‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

سلام عشق من ...🙋

يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۲۸ ق.ظ




.مجبور شدم به هر کسی رو بزنم / در محضر هر غریبه زانو بزنم

تحقیر شدم ، چون که فراموشم شد / یک سر به ضامن آهو بزنم …


عید همگی مبارک ...!🎇


من به حرمت به حرم طلائیت سخت دل بسته ام ٬٬


نازنیا یا غریبا نشکن دلمو که خسته ام ٬٬


من اگه شیرازیم از دوریت ناراضیم ٬٬


مشکن تو مرا دراین دنیا دلشکسته ام ٬٬


گراز عشق تو من سر به صحرا مینهم ٬٬


تو غریبی به غربتت سخت وابسته ام ٬٬ 





السلام علیک یا علی بن موسی الرضا...🙌






  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۲۲)

ضمناخصوصی بگو؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:

چشم...🙋

آبجی جونم کدوم محله های اصفهانید؟
پاسخ:

خونشووون که فک کنم ملک شهره همچین چیزی 

ولی فعلا من خونه ی مامانشونم قبل اصفهانه سمیرم ...😁

ای قربونت برمممممممممممممممممم آبجی
خوب حالاکه هستی خداروشکر......................ای ازدست این وایفای بایدگوشاشوبپیچونم دیگه اینجوری خراب نشه
آره تواصفهان خیلی خوووووووووشششششش میگذره
پاسخ:
😅😅😅 آی گفتیاااا بترکووونش خخخخ

بعععله 😅😅

ای قربونت برم
خواهش
خداروشکرکه برگشتی
خیلیییییییییییییییییییییییی خوش بگذره
پاسخ:

😁یعنی انقدر که دلم برای جمابالی تنگ شده بود برا ،محسن داداشم تنگ نشده بود خخخ

چند روز بیشتر نیستم ...خونمووونم وایفای نابود شده پوکیده خلابه خخخ

خونه ی عروش ...خخخخ معلومه خوشمیگذره خخح😅😅

آبجی واقعادلم برات تنگ شده سرنمازبرای سلامتی وبرگشتت دعامیکردم
-----------------------------------------------------
قبول حق به روی چشم
---------------------------------------------------
چه خبراآبجی
پاسخ:

ای گفتیااااا .....منم دلم یرای داداشه خوشملم تنگ شده بود 😁
ممنوووون ..😉
هوووووچ ...درحال دیونه شدنم خخخخ پوکیدم از تنهایی خخخ😅
فعلا که تو شهر شوماییم خخخ

آره دیگه بهترین آبجی دنیایییییییییییییییییییییییییی دیگههههههههههه
پاسخ:

منتی فداااااات 😃

اصلابدون آبجیم خوش نمیگذره حتی یک دقیقه
پاسخ:

دولووووووغ.😅😅

آبجییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دلمممممممم برات تنگگگگگگگگگگ شدههههه
پاسخ:

دلم منم برات تنگ شده داداشم....

شطوری منو نمیبینی خوووش میگذره؟!😰

سلام آبجی عیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییدت مباااااااااااااارکککککککککککک
((آبجی دیروزاینترنتم قاطی کردنتونستم این پیاموبزارم))
آبجی اینم هدیه داداشت به مناسبت روزعیدمیلادامام رضا:
http://s3.img7.ir/UDVG3.jpgوhttp://s3.img7.ir/qMFqU.jpg
آبجی خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوست داشتم فیزیکی تقدیمت کنم این دوهدیه رو
پاسخ:

عید توهم مبارررک داداشی جوووونم😘


  • دخیـ گمشدهـ
  • چه عسک خوشملی*_*


    عیدت مبارک عزیزم
    پاسخ:

    قابل نداله خخخ

    همچنین جوجو😘

  • ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
  • تبریک موگویم ولادت امام رضا رو اجییییی
    پاسخ:

    همچنین ..😉

  • علی محمدرضایی
  • عیدشما مبارک
    پاسخ:

    عیدتوووون مبارک...

    ایشالا همیشه شادو خرم باشی ...😉

  • مَهسا هَسدَم ツ.
  • :)))
    پاسخ:

    عیدت مبارک خانوووم ...😄✌


    عید شما هم مبارک باشه
    در ضمن قالب وبلاگ هم خیلی قشنگ شده
    پاسخ:

    ممنووووونم نظر نظفتووونه ...😉


    عید شما هم مبارک
    پاسخ:

    عید همگی مبارک باد ....😤

    😅😅😅
  • مینا سیدیان
  • زادروز امام مهربانی ها بر شما مبارک باشد . بهروز و تندرست باشید
    پاسخ:

    همچنین خانوم معلم ...🙋


    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا.....

    عید شوووووماهم مبارک....🙋
    پاسخ:

    همچنین....🙋

  • คຖē Şhērlฯ
  • عیدی تو باید ازامام رضا بگیری نه من. نعوذبالله مگه من صاحب خونم؟
    پاسخ:

    اونکه صد البته ....🙌

  • محمد آذرکار
  • بسیار زیبا..
    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
    پاسخ:

    ممنوون..هر چیزی که درمورد آقا باشه زیباست ☺

    سلام آقا ...🙌
  • دختر اسمانی
  • عیدتون مبارک
    پاسخ:

    عید توهم مبااارک ....😁

  • سیّد محمّد جعاوله
  • متشکرم
    پاسخ:

    خواهش ...عیدتووونم مبارک😉

    چه عکس قشنگی
    عیدت مبارک
    پاسخ:

    اهوووم ...😊

    عید توهم مبارک...🙌

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.