‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

#ماکان بند...😙

شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۶، ۰۸:۵۵ ب.ظ



اینم ی طراحی خوشمل از عشقای من ...

جرعت داری بگی شبیهشون نشده 

چشاتو از کاسه درمیارم

گفته باشم.😀


  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۱۳)

  • علی محمدرضایی
  • وقتی میگی بدسلیقه ای و ازاین چیزا ینی بهت برخورده دیگه...
    درضمن شلغم هم خودت بیدی...
    پاسخ:
    نخیرم ....دارم سلیقه ی بدتووو بهت خبر میدم 😃
    اختیار دارید شلغمی از خودتونه خخخ
    استاااد....

    خدا یه عقلی به اولادت بده
    پاسخ:
    آمین ...خخخ😃

  • علی محمدرضایی
  • خب دوس ندارم دیگه چرا بهت برمیخوره
    پاسخ:
    وااا بهم بر نخورد خب شلغم....خخخخ

    دوست نداشته باش به من چه 😋

    هیچی میگمااا عکس منو هم طراحی کن
    پاسخ:
    اهاااان....خخ

    😃😃😃
    ماکان باند که نمیخوام مال خودمو میخوام
    پاسخ:
    😮😮هااان پیچیده شد؟؟

    میخوامم
    پاسخ:
    متسفم راه نداره.....🤣🤣

  • علی محمدرضایی
  • چون خیلی ازصداشون خوشم نمیاد وازآهنگایی روکه میخونن
    فقط از هرباراین درو رو دوس دارم
    پاسخ:
     سلیقه نداری چیکارت کنم خخخخ

    اونکه معرکه ست...😊👍👍
  • ✣یگانـღـه✢ jb
  • 😂شوخیدم کلان شبیهش شده من اون دماغشونم نمی تونم بکشم😐
    پاسخ:
    خخخخخ میدونم باوا
    بااه دیه فقط من ابن هنرو دارم خخخخ🤣🤣
  • ✣یگانـღـه✢ jb
  • اصلا شبیهش نشده😐
    پاسخ:
    همینی که هست....

    خعلبم شبیشه 👅👅👅😛
  • علی محمدرضایی
  • خیلی گوش نمی کنم ماکان بندرو...
    ولی واقعا قشنگ کشیدی
    پاسخ:
    جداا؟؟😮پس نصف عمرت به فنا رفته ...

    وااای ...مخسی😊😊

    کار خودته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    منم میخوام
    پاسخ:
    بعله.....😎

    متسفم....اخریش بود دیر امدی خخخ😂

    قشنگ کشیدی
    پاسخ:
    واااای مخسی.....قابل نداره 😀

  • من دلم پاکه ...

  • 😍😍😍😍😍😍

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.