‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

زود تند سریع اعتراف کنید ببینم.....😑

جمعه, ۲۴ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۹ ق.ظ



منکه M.....خخخ

ولی درووووغه خخخ



  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۲)

ای جان، قالب جدید مبااارک:)))
ولی، من تلاش میکنم کاری رو نکنم واگرم کردم خوب انجام بدم
خرابم کردم، فداسرم:))

ولی شما وراج نیستی و من قبولش ندارم:(
خوش صحبتی :)))
پاسخ:
ملسی....البته این اولین فابم بود
زیاد تو این چیزا مهارت ندالم خخ شلغم به تمام معنام خخ😂😂
اوه اوه خخخ😁😂😂🤣

بععععله والاااا😊

من A ولی من اینو قبول ندارم:(
من کار میسازم تا کار خراب کنم:))
پاسخ:
خخخخخخ منکه بد جووور در این مورد قبولش دارم خخ😂😂
😁🤣😂😁😁

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.