‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

السلام علیک یا ام المومنین ...🙋

چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۵ ب.ظ



- در مقام زن ولی مردانگی قانون توست ...


تاقیامت هر کجا مومن بود ، ممنون توست ...


بردباری ،صبر ،دینداری همه مرهون توست ...


هرکه از اسلام داره بهره ای ، مدیون توست ...

.

.

.

( ... وفات همسر گرامی رسول خدا ، مادر تموم بشریت ،حضرت خدیجه (س)را به تمام  مسلمین تسلیت عرض میکنم ...)

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۶)

جید جدا
لایکککککککک
پاسخ:

ممنون

:)

  • ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
  • منم تسلیت میگم عزیزم
    پاسخ:

    :"(

    ممنون

     تمام  مسلمین تسلیت عرض میکنم

    یعنی ما مسلمونیم ؟؟؟؟
    مگه میشه مگه داریم

    پاسخ:

    عجب!!!!!!!!!

    نه فقط به ظاهر مسلمونیم

  • طاها میرویسی
  • :(
    تسلیت ...
    پاسخ:
    :(
  • علی رحمانی پور
  • مام تسلیت میگیم
    پاسخ:
    ممنونم...☺
  • سیّد محمّد جعاوله
  • زیباست
    پاسخ:
    مچکرم عاقا...🙆

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.