‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

٬٬لفطااا ...😖

سه شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۰۲ ب.ظ


👍

٬٬درکم کنید ....٬٬

برا شادیه دل منم که شده ...

یه کامنتی ،لایکی چیزی 

بزارید...

تولووووخداااادل منو نشکووونید...!


  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۱۸)

I believe everything said made a bunch of sense.
However, consider this, what if you composed a catchier title?
I am not suggesting your information is not solid, but what if you added a title to possibly get
a person's attention? I mean ٬٬لفطااا ...😖 :: ‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی
محبت است.!!! is kinda boring. You could look at Yahoo's front page and
see how they create news headlines to get people interested.
You might add a video or a related picture or two to grab people interested about everything've written. Just my opinion, it could make your website a little livelier.
پاسخ:
اوووو یس...🤗
  • مهندس مکانیک خودرو
  • این لایک👍

    خودلایک هم کامنت محسوب میشود...
    پاسخ:
    😞
    خودمم میدونم بی شوهری چیکارتون کرده اینم گفتن دارههههه



    سلام دنبالتون کردم
    دنبالم کنید
    پاسخ:
    سلوووووم
    مخسی
    چشم ...
    آخی دلم کباب شد لایک زدم قیافشو خخخ
  • امیرحسین محمودی
  • چی بنویسیم دقیقا
    پاسخ:

    هر چی دوش داری بنووویس .....فقط بنویس 😅😅😅

  • 💕 پسر خوب 💕
  • خخخخخخخخخخ
    موفق باشید
    پاسخ:

    خخخخ خوووو😊
    سلامت باشی....
    سلام
    منم آمدم کامنت دادن را بلدم :)

    خب همون مسافر رو هک کنید خوب میشه البته توجه داشته باشید که باید قطرات خون جاری شود :)

    انقد ترسناک شدم ها تازگیا :)
    پاسخ:
    علیک سلاااام ...
    خوش آمدددی.🙋 افلین مسافرکم ....

    یاااااخدااااا من مامانمووو مووووخوااام ....😱😱

    معلومه .....خخخ

    سلام
    پاسخ:
    علیک ...🙋
  • مکانیک خودرو
  • آبجی درس ودانشگاهم از20شهریورشروع میشه نمیتونم بیام بیان میخام تمام سایتاماتاپایان ترمم که این ترم سخت ترین ترممه بهت بسپارم .
    پاسخ:

    موفق باش.....بابا من نت ندارم .....
    الانم خونه ی یه بنده ی خداییم خخخخخ
    ای جونم
    من عاشق این کارتونم
    خیلی دوسش دارم
    اینم کامنتت
    پاسخ:

    واای منم میمیرم براش 
    خانوووم کوچولو ....الهی 😅
    اورین اورین ..😃😄
  • سیّد محمّد جعاوله
  • لایک
    عالی بود
    پاسخ:
    کوووووش ؟!!😒

    میدونم خخخ

    خخخخخ!
    خیلی باحال بود
    لااااایک!
    اسمم زهراست!
    حک کردی رو دستت عکس بگیر بفرست ;)
    پاسخ:

    بدبختیه من باحاله ...ای خدااا خخخ
    اورین اورین 😉
    دیگه چی عمری دیگه ....تعارف نکنیااا خخ
    حالا من یچیزی گفتم 😅😅

  • مکانیک خودرو
  • آبجی قربون دلت بشم الهی
    ایشاالله میاندنظرمیگذارند
    پاسخ:

    خدا از زبوووونت بشنوه خخ😅



    لطفا درشت بنویس اسم منو:))))))))
    پاسخ:

    ای جاااانم....😄
    بااااعش بزرگ بزگ مینویسم ...اول از همه خخ😅

    به چه درجه ی خوبی رسیدی دخترم :))
    پاسخ:

    اهوووم مامان جووونم خخخ😅

  • محسن فرج اللهی
  • تیغو بیخیال اگه تونستید با مداد بنویسید من اسممو عوض میکنم %)
    پاسخ:

    خخخخ باعش حتماااا ولی عوض کنیااا 😅😅

  • علی محمدرضایی
  • لایک که اصلا نمیکنم....
    خخخخخخخخخ
    یادتونه من میگفتم لایک کن میگفتی نه؟
    باشه لایک میکنم
    پاسخ:

    جرعت داری لایک نکن ...
    چشاتو در میارم خخخ😅
    گردنم کلفت بود لایک نمیکردم خخخخ
    اورین همیشه از این کارا کن ..😅

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.