‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

گاهی ...

شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۰۶ ب.ظ


گاهی ...!باید نبخشید، کسی را که بارها او را 

بخشیدی و نفهمید ... تا این بار در آرزوی بخشش تو باشد  ... !

گاهی ...!نباید صبر کرد ...

باید رها کرد و رفت ،تا بدانند که اگر ماند ی

رفتن را بلد بوده ای ....

گاهی ....

بر سر کار های که برای دیگران انجام می دهی ...

باید منت گذاشت ... تا آن را کم اهمیت نداند...

گاهی باید بد بود ، برای کسی که :

فرق خوب بودنت را نفهمید ...

گاهی باید ...


  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۷)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • با سلام و خسته نباشید
    اگر مایل به دنبال و لینک شدن هستید
    اقدام فرمایید
    تا بنده شما را لینک و دنبال کنم
    با تشکر
    پاسخ:
    سلااام 
    برویه چشمممممم👯
    عاشق عنوان وبتم
    پاسخ:
    ممممخسی.....😊
    یه کوچولو با اون قسمت منت گذاشتن من مخالفم :)
    ولی بقیه ش رو موافقم :)
    پاسخ:
    چراااا؟؟؟ واقعا موثره ....امتحانش کن😁

    آفرین برتو
    بدنشو ولی تا میتونی خوردشون کن خخخ
    پاسخ:
    برووویه چشممممم خخخخ
  • طاها میرویسی
  • :(
    راست میگی
    پاسخ:
    😩😩
    هیچوقت هیچوقت هیچوقت بخاطر هیز چیز بد نشو ابجی جونم
    پاسخ:
    به رویه چشمممم، سعی خودمو میکنم .....😊
    دقیقا
    پاسخ:
    اهوووم ....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.