‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

هی هنوز نیومدیم شروع شد ...

شنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۷، ۰۲:۳۳ ب.ظ




ای بابا بزاریم از راه برسیم

نفسی تازه کنیم

بعد لیست امتحانارو بدین ...

والا منکه از حالا دارم سکته میکنم ...

لامصب هیچی یادم نیست

اصلا الان که نگاهی به کتابام میکنم

میبینم چه چیزای جدیدی داره خخخخخ

خدایااااا  ...Help me


طنز امتحان, طنز شب امتحان


    دقت کردین آدم وقتی همه سوالای امتحانو بلده،
    یه احساس دستپاچگی و هول شدن بهش دست میده ؟
    اصن دستخط آدم از نستعلیق به میخی سومری تغییر حالت میده !
    آدم دوست داره مثل قارچ خور از روی سوالا بپره
    و سریع پاسخنامه رو ببره بکوبه تو صورت مراقب !
    حالا هیبت نفر اول بلند شدن و برگه رو تحویل دادن بماند. خخخ


طنز امتحان, طنز شب امتحان

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۴)

  • آرمین اینترنتی
  • نه نه ما سرمون میاد،اما خو جا خالی میدیم که نخوره بهمون:)))))))
    پاسخ:
    خخخخ کوووفتت شع
  • آرمین اینترنتی
  • خخخخخخخخخخ و خیلی خخخخخخخخخ
    هنوز تو داری امتحان میدی؟!

    به هر حال موفق باشیدددد و ددددددد:))))))
    پاسخ:
    نخند ایشالا خدا سرت بیاره جیگرم خنک شه😣

    ممنووووووووووون😎
    سلام من دلم پاکه خانم‌.
    این دومیش رو به جد تجربه کردم، دست خط داغان حتی من زورم میومد جواب
    سوال ها رو بنویسم، خیلی داغان بودم.
    پاسخ:
    علیکم سلام عاقا

    خخخ ماله منکه اصلا غیر قابل خوندن بود
     
    همش صدام میزدن خودم براشون میخوندم خخخخ

    من که دست خطم کوفی میشه، حتی یادم میره نقطه بذارم :)
    زود امتحان بدید تا خلاص شید و ۳ ماه تابستون عشق و حال :)
    خوش باشید
    پاسخ:
    توکه اوضات خعلی خرابه خخخخ


    اااااا میخوایم ولی نمیشه بی صحاب شده ثانیه ای میگذره خخ

    مچکرم .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.