‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

منحرفا این تسبیح من کوووش بزنم تو سرتوون هاااا

پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۵۳ ب.ظ


  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۱۴)

خخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
اره بخند ای منحرف .....😅😅😅
I've been lonikog for a post like this for an age
این عمامه من کو ؟؟
:|

پاسخ:
بیااا حاجی این جاااست .....خخخخخ
😅😅😅
مثل تموم عااالم حاله منم خرابه .خراااابه....
خخخخخخ
پاسخ:
خخخخخخخ
معلومه اوضات خیلی خرابه ..میفهمت😅😅
من که می‌رم از خدا بترسم :|||||
پاسخ:
خخخخخ
بروووو مواظب خودت باعش ....😝
  • ساتیا سخی پور
  • من که هیچ فکر منحرفانه ای نکردم
    پاسخ:
    جانه من؟؟؟😒
  • طاها میرویسی
  • میدونمستم
    :|
    برای ما قدیمی شده اینا :)
    پاسخ:
    نباباااااا
    اعتماد به نفست تو هلقم ....😜👍
    خخخخخخخ 😃😄😅😆
    پاسخ:
    خخخخخ😉
    ههههههههه
    یه تسبیحم بده من باهم بزنیم تو سرشون
    پاسخ:
    خخخخخخ
    اول از همه باید بزنم تو سر خودت چی فکر کردی ...😝😝
    خخخخخخخخخخخخخخج
    پاسخ:
    😁😁😁😁
    خخخخ.وای بر منحرفان
    پاسخ:
    خخخخخخ
    واااای ...😜
    خخخخخ وای
    پاسخ:
    بععععله خخخخخ
    خواهر من حجابتو رعایت کن ببینم ....😏
  • دکتر آرمین اینترنتی
  • هههههههههههه

    این تسبیح رو بگیر صلوات بفرس به جا این کارا:))))
    پاسخ:
    خخخخخ 
    چشمممم حاجی جون ....😜
    خخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    😃😄😅😆

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.