‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

تفلدت مباااارک اجی جووونم...😋

شنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۸:۳۴ ب.ظ





می دانم امروز بارها و بارها تولدت را تبریک گفته اند


شاید واژه های تبریک آنها را زیباتر بوده اند


اما با عشقی را که من به همراه تبریکم روانه قلب مهربانت میکنم


قابل قیاس نیست روز میلاد تو روز شکفتن غنچه های مهربانیست


با تمام وجود دوستت دارم

ابجی جونم تولدت مبارک!😋


***

اجی جووونم تفلدت مباااارک...😚

فوووووووت …..

فووووووووت ….

فوووووووت …..

فووووووووت …

فوووووووت ….

بیا شمعها رو فوت کن !!!

که صد ساله شی...😍


  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۴)

  • ✣یگانـღـه✢ jb
  • تولدشون،مبارک،😊😁❤💜ایشالله صد سال به این سال ها❤😊چه،ست خواهری خوشگلی
    پاسخ:
    مرسی....😚
    بعععله دیه مهم خود ادماست که اوناهم خوشکلن خخخ😂😂

    تولدت مبارک اجی جونم، نه نه، اجی جونت:)
    ان شا الله هزار ساله بشن:))
    پاسخ:
    خخخخخ ممنووووونم😄

    ایشالاااااا....🤗

    2قلو هستید

    تولدشون مبارک
    پاسخ:
    ناهمسان خخخخ

    مخسی....😊😊
    سال نو مبارک
    پاسخ:
    مچکرم....
    سال نو ی شوماهم مباااارک.😊

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.