‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

ههههههه😆

چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۳۳ ق.ظ


امروز امتحان رانندگی داشتم ،رفتم نشستم صندلی عقب ماشین ، نوبت

یه دختری بود، سرهنگ به دختره گفت:روشن کن برو عقب.

دختره روشن کرد ،امد پیش من صندلی عقب نشست.

همونجا تموم مدارکمو پاره کردم با تموم توانم در رفتم .

بعد چند ثانیه صدای شلیک گلوله امد

.

.

.

.

.

.

رفتم دیدم سرهنگ خودشو کشته...

ظریف هم مذاکراتشو رها کرد ....

به همین علت امروز تموم امتحانات لغو میشه ...

تازشم یارانه ها هم 2 برابر میشه ...

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۲۲)

الهی امین
پاسخ:
یا رب العالمین ...🙌

😅😅😅😅
اره متاسفانه
پاسخ:
خدا اگه وقت داشت اینو شفا بده ،قبلش شوماهارو شفا میداد خخخخ😅👅
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خدادخترای اینجوریوشفابدد
درخیال اره درواقعیت نه
پاسخ:
خخخ خووو👅
اینو دیگه باید شفا بده واجبه خخخخ
ولی با این حال ،پیش پسرا سرورن خخخ😅😅
خخخخخخخ خواستی سری بم بزن خوشحال میشم
پاسخ:
برویه چشم بانووووو
دستش درد نکنه که یارانه هارو دوبرابر کرد
پاسخ:
خواهش میکنم ، قابلی نداشت ......😆😆
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
😅😅😅😅😅😅
Haahahha. I'm not too bright today. Great post!
  • یک تماشا چی
  • وای چقدر خنده دار :((
    پاسخ:
    خخخخخخ
     اره خعلی منکه وقتی شنیدمش تا 2سال رفتم تو فضااا😅😅😅
  • طاها میرویسی
  • تنها اتفاق خوبی افتاد این بود که یارانه ها دو برابر شد :|
    پاسخ:
    خخخخخ اره بابااا....😜😜
  • دکتر آرمین اینترنتی
  • نه اونجا جا مرداست :/
    واسه دخترا. خانوما خطر داره:/
    میترسمراس راسکی بری از شر ایناخلاص شی://
    :///
    پاسخ:
    خخخخخخخ😜

  • دکتر آرمین اینترنتی
  • هر چه گشتم اسید پیدا نکردم:/
    من برم حودمو تسلیم داعش کنم راحت شم:/
    تورو دیگه نمیدونم
    خخخخخخههههههههههههه
    پاسخ:
    واقعااااااا؟؟؟چه بد 😢
    منم با خودت ببر ...تورو خدا ساکت میشینم فقط نگاه میکنم ..
    باعشه...؟؟؟😁
    کاشکی امتحانا لغو میشد :(
    پاسخ:
    ای کاااااش.....
    ولی این رویای دست نیافتنی ....😣😢
    :))
    پاسخ:
    😊😊😁😂
    وبتون دنبال کردم خوشحال میشم وبمو دنبال کنید
    پاسخ:
    ممنونم....برویه چشم😊
    محکم میزنم که ریزش کنه روم نابود شم
    پاسخ:
    خخخخخخ
     هر وقت خواستی بزنی بگو منم بیام ببینم ..لفطاااا؟؟🙆.
    😅😅😅😅
  • دکتر آرمین اینترنتی
  • من برم اسیدپیدا کنم بخورم
    ههههههههخخخخ
    پاسخ:
    پیدا کردی بیار با هم بخوووریم ...من خعلی نیاز دارم ...خخخخ
    😃😄😅😆😆
     دیوار کجاست  سرمو بزنم بهش
    پاسخ:
    😆😆😆😆
    بیاااا همین جاست ، کنار خودم فقط آروم بزن باشه؟؟😂😂
    خخخخخ.با مزه بود.
    پاسخ:
    😄😄😄😄
    مممنوووووووون....
    نابودم کردب عصن😄
    پاسخ:
    اره بابا من وقتی شنیدمش تا 2 هفته تو افق بوووودم....😄😄😄
    خخخخ مطلب باحالی بود😏😏😏😏
    پاسخ:
    اره خععععلی ...😜
    خخخخخخخخخخخخخخ
    واااای دلممم
    هههههههه
    پاسخ:
    خخخخخخ
    اروم باش ،آروووم🙌
    نفس بکش....هههههه
    خخخخخخخخخخخخخخ
    واااای دلممم
    هههههههه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.