‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

# پل خواجو ...😎

پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۴۳ ق.ظ



جاتووون خالی ...

ی شب عااااالی ....

با جیب خالی ....

😀😀چه قافیه ای شد خخخ


  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۹)

من قاطی کردم این آیینس یا چهار نفرین
پاسخ:
چهار نفریم ...ی جفت دوقلو واقعی ..ی جفت قلابی 🤣🤣
  • دنیا تتلیتی
  • ذوستات هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ایییییییییییشششششششششششششششش دوست پیدا کردی برا من
    پاسخ:
    بلووووو..
    تا چشات دارد خخخخخ👅👅👅
  • ( ک) شباهنگ
  • قافیه زیبایی بود .😅
    با اجازه بقیه اون رو هم من میگم ..
    با پز عالی
    خوردیم بلالی
    رفتیم تو حالی ..
    ببخشید فقط جهت تکمیل قافیه شما بود
    پاسخ:
    مچکرم....
    شاعر شدیم رفت خخخ😂😂😂
  • دنیا تتلیتی
  • شما تو اصفهان هروقت اراده کنید از خونه بزنید بیرون انگار رفتید مسافرت
    گگگگگگگگ ما اینجا خفه شدیم
    پاسخ:
    😎
    خخخت دلم برا ت سوووخت....😂😂😂

  • دنیا تتلیتی
  • میگم این پیرزن سمت راستیه کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چقد شبیه توهه!!!!!!!!!!!!!!
    ای جاااااااانم مریمو نگا
    اینا کین مرضیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    نمی دونم والا به نظر منم آشناس خخخ
    عیعععیی 😂😂😂
    دوستامم دوقلون 😎✋
  • علی محمدرضائی
  • ایشالله همیشه بهتون خوش بگذره
    حالا کدومش شماهستید
    البته ببخشید فضولی کردم
    پاسخ:
    مچکرم .....
    فضولی ؟؟؟خخخ😂😂😂
    هر کدوم خوشکل تره خخخ

  • ❄️Ice girl❄️
  • یاد ایبن شعر افتادم خخخخ لبی پلی خاجوووووو یارو وایسادس بقیشو یادم نیس ولی یادش افتادم خخ
    پاسخ:
    😄😄😄خوشگل بود ...

    یادت امد بوگوووو ....
  • سایه بیداری
  • با سلام و احترام :

    دوستان به جای ما .
    تصاویر بسیار زیبایی است .
    یادش بخیر . شبهای پل خواجو و آواز خوانی جوانان هنرمند اصفهان .
    شادی و نشاط و سلامتی برایتان آرزو میکنم .
    پاسخ:
    علیک سلاااام...
    ممنون همچنین شوماااا...😊✋

    چهار نفرین؟!
    پاسخ:
    با اجازه بزرگترا بععععله...😂😂😂

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.