‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

فعلا خداخافظ‌...

پنجشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ


سلام برو بچ ....🙋

خوبین، خوشین ایشالا ؟؟!

خب بهتره بریم سر اصل مطلب ، امممم

من برای یه مدتی نمیتونم بیام...

امیدوارم وقتی برگشتم ، با نظراتون منو خوشحال کنید...

راستی برام دعا کنید ،هم اکنون  نیاز مند دعاهای شماییم...!

مواظب خودتون باشید...

همتون به خدا میسپارم ...

دوستووون دارم ...

یاعلی ...

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۶)

  • مهندس مکانیک خودرو
  • وااااااااااااااای دختروچقدرطرفدارداره.........
    ایشاالله خدااززمین ورت داره.......
    پاسخ:
    بعله دیگه حسودیت میاد؟
    خدا خودتو ورداره زمین از حسودای مث تو پاک سازی بشه😉
    خخخخخخخخخخخخ

    ای خدا بری دیگه بر نگردی
    پاسخ:
    خخخخ خووو

    نترس عزیزم ...میرم زودی میام که از دوریم دغ نکنی خخخ
    دلمون برات تنگ میشه
    منتظرت میمونیم

  • طاها میرویسی
  • برو!!
    نرو!!!!!
  • بابا لنگ دراز
  • موفق باشید
    یا علی
    دلم برات تنگ میشه ولی امیدوارم تا هرکی ک نیستی خوشحال و موفق باشی و زودتر برگردی برامون پستای خوب تو بزاری فداااات مراقب خودت باش اجی بای ♥♥♥♥♥♥

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.