‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

غرورم ....

جمعه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۲۲ ب.ظ


غرورم ....؟

لعنتی ترین ویژگی دوست داشتنی من است !

زندگیم بر پایه اش بنا شده ...

غرور من همه چیزمه ...

غرور مرا نشانه بگیرند :هستی شان را به آتش میکشم .

من برای هرچیزی نمیجنگم !!!

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۴)

غرور یه دختر خیلی خیلی مهمه
دختری که غرور نداشته باشه شلغمه
ایول به تو
پاسخ:
☺ممنونم....
باریک.....😁👍
  • مهزیار کاظمی موحد
  • سلام.
    پست های زیبایی می گذارید
    عکس های زیبایی هم قرار می دهید
    ممنون

    پاسخ:
    سلاااام...🙋
    ممنونم ، نظر نطفتونه.....😜
    واقعا لایک دارى غرور خیلى چیز مهمیه
    پاسخ:
    معلومه ......👯
    👍☺

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

     

    هم میهن ارجمند! درود فراوان!

     با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

    "وب بر شاخسار سخن "

    هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

    خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

     

    آدرس ها:

     

    http://payam-ghanoun.ir/

    http://payam-chanoun.blogfa.com/

     

    [گل]

     

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.