‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

عشق کی بودی تو😍

چهارشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۱۰ ب.ظ



گازی 500 تومن ... 😎


لایک یادتون نره ...

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۹)

راستش نمیدونم چرا قالب من برا دنبال کردن چیزی ندارره لینکتون کردم شما هم لینک کنید
پاسخ:
چطور ؟؟؟ راسیتش من زیاد این چیزارو بلد نیستم 😁

یعنی دقیقا ...؟؟؟
ای جان این بچه خودش طلاست
پاسخ:
اره الهی عمش فداش شه ...😘

به دختر خاله گلش رفته دیگه 😎
ای جانم خداحفظش کنه...

خوشحال میشم به سایت من سری بزنید
اگه خدا قبول کنه نویسنده هستم و متن ها و داستان های کوتاه و بلند و بعضی نوشته های کتابام رو میزارم....

پاسخ:
مخسی.....😍

چشم حتما .....موفق باشی
  • คຖē Şhērlฯ
  • باین تورمابایدگرونترباشه ها!
    پاسخ:
    باعش حتما ....تجدید نظر میکنم 😄😄
  • غلامرضا ...
  • سلام...
    چقدر ارزون.
    پایدار باشی.یاعلی
    پاسخ:
    علیک سلام....😊
    دیه دیه ارزون گفتم مشتری شی خخخخ
    مچکرم...یاحق😉✋
  • علی محمدرضائی
  • وایییی چه خوشگله
    پاسخ:
    عشق منه دیه...

    به‌خودم  رفته خخخ
    🤣🤣😂
    نمیشه کار دیگه ای کرد
    پاسخ:
    متاسفم کاری از دستم برنمیاد خخخ


    هزار یا ریال
    پاسخ:
    هزار.... 😉

  • محسن رحمانی
  • چه نازه الهیییییییییییییییییی

    عاقا 500 کمه بیشتر .
    پاسخ:
    گوگولیه منه 😍😍😍

    الهی عمش فداش شه.... 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.