‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

هوووووم؟!؟

شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۷، ۰۷:۴۸ ب.ظ


سلووووم بچه ها...⁦🖐️⁩

چه خبرا؟!

این چند وقته اتفاق خاصی نیوفتاده؟!؟

اطلاعات جدید هرچی دارید بریزید رو میز؟!؟😃


...

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۴)

  • علی محمدرضائی
  • سلام
    شماهم مثل من یه مدتی نبودید...
    خبرخبرگرونیه...
    پاسخ:
    اهوووووم .....😊

    اوه اوه نگو که دلم خونه .....کمرم از فشار این گرونی ها شکسته خخخ😁
  • سرباز مهدی(عج)
  • سلام تنهایی خوب نیست به هر دلیلی
    پاسخ:

    در اونکه اصلا شکی نیست ....😶

    موفق باشی....،😉
    بروزترین سایت دانلود

    www.musicgelyan.com

    منتظر شما هستیم... به ما سر بزنید
    پاسخ:
    چشممممم....
  • محسن رحمانی
  • سلام خوش آمدید .
    پاسخ:
    مچکرم ....😉

    خوب هستین ؟!؟چه خبرا؟!؟،🤗

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.