‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

بدانید و اگاه باشید که ( تفلدم مبارک ) شدم ...

سه شنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۴۰ ب.ظ



شروع نور افشانی من بر این جهان خاکی مبارک...

سلوووووم ...

تفلدم مبارک گیلی گیلی گیلی ...

یک سال بزرگتر شدم اما هنوز ادم نشدم ...!

.

.

.

نمیدونم تا کی میخوام فرشته بمونم خخخخ


نمیدونم الان باید خوشحال باشم یا ناراحت....

چون در حال حاظر در حال اغمام خخخ

جاتوون خالی ی دندن دردی گرفتم نگووی نپرس...

خب ...

منتظر کادو های خوشکلتونم خخخخ

شماره کارتم خواستید هست ..

درضم کارت خوانم موجود است ....

ههههه




  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۱۳)

  • علی محمدرضایی
  • با۹روزتاخیر مبارک باشه
    پاسخ:
    خخخخ مرررررسی...😉

    اشکال نداره میبخشم خخ

  • آرمین اینترنتی
  • تولدتون پساپس مبارک باشد.
    با ارزوی بهترین ها
    پاسخ:
    ملسی....

    😉😉

    هر چی دوس داشته باشی:)
    بر فرض یه گردنبند طلا و کتاب:)
    خوشحال میشم جزو دنبال شونده های وبت باشم:)
    پاسخ:
    امممم...😊
    کتاب دیگه برا چی عامووو خخخ
    چشم حتماااا....😉
    این هم هدیه تولدتون بانو:
    https://www.iconiq.cz/wp-content/uploads/2013/12/919f04ab4867dd1109e2723532c4fea6.jpg
    پاسخ:
    😄😄😄ایول.....

    حالا چی توش هست خخخ

    تولدتون مبارک.
    درمورد کادو هم باید بگم ما خودمون نیاز مند کادو هستیم :دی
    پاسخ:
    مچکرم...😁

    ای بابا ای بابا ...😣این شانس که ماداریم 😭😭

  • ❤ოaЯყaო👭ղმբმʂ ❤
  • به جونه تو کادو رو تو راه زدن ازم خخخخ
    😄😄😄
    پاسخ:
    درووووغ...😮

    اوا خاک عالم خخخخ

    خودت چطوری ؟؟سالمی؟؟😂

    من که کارتم پیشمه :(
    پاسخ:
    ار اروااااح عمت...😑

    از تو چیزی به من نمیرسه خخخ😂

    سلام :)

    تبریک عرض میکنم بانو ... تولدتون مبارک

    امیدوارم عمرتون دراز و زندگیتون پر برکت باشه :)

    قدحتان پر از نور الهی ...

    عیدتونم مبارک :)
    پاسخ:
    علیکم سلام...😊

    مچکرم عاقااا ....

    همچنین ایشالا سال پر برکتی براتون باشه...🤗

  • *یه خانوم گل*
  • :)))))) جییییغ تولدت مبارک
    منم 9 فروردین (دو روز دیگه تولدمه.:))) )
    پاسخ:
    ملسی....💃💃💃
    اووویووول فروردینیا رو عشقه...خخخ
    تفلد عید شوما مبااارک...
  • ❤ოaЯყaო👭ղმբმʂ ❤
  • خخخخ
    تولدت مبارک عزیزم:)))
    پاسخ:
    مخسی گلم....😉

    کادوت کووو هااااان؟؟🤔🤔🤔


    کجاست کارت خانه


    تولدتون مبارک
    پاسخ:
    تو کارتتو بیار کارت خوانم  میارم برااات خخخ

    مچکرم...😋

    سلام
    تولدتون مبارک همچنین سال نوی خوبی داشته باشید
    هدیه ی بنده برای شما، لذت ببرید :)
    http://uupload.ir/files/9x34_index.jpg

    :)
    پاسخ:
    سلووووووم🙋‍♀️
    منوووووووونم...همچنین ایشالا سال خوبی داشته باشید.
    اوول ل طلاس خخخخ😂

    تولدت مبارک من دلم پاکه خانم:)
    ان شا الله هزار و سیصدو ۹۷ ساله بشی بانو:)
    و هدیه بنده به شما:«برات شب میفرستم»
    پاسخ:
    ملسی.....😊
    اووووووو  خعلی کمش کن😃
    😑😑😑😑
    منتظرمااااا نمیتونی زیرش بزنی خخخ😂

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.