‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

کادوهاتون آماده است؟🤔

چهارشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۸، ۰۲:۴۲ ب.ظ



هم اکنون کادو های شوما پذیروفته میشود.😎


دیدی الکی الکی 18سال گذشت!😕مثل برق وباد...🌊


اصلا جمله رو حال کردین،چقد ادبی بود خخ

خودم که کیف کردم 😀


والا جونمون دراود تا شدیم 18ساله خخ

خب بریم سر اصل مطلب ...😉


👇

میدونین دوستای معمولی تبریک تولد برای آدم می فرستند🙄

اما دوستای واقعی پول می فرستند!😍

حالا تو کدومشون هستی؟😑

.

.

.

ودر اخر

در چنین روزی برای خودم زندگی سرشاز از شادی آرزو می کنم.☺


Today, I just want to thank God for adding another year to my life


#1398/1/7

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۵)

  • علی محمدرضائی
  • باوشه....
    پاسخ:
     بعله ....😎👌

  • علی محمدرضائی
  • تولدت مبارک
    پس از من کوچکتر هستی...
    ولی تااونجایی که یادم میاد یه دفعه گفته بودی که بزرگتری ولی خب به هرحال...
    پاسخ:
    مررررسی😉....پس کو کادوت بی تلفید خخخ
    😑
    بعله از نظر سن شناسنامه ای اره ولی  از نظر عقلی ،بنده بزرگ ترم ...😎🖐
    😀
    تولدتون مبارک .

    کادو چی هست ؟ خوردنیه؟ :دی خخخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    مررررسی😊

    جدا؟؟؟بی زحمت ی لحظه بیاید جلودر تا بهتون بگم چی چیه خخخ😀😀

    👊👊👊
    تولدت مبارک زیباترین بانوی جهان:)
    پاسخ:
    خعلی ممنوووووووونم 😊
    چه توصیف خوشکلی 😉
    گولم زدی پس کادوت کو  و وووو؟؟؟🤔🤔🤔
    کانال باحال تلگرام
    https://t.me/pack20400/1

    سایت باحال
    www.musicgelyan.com

    با تشکر
    پاسخ:
    🤨؟!؟!؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.