‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

اینارو نگا ....😳

پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۶ ب.ظ


***

نمیه گمشده ی من!


یعنی خاک عالم توسرتت کنن ،

تابستونم داره تموم میشه خبر مرگت پیدات نشد تو ،

دیگه بعدشم محرم وصفر میشه ،دیگه نمیشه هیچ غلطی کرد .

نیا دیگه میخوام حلواتو بخورم ...

نیمه گمشده نیست که ،نیمه ی گور به گور شدس.



  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۴۰)


چه باحال....

مردم حوصله دارنااا ،چه خلاقانه

ای خدااا نیمه ی گم شده ی منو این رفیقمونو هم کوووجااست؟!حخخخ😅😅
پاسخ:

والا همینو بگووو خخخ

خدا از زبونت بشنوه خخخ😅😅

آبجی بدنگام میکنیا
میخوای شل وپلم کنی
(شکلک هات)
-
هرجادچارسردرگمی شدی بهم بگوتابرات توضیحش بدم
پاسخ:

😒😒😒😒

هی همچین ......

چشمممممم مزاحمت حتما میشم خخخخ

آره پیدات میکنم غصه اونونخور
ازسه قسمت تشکیل شده(سه ستونه)
که هرستونی شامل یه چیزمیشه
پاسخ:

😒😒😒😒

اهووووووم.....
اونکه گرفتم ...😊
آبجی اگه کارباقالب گیجت میزنه باهاش کارکن تاقلقش بیاددستد
پاسخ:

چطور باش کار کنم؟!!

اگه من گم شدم تو میای پیدام کنی هااا خخخ😃😃
  • ژله پرتقالی
  • اینجوری که باهاش حرف میزنی با کله میاد خخخخخ
    قالب اینجا عوض شده کمی سردرگمم ؟؟؟؟؟
    پاسخ:

    دیگه چیکارش کنم نمیاددددد خخخخ

    من خودمم فعلا دارم کیچ میزنم ...😅😅
    آبجی شبت بخیروخوشی
    خوب بخوابی -خوابای خوش ببینی-ستاره بچینی-قربانت-بوس بوس
    پاسخ:
    شب توهم بخیر داداش .....
    خوابای وحشنهااااک ببینی .....🙋
  • سید مهدی سید مهدی
  • سلام
    ان شاءالله قبل محرم میاد
    پاسخ:
    علیک سلام ...
    ایشالا خخخخخ

    😅😅
    ازدست این چرخه اگه دسم بهش برسه
    بدوبدودخترباحجابش خوبه
    خواهرباحجابش خوبه
    نازوخوش زبونش خوبه
    اجی به این خوبی خوبه که من دارمواسمش مرضیس
    پاسخ:
    اخ نگوووو😔
    😅😅😅
    😅😅
    😅
    به به داداشمون شاعر شده ....تیجانا قربان 
  • من دلم پاکه ...
  • وااای داداش بگو چه گند زدم ....😭😭😭
    پاسخ:
    بگووووو
    تاکمکت کنم
    خصوصی بگو
    الان هم کاربرام هست حقوقشم خوبه رشته مکانیک بااتومبیل سروکارداره (تعمیراتومبیل) ولی هرچه سوادم بیشترباشه درآمدم بیشتره
    سلامت باشی
    پاسخ:
    آهاااااان.....😳
    الان دانشجوام تا2ساله دیگه شاغل میشم
    قربون ابجیم برم
    پاسخ:
    وااای ...ایشالا یه شغل خووب گیرت بیاد 🙌

    خدا نکنه ...😊
    خواهش
    ابجی رشتم مکانیک خودرواست
    پاسخ:
    اوووو بابا معرکه ای 😉

    الان ساغلی یااا دانشجوویی؟!!؟

    دمت گرم خعلی ار این چیزا میفهمی ...😄
  • علی محمدرضایی
  • برو جوابتو بخون
    پاسخ:
    خخخخ باعش ....
    خواهرم درستش کردم
    پاسخ:
    چطووووور؟!!😳😳😳😳

    بابا ایوالاااااا دمت گرم .....واقعا باریک 

    تو رشته ی تحصیلیت چی بوده؟!!😄
    خوووووووووووواهش میکنم آبجی
    پاسخ:
    😊👍

    قربون ابجی جونمممم برم الهی
    دعاکردم تاموفق باشی درهرکارت
    پاسخ:
    مرسی .....🙌

    ساغوووول قارداش ....😉
    والآااا
    خخخخ
    پاسخ:
    😅😅😅😅
    همدردیم په خخ
    اره میشه
    بعدازنمازم درستش میکنم
    پاسخ:
    اخ جوووووونم😄

    اااا من قربان اولوم سنه ....😁

    برا ماهم دعا کنیااااا یادت نره داداشی جووونم .😉
    نه زیادخنکه نه گرمه
    ----------
    دارم به قالب وبلاگت ورمیرم
    --------------------------
    جانم بپرس سکتم نده بخدابپرس
    اخه اگه دوس داری داداشتوبپرس
    پاسخ:
    اینجا اووووف کوره ی اجر پزیه خخخ

    **************
    واقعا ممنوووووونم ...راستی میتونی یکاری کنی ،عکس پروفای اون کسایی که
    نظر دادن معلوم شه خوشگل تر میشه ..

    **************

    اونکه دارم ....ولی  بیخیال یه توهم بود وللش😊
    بپرس
    قول میدم چیزی بهت نگم
    پاسخ:
    سرف نظر کردم ....😔

    انجا آب وهوا چطوره؟!!!😁😁😁
    بپرس خواهربپرس
    پاسخ:
    نخیر برادر من نمیپرسم ....عوارض بدی داره 

    نگااا شطور نگا میکنی !!😓
    آدم جرعت نمیکنه نفس بکشه .....
    تاچی باشه؟
    پاسخ:
    اخی نگااااا😳

    چیکار میکنی ؟!!عاقااا من جووونم رحم کن 

    الان که فکر میکنم هیچی....😔
    بپرس؟
    پاسخ:
    مطمعین  باشم کاری نمیکنی؟!!😒

    من تازه اوله جوووونیمه هااا آرزو دارم 😅
    خخخخخخخخخخ
    عجبااااااااا
    پاسخ:
    چیش یاعث تعجبت شده هوووم؟!!😳

    😅😅😅😅
    خواهرم الان خوب شدبخش نظرات
    پاسخ:
    بیست بیست ....😉👍
  • علی محمدرضایی
  • پیدا میشه برو جوابتم ببین
    پاسخ:
    خخخخ چشممم☺
    این خوبه ابجی جونمی
    پاسخ:


    😉مثل خودت معرکست .ٔ.......ٔ😁👍👍
    خواهری این قالب خوبه
    پاسخ:
    😳😳😳😳

    یا باب الحوائج....

    چه پیچیدست ......

    الهی الغفوووو🙌
    لایک
    پاسخ:
    ممنوووون....

    به به عاقا مهندس نصفه کاره ماااا😊
  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
  • خخخخخخ 
    پاسخ:
    خخخ خخخوووو😅😅😆
    خخخخخخ
    خانوادتن همشون دوقلوین!
    نیمه ی گمشدتم پیدا میشه.. غصه نخور
    پاسخ:
    انگار اره خخخخخ
    ما یدونشم نداریم خخخخ

    بعید میدونم 😅😅😅
    قشنگ بود
    پاسخ:
    اهوووووم....😉


    چه عکس جالبی :)
    پاسخ:
    اره خعلی .....خعلیم باحاله خخخخخ

    O_o
    پاسخ:
    وایسا ببینم .....اینجا چه چیز متعجبی هست که تعجب کردی هااا!!؟😡

    بگووو تا نیمودم برااات ...🏃🏃
  • سیّد محمّد جعاوله
  • حالا باشه یا نباشه فرقی هم میکنه
    پاسخ:
    پ ن پ فرق نمیکنه خخخخخ

    خوب فرق میکنه دیگه برادر من ...😄😅
  • حسین کریمی
  • سلام از شما دعوت به دنبال کردن وبلاگ خود میکنم و در صورت اجابت درخواست،وبلاگ شما را دنبال خواهم کرد.
    باتشکر از وبلاگ خوبتان
    پاسخ:
    علیکم سلام ....ممنون از درخواستتووووون حتما سری میزنم 
     مرسی ....🙋
    اره خیلییییییی

    ولی من دوست نداشتم ونیستم
    اخه دوغلوبودن سرامتحاناخیلی خوبه مثلاداداش دوقلوت که بزرگترجات امتحان میده وتوام استراحت میکنی
    پاسخ:
    واااای نگوووووو.....
    😅😅
    ااااا فکرشو بکن ،چی میشه خحخخخ

    فکرکنم عروس ودومادیه نشونه گل هم میندازندتایوخت بااون یکی قاطی نکندش
    پاسخ:
    اهان اینم میشه ......ولی خعلی باحاله هااا خهخخخ

    منکه همیشه دوس داشتم دوقلو باشم ولی حیف نشد ...😒
  • رادیو عاشقی
  • خخخخخخ
    میشن دو تا جارى خوب
    عالیه
    پاسخ:
    خخخخخ
    اووووف چی میشن خخخ
    اینا شوهراشو..یا زناشونو قاطی نمیکنن؟!😅😅😅
    اخی چه خوشحالن

    پیدامیشه ایشاالله
    پاسخ:
    عروسیه ناسلامتی خخخخخ

    میخوام پیدا نشه خخخخ😅😅

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.