‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

استقلالیای عزیز همیشه پرچمشون بالاست

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۵ ب.ظ
بچه ها بچه هاااا اینو  حتما
 
ببینید هاااااا
 
 
استقلالیای عزیز اون لایک قشنگه
 
رو بشوتیت بیاد
پرسپولیسیای عزیز به اعصاب
 
خودتون مسلط باشید اول اینو
 
ببینید بعد بیاد تز بدین

 


دریافت
مدت زمان: 54 ثانیه 

 

  • دنیا تتلیتی

نظرات  (۱۹)

من ذیگه ازشون چیزی نمیگم
ولی اگه یه چیزایی ازشون بوببری سریع رهاشون میکنی
پاسخ:
فعلا چیز خاصی ازشون ندیدم ....😊

منم عاشق بازیشون بودم وطرفداریکی ازاین تیماهم بودم والان بااین کاراشون حالم ازشون بهم خورد
این فحش هاکه بهشون میدندتوفضای مجازی واقعاحقشونه........
پاسخ:
مگه چیکار کردن ،یجور حرف میزنی انگا ر.......استغفرلله 🙊

منکه بازیشونو دوسدارم ،وبرای بعضی کاراشون که ربطی به ما ندارن ...رهاشوون نمیکنم 😊
رفتارای کاملازشت وغیراسلامی وترویج گناه وشیطان پرستی و...
من تیمای خودمونوبه1000این تیماترجیح نمیدم
پاسخ:
خب دیگه مهم بازیشونه که معرکست .ٔ....ٔ👌

دیگه چه کنم سلیقه نداری خخخخ😅😅
نظریه .....😊
من ازتیمای خارجی متنفرم وحالا با این رفتاراشون
ایشاالله تیمت موفق باشه
پاسخ:
وا ااا چشونه مگه بهتراز تیمای ایرانین خوو 😒

ایشالااااا 🙌😜
حالاکه اخرجدولیدومااول جدول بدویدتابهمون برسین
پاسخ:
اولا بنده (من دلم پاکه ...)اصلا فوتبال ایرانو نگاه نمیکنم ،چون ارزششو نداره خخخخ

فقط برا دفاع از تیم مورد علاقه ی دوستم (دنیا تتلیتی )دارم هوای استقلا لو میگیرم وگرنه همیچکدوومشووون باحال نیستن....هویچ ن ...هووووویچ خخخ

دنیاااا فقط رئال .....🙌😅
بروکیستوبکش

فقط پرسپولیس سروراستقلاله
پاسخ:
هاااان؟!!چیکار کنم_؟!!؟😳

آنچه که عیانست چه حاجت به بیان است ....😊
عشق است
پرسپولیسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
استقلال کیلویی چنده
پاسخ:
بشین بینیم شلنگ .......😒

دنیاااا فقط استقلال ....😘
لایک به وجودت با اون ویدیوى عالیت
پاسخ:
قابل شومارو نداشت ...😅👍
  • دنیا تتلیتی
  • خخخخخخخخخ اتفاقا من کشته مرده خنده همون شیرم
    پاسخ:
    😄😅
  • من دلم پاکه ...
  • منتی فدااات ....😘
    منم با دوست گلمون موافقم فقط رئاااااااااااااالو عشقه
    عــــــــــــــــــــــــیول ...
    از خنده کف زمینم الان ...
    خیلی خوب بود ...
    شیــــــــــــــره چقدر بد می خندید !!!!
    پاسخ:
    😅😄😅
    اره والاا
  • من دلم پاکه ...
  • دنیااا فقط رئال ......منکه اصلا بازی های ایرانو نگاه نمیکنم از پس ....خخخخ

    به افتخار تموم رئالیااااا🙌👏👏👏👏
    لاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایک
    پاسخ:
    😚👍
    😩😩😩
    پاسخ:
    😁😁😁
  • ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
  • منکه اصن فوتبالی نیستم
    پاسخ:
    اوه اوه پس بدرد نمیخوری خخخ
  • طاها میرویسی
  • :)
    خوبه!!
    من پدیده ایم
    پاسخ:
    :)
  • دخیـ گمشدهـ
  • بعله دیه
    پاسخ:

    :)

    بزن قدش

    والا
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.