب 💕
  • مرررررض بگیری!!! یارانت قط شه دلم خنک شه!!!
    پاسخ:
    اهوووووی چیکار یارانه ی من داری هاااا؟؟؟😠
  • 💕 پسر خوب 💕
  • آها
    کوفت تواَم! خو ندیدم کی گذاشته پستو
    پاسخ:
    خب دفعه دیگه دقت کن ....تکرار نشه .😜
    چرا چرتوپرت میگی می خوام صد سال نگاه نندازی.
    پاسخ:
    منکه میدونم تو دلت چیزی نیست ....نمی خوای ریا بشه خخخ
    اعتماد به لوزلالمعدت  تو سقفم
    پاسخ:
    هااااان...؟؟؟😳

    یااا خدااا الهی العف ...🙌
    من به نفع شما کنار کشیدم :/
    پاسخ:
    نه عزیزم تو خیلی ریز تر از این حرفایی که بخوای باهام رقابت کنی اصن درحدی نیستی که بخوای به نفعم کنار بکشی خودم یه تنه شکستت میدم
    :)
    سقفو دارم نگران نباش
  • 💕 پسر خوب 💕
  • خوشم میاد خودتونم برا خودتون نظر میذارید! اونم با یه جواب دندون شکن!! خخخخخخخخخ
    پاسخ:
    پرفسور اگه چشات نمیبینه دهنتو باز کن شاید اونوقت بتونی ببینی نویسنده این مطلب دنیا تتلیتی نه من دلم پاکه...
  • 💕 پسر خوب 💕
  • خخخخخخخخخخ
    آره دیگه! بدبخت شدم رفت!!
    پاسخ:
    خدا به دادتون برسه

    استیکرای این مجموعه خیعلی باحالن :))

    خخخ
    پاسخ:
    بععععله
    باحالی از خودتونه
    :/


    پاسخ:
    وا چرا دهنتو کج کردی؟؟؟؟؟
    خخخخخخخخخخخخخخخ
    رفتم کنار
    پاسخ:
    بارکلا
    اوههههه
    پاسخ:
    بعله
  • 💕 پسر خوب 💕
  • فقط تو یه کاری کن که سقفو رها نکنی!!!
    قربونِ قدمات وابسته شدم رفت!! خخخخخخخ
    پاسخ:
    اون که چشم

    پس بدبخت شدی رفت
  • من دلم پاکه ...
  • نه دنیا این کارو با من نکن.....من تحملشو ندارم😅😅😅
    پاسخ:
    تحمل کن عزیزم...راه دیگه ای نداری
  • دخیـ گمشدهـ
  • خخخ
    پاسخ:
    خخخخ وو...
    خخخخخخخ
    من وابستت شدم
    پاسخ:
    وای من قصد ازدواج ندارم میخوام ادامه تحصیل بدم خخخخ

    برو برو کنار فاصلتو حفظ کن 
  • علی رحمانی پور
  • برو کنار فقط نزی رومون
    پاسخ:
    جووووووووون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خوب
    پاسخ:
    اییییییییییییییییییش....
    الان وابسطه شدی میخوای واسه من کلاس بزاری که شاید فرجی شد یه نگاهی بهت بندارم؟
  • رفیق خاموش
  • آخه دست تنها نمی تونی سقفو نگه داری بذار کمکت کنیم :)
    پاسخ:
    اخه زحمتت میشه...
    ولی بیا بیا سقفو خودت نگه دار تاج سرتون خستش میشه
    :))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.