‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

من اگه ی ادم دیگه بودم ....😎✌

جمعه, ۲۲ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۰۹ ب.ظ



  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۷)

  • علی محمدرضائی
  • باوشه...
    پاسخ:
    😎
  • علی محمدرضائی
  • چیه عصبانی هستی که تو وبم بهت گفت خخخ ووو حالا مثلا تلافی کردی؟؟؟
    پاسخ:
    اره دقیقا.....

    همینی که هست...

    😎✌

  • علی محمدرضائی
  • 🤣🤣🤣🤣
    پاسخ:
     نیشتو ببند...😀

    😎
    باید عاشق خود شد :)
    پاسخ:
     بعله بعله ...😊

  • محسن رحمانی
  • O_o
    پاسخ:
    😮😮😮

  • دنیا تتلیتی
  • ایییییییش
    پاسخ:
    فردا میریم کیش ....خخخ😀😀😀
    :))

    دلتون شاد!!
    پاسخ:
    😀

    هست....😉👍

    مخسی....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.