‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

معتاد هستم یک بیمار ...🙋

چهارشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۴۳ ب.ظ


***

میخوام از پای اینترنت پاشم ،ولی پاشم 

نمیاد ...!

.


.


.

خدایا خودت منو بپاش!😓😓



نخند بدبخت تو از من بدتری 😡😡...نیت کن ...

واز خدا پاشندگی بخواه...🙌

جواب میده .


***


  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۱۴)

Thanks for finally talking about >معتاد هستم یک بیمار ...🙋
:: ‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!
<Liked it!
پاسخ:
نفهمیدم چی گفتی ولی ...
مخسی..نظر نطفته!!😊

خدایا بپاشوووون مارا خخخخ

سلااام ای معتااااد ....😅😅
پاسخ:

الهی آمین ....خخخخ

سلام برتو یاد ...😅

  • فاطمه سلیمی
  • 😁😁😁😁
    پاسخ:
    😅😅😅

    چه لبخند زیبای به به....😊
    چراگیج میزنی به داداشم توهین نکن
    میگم مثل توخوش رفتاروحاضرجواب ونازه
    پاسخ:
    من کی گیچ زدم هااااا😡

    😁بععععله دیگه چه کنیم .....خخخخ
  • علی محمدرضایی
  • خخخخخخ
    سلام،دنبالی ،دوست دارم منو دنبال کنی
    پاسخ:
    بعععله دیگه خخخخخ

    علیک سلام ......برویه چشم....🙋
    خانم متکبر
    اقای سیّد محمّد جعاوله
    ازپای اینترنت پاشدن این اسکلتوتبریک گفته

    راستی نمیدونم چرااینقداخلاقت بااخلاق برادرم یکیه -یکی مثل توئه
    پاسخ:
    با من که نیستی ..😒
    اهااااان ....
    خب چرا میپیچونین شوما هااا خخخخ

    شاید خودشم خخخخخ
    مگه من چمه هااااا؟!!😏
  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
  • جواب نمیده خب ... 

    خدایا بپاشونمون ..!!! خخخ
    پاسخ:
    ما تلاشمووونو میکنیم ..

    خدایا برس به دادموووون ...خخ😅
    :)))))))
    پاسخ:
    😉👍
    خخخخ
    خدایا تو این پاشیدن دوستان منم بپاش
    پاسخ:
    😅😅😅
    ایشالاااااا......🙌
    الهی
    پاشنی، الی اهل البیت
    پاسخ:
    آمین .....یا رب العامین ......

    ایشالا خدا نصیب شوماهم بکنه حخخخ

    شبت بخیر-خوابای خوب وخوش ببینی
    پاسخ:
    شب شوووکوولاتی ....

    خوابای خوناشامی ببینی ....🙌
    + فرناز رهنما هم به جم پیوست؟
    + با رژ لب قرمز گرگ ها را از کمینگاه بیرون بکشید ؟
    + جرات داری حالا هی قلیان بکش !
    + بهناز سلیمانی به شبکه جم پیوست !
    + بایدها و نباید ها در روابط دختران و پسران !
    + ۲۰ سیاره کاندید زندگی شدند

    و بسیاری مطالب جالب در قــوری ... ghoori.blog.ir
    پاسخ:
    وات د فاااز..!!؟؟😏

  • حامد عبدالهی
  • پاشندگی خواستم ولی فعلا موندم تو نوبت تا پاشیده بشم
    پاسخ:
    ای بی زحمت یه جا هم برا من بگیر  ،من برم یه کاری دارم الان میام خخخ
    ا

  • سیّد محمّد جعاوله
  • مبارک باشه
    پاسخ:
    هااان؟!؟؟؟😳

    واس چی تبریگ میگی؟!؟😵

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.