‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

وقتی از چشم توافتادم،نمیدانم چه شد...

پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۲۵ ب.ظ

وقتی از چشم تو افتادم،دل مستم ،شکست

عهدوپیمانی که روزی بادلت بستم ،شکست


ناگهان دریا!تورا دیدم حواسم پرت شود 

کوزه ام بی اختیار افتادواز دستم،شکست


دردلم فریادزد فرهاد وکوهستان شنید

هی صدا درکوه،هی``من عاشقت هستم``شکست


بعد تو آیینه های شعر سنگم میزنند

دل به هرآیینه،هرآیینه ای بستم،شکست


عشق زانو زد،غرورم گام هایم خرد شد

قامتم وقتی به اندوه تو پیوستم ،شکست


وقتی از چشم توافتادم نمیدانم چه شد

پیش رویت آنچه رایک عمر نشکستم،شکست...

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۱۲)

🍀 خدمت شما دوست گرامی سلام عرض میکنم.
وبلاگ شما را دنبال میکنم.
با وبلاگ “کسب و کار موفق” در خدمت شما هستم. بسیار خوشحال میشوم وبلاگ مرا دنبال کنید و عضو کانال های من
شوید.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🌺 همزمان با دهه کرامت، پایگاه اینترنتی “کسب و کار موفق” با رابطی جدید به روز شد.🌺

پاسخ:
سلام بر شومااااا🙋

چشم حتمااااا 
اخی....................................................
سخته........................
پاسخ:
هییییی......😖

Thanks for helping me to see things in a difnereft light.
I couldn’t resist commenting. Well written!

My web site: Bill
پاسخ:
🙋
هه

به من چه


پاسخ:
واقعا خخخخخ😉
تو کفش میمونی ایشالا
پاسخ:
تو فکر کن یه درصد ...😜
اصا بهت نمیگم

تا نشنوی

پاسخ:
نشون نده ...خعلی دلم میخاد ایش خخه
بعد کنکور اهنگامو  خواهی شنید
پاسخ:
منتظر اون روزم که صدای نخراشیدتو بشنوم خخخ
وقتی از چشمه تو افتادم

تو را   ستایش کردم

ولی راهی نداشتم

که به چشم تو برگردم 

نگاه  کن به به چشانم که  دریا پیششون رودی روان  است

به دستایم نگاه کن 

که چطور طوفان میکنن

به صدایم گوش کن

چه دردی دارد حرفایم


نویسنده : خودم
پاسخ:
جووونه من ....نویسنده بودی رو نمی کردی کلک خخخ

خعلی خوشگل و البته سنگین ..😅👍
  • مهدی ابوماهیگیر
  •   سلام
    دنبال می شوید ...
    درصورت تمایل «آفاق» را دنبال کنید

    http://afaagh.blog.ir/
    یاحق
    پاسخ:
    علیک سلاااام ..
    ممنووونم🙋
    چشممم حتماااا
    یاعلی.....🙌
    مبارکه سایتتون

    پاسخ:
    ممنونم....☺

    :)
    پاسخ:
    😜😜😜😜

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.