‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

خخخخ😂

پنجشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۰۰ ق.ظ


رفتم کتابخونه میگم 

ببخشید چیزی از سعدی دارید؟! 




خانمه گفت کتابشو میخوایید؟!!! 


 😂😂😂



گفتم نه،اگه ،زیرپوشی ، انگشتری چیزی از خدابیامرز مونده میخوام. 😐😐😂😂

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۶)

الان باید بخندیم



پاسخ:
اره اره جووووون من بخندم و گرنه شکست روحی میخورم خخخ

البته اگن زحمتی نمیشه ...😊
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
اوووووو😮😮😮😮
  • علی محمدرضایی
  • خخخخخخخخ
    پاسخ:
    😆😆😆😆
  • امیرحسین محمودی
  • خخخخ
    پاسخ:
    چیزی تو گلوووت گیر کرده عاموو کمک میخوای ههه😅😅👅
  • علی رحمانی پور
  • اونوقت چیزی ازش داشت؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    ن والااا خخ😅😅
  • ابراهیم ...
  • :))))
    پاسخ:
    چه پر مفهوووم...خخ😂😂😂

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.