‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

روزت مبارک دوست داشتنی‌ترین آفریده خداوند...😉

سه شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۷، ۰۴:۱۷ ب.ظ




مادر جان!

مادر خوبم!

عمریست که تو شادی‌هایت را به من بخشیده‌ای و غم‌هایت را در دل برای خودت نگه داشته‌ای.

تا نفس دارم یاد مهربانی‌های تو یک لحظه از برابر چشمانم دور نمی‌شود.

غرور و سرمستی جوانی مرا ببخش و بدان تا همیشه در لحظات غم و شادی به جان خدمت تو خواهم کرد.

امروز که روز تو است قول خواهم داد قلب مهربان تو را نلرزانم و در آسمان آرزوهایت پرنده‌ای قدرشناس باشم.😍
.
.
.
روزت مبارک ای بهترین و برترین…👸

انا قوربان اولم سنه .....😍

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۵)

  • علی محمدرضائی
  • چه کیک قشنگی
    تبریک با تاخیر
    پاسخ:
    😁 اره ....خعلی نازه کوشولو مچولو هست ولی ساده وقشنگه

    دیگه چه کنیم با سلیقیم 😎

    مرررررسی....😉
  • علی رحمانی پور
  • سلام
    بنده هم تبریک میگم به مادران عزیز
    پاسخ:


    🤗
  • علی رحمانی پور
  • سلام
    منم تبریک میگم به مادران عزیز
    پاسخ:
    سلاااام😊🖐

    ممنوووووون ..
    سلام :)

    خدا نگه داره براتون ایشون رو ان شاءالله

    بنده هم ولادت حضرت فاطمه سلام الله علیها و روز زن رو تبریک میگم :)
    پاسخ:
    سلوووووم😊

    خعععععلی ممنونم ...همچنین 🤗

    مچکرم ...منم تبریک میگم 😎✌
  • حـ . آرمان (استاد بزرگ)
  • سلام
    خدا حفظشون کنه و جمعتون همیشه جمع باشه ...
    ولادت حضرت فاطمه و روز زن رو هم تبریگ میگم :)

    پاسخ:
    سلاااام استاااد 😊
    خعلی ممنووووونم.....
    مچکرم .....به شوما هم تبریک میگم 😃🌷

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.