‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

خُوش آن ساعَت نِشیند دوست با دوست ...🤪

جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۷ ب.ظ

 

 

خواهر یعنی یه تکیه گاه همیشگی…👧
خواهر یعنی کسی که همیشه پشتته حتی اگر اشتباه کرده باشی…👭

خواهر یعنی اشکاتو غریبه پاک نمی کنه…🥺

خواهر یعنی…

اصلا چرا این همه حاشیــه میــرم؟؟

ازنظر من خواهر یعنی یـه کلـمه…

نفــس😊

هر وقت تونستی فاقد نفــس کشیــدن زندگــی کنـی،

میــتونـی بــدون خواهـــرم زندگــی کنــی!😉

.

.

.

دو چیز هیچ وقت از یاد آدما نمیره:✌
دوستای خوب و روزهای خوب
یه چیز هم هیچ وقت از دل آدم نمیره
روزهای خوبی که با دوستای خوب گذشت...🥰

#اصفهان -باغ گل ها ...🌷

 

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۱۴)

می خوای الان بیا
اگه می تونی
سلام
بله ، خخخخ
سلام
اگه می تونی یکم دیگه بیا با هم حرف بزنیم
ساعت 9 و 50 دیقه بیاااا
بیایاااا مرضیه جونم
پاسخ:
🙈🙈مثل اینکه دیر امدم،😂😂
سلامِ دوباره
💖💖💖💖🌷🌷🌷🌷
پاسخ:
علیک سلام عزیز دل....
ی زمان و بگو اگه بیکار بودیم .‌..ی کپ درست حسابی بزنیم😂
سلام
نخیرررر
اتفاقا خیلی هم خوشگل و نازی
پاسخ:
 😁تمام. ذوق مرگ شدم رفت...😂😂

سلام مریضیه جونم
وای چقدر خوشگل و نازیییییییییی
پاسخ:
سلام عزیز دلم ...😊
دروغ دروغ ....خخخخ
سلام
نمی دونم
کدومشونیییی ؟
پاسخ:
اون مانتو زرده....🙈🙈🙈

خندیدن=با کتک خوردن 😂😂
مرضیه کدومشون شمایی ؟؟؟؟ 😊
😍 🥰
💖💖💖💖🌷🌷🌷🌷
پاسخ:
به نظرت؟!!

در کل گفته باشم من تو عکس دااااغونم😂🤦
تو کجایی دختر؟ واتتو حذف کردی؟ چرا ان نمیشی؟
پاسخ:
خونمون خخخ
نع عاموو گوشیو نتکوندم 😂😂😂
فیلا تو قرنطینم 😂😂
برام گوشی میخری 😕
از کی تاحالا جتاب عالی اینقد خانواده دوست شدی عنتر خانم.؟
البته از قدیم گفتن دوری و دوستی مریم بنده خدا رو فرستادی رفت برا خودت تک و تنها تو خنه جا باز کردی بایدم دوسش داشته باشی
پاسخ:
نه عامووو متن قشنگ بود گذاشتم خخخ😅😅
وگرنه منو چه به این حرفااا
چشات دراد ..😂
این حالت ماچ بود که گرفته ای(؟) در کل خوشگل تر از هردو دختری از نظر من و هم لباس و هم کفش و هم چشمت و هم شالت خوشگلند.

پاسخ:
هم ماچ همراه با باد کردن لپ ها😂😂
بعله میدونم !ما همچنین ادماییم 😊
مچکر نظر نوطفته البته اینجا داشتیم از گرما تبخیر میشدیم خخخ🤪

لباست توی عکس چه رنگیه؟
پاسخ:
نه قرمز ،نه سبز صدری ،فقط زرد قنار یخخخ😂😂


می تونم درباره دخترهای درون عکس ازتون سوال بپرسم؟
منظره قشنگی داره باغ گل ها، نوش جون چشمهاتون شده:)
پاسخ:
کمی تا حدودی!!😂😂
اره واقعا منکه فیض کاملو بردم 🤪
  • ( ک) شباهنگ
  • چه منظره بسیار زیبائی
    انشاالله همه ی خواهر و برادر ها در کنار هم
    تا آخر عمر به خوبی و خوشی زندگی کنند ،
    و پشتیبان هم باشند

    بیا تا قدر یکدیگر بدانیم
    که تا ناگه ز یکدیگر نمانیم
    پاسخ:
    بعله خعلی قشنگ بود 😊
    ان شالله ...🤗
    ممنووووون😃

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.