‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

یااااا خداااا..!😩

جمعه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۲۰ ب.ظ



عاااقااامن ی پسر عمو دارم که به زورمیشه 3سالش ، سروته قدشم بزنی

به 4 وجب نمیرسه!

یروز امده بودن خونه ی عمم اینا منو بابامم رفتیم اونجا!

ایشون داشتن با دختر عمم که 3 ماه ازش کوچکتر بود ، رومیز خمیر بازی میکردن ، منم

رفتم 14 متر اونور تر روبروشون نشستم.!خمیر این 4وجبی افتاد رو زمین..!

دوروبرشونگاه کردو بعد زل زد به من!

بهش گفتم :چیه چرا نگا میکنی؟؟

میگه:حتما باید ی چیزی بهت بگمم تاآدم شی؟؟میگم:چرا عزیزم؟؟

میگه:مگه نمیبینی خمیرم افتاده پاشو بهم بده دیگه!

میگم:کوووو؟؟؟

میگه :مگه کوری اایناهاش افتاده بغل پام!

بعد واس اینکه بیشتر ضایع نکنه، رفتم بهش دادم!بعد با همون لحن بچگانش میگه:

بار اخرت باشه خودتو به کوری میزنیااادفعه بعد صدات زدم زود بیا

اخر شما بزرگاچرا ما بچه ها رو درک نمیکنید..اه!

یعنی کل شخصیتو،حیثیت منو برد زیر علامت سوال!!کلی شانس اوردم دختر عمم چیزی نگفت!للال شده بودم،خدا وکیلی عین حرفاشو گفتم...!


اااای خدااا ازت خواهش میکنم ،تو خلقت این گودزیلا های انسانما

از عضو زبان کمتر استفاده کن !!

دایناسوور و گودزیلا جلو اینا لنگ میزنن ببخداا.

خدا به داد نسل آینده برسه ...!😥😥


  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۲۷)

خوب میشه رفتارش به لطف خداوتوئم یه نفس راحتی میکشی
پاسخ:
ایشالا ...چون دیگه نا ندارم ...😩
خداایشاالله براپدرومادرش نگرش داره............
بایدساخت بابچه های این دوره زمونه
پاسخ:
اوووف نگووو دوس دارم خیر خیرشو بجوووم 😩

تموم موهامو سفید کرده این بشر اه ...😔😖😢😭
بگردم الهیییییییییییییییییییییییییییییییییی
پاسخ:
واااا 
الهی بپوکه من راحت شم از دستش .....😒
آخخخخییییییی
پسمل کوشولو دوس دالمممممم...
پاسخ:
خب....بیا ببرش برا خودت ،من نمیخواامش.....😁
وایی جیگرشو بخورم اینا نفسن همشون
پاسخ:
هااااااان؟؟؟؟😱😱

اینا نفسن ؟!!؟😰اینا گیرندی نفسن بابا .....حخخخ
باز خوبه پسر عمو بوده باید شاکر خدا باشی ....

اگه خواهرزادت بود و تو یه خونه زندگی میکردی چکار میکردی ....
پاسخ:
واااای نگوووووو😰
جوون مرگ میشودم.....خخخ
خیلیی وب زیبایی دارین خیلی فقط اگه میشه کد امنیتی برای نظرات رو حذف کنید
پاسخ:
ممنونم.....نظر لطفته 
باعش...هر چی شما بگید ....😊
عزیزم من به گودزیلا توهین نکن گودزیلا قهرش میاد ااااااا
پاسخ:
خخخخخ اوووو ببخشید، شرمنده عاقا یا خانوم گودزیلا..
منظوری نداشتم...😅😅😅
یاخداا گودزیلاجلوی این بچه لنگ میندازه
پاسخ:
اره بخدااا....
بچه .بچه های قدیم ...😃
نه تعریف بود
پاسخ:
خب خدارو شکر.....
خیالم راحت شده....☺
درست خیلی تیکه هستن ولی   خیلی خستن
پاسخ:
حالا این تعریف بود یااا....؟؟؟
بله دیگه چه کنیم دیگه .....😊
عجب بچه ای خخخخخخ
به ما ها توهین نکنیدا هی میگن گودزیلا  خوبه منم اسم بزارم واستون
حالا یه چی از شیرازیا شنیدنا شیرازیا گلن ماهن تکن تو دنیا اصلا
پاسخ:
خخخخخ
نبابا....شوما راحت باشین 😁
بعععله شیرازیا اصلا غیر قابل توصیفا...خخخ
با یارانت
پاسخ:
آهاااان ...
از اون لحاظ...😃
من از ارث محروم میکنی خودتو با بارنت میگیرم
پاسخ:
بارنت_؟؟؟؟؟😳
مگه فک میکنی اینجا هم تو فیلماس که همیشه   ادم خوبه برنده میشه اینجا   فرق داره من قوی ترم برنده میشم هاهاهاهاهاهاهاهاهاها
پاسخ:
اوووووو😱😱😱😱
فردا که امدم یارانتونو قطع کردم اون موقع میفهمی کی قوی تره هاهاهاها😜
من خود اژدها هستم  الان میخورمت
پاسخ:
😳😳😳😳
واااای نگووووو ترسیدم ، همه جای بدنم داره میلرزه بخصوص شصت پااام ...خخخخ😅😅
یه بار داشتیم از مدرسه برمیگشتیم خونه
یه عالمه پسر مهد کودکی ناناز تعطیل شده بودن
برگشتم به یکیشون گفتم کوچولو خوبی؟
برگشت فوشم داد :)
با خاااااااااک یکسان شدم:(
پاسخ:
خخخخخ
 دست رو دلم نزار که خونه .....
تجربه ای این کارو زیاد دارم ....خخخخ
مواظب نباشم میخوای بزنی
پاسخ:
اره چی فکر کردی هاااااا
به من میگن چنگجوی اژدهاااا😃
از پسر عموت که اینقد خسته
پاسخ:
خخخخخخخخ
اونکه بعععله ،زیادی خسته س...😃😃😄
باید یکی از حق اونا دفاع کنه من باهاشونم
راس میگه بچست خسته اس 
راستی شیرازی نیستین ؟

پاسخ:
اووو مواظب خودت باش..
به من چه اخه اونا خستن ....😵
اورین اورین درست حدس زدی ...
از کجا فهمیدی کلک؟؟؟
وای خدا بدادمون برسه     عجب چیزی خو راس میگه درکشون کنید خخخخخخخخخخخ

پاسخ:
با این عجایب دیونه نشیم خوبه .... وایسا ببینم تو با مایی یا با اوناا..؟؟؟
😃😄😅😆
  • دکتر آرمین اینترنتی
  • خخخخخخ

    ایناااا بماند اون روزی یعنی تقریبنی یه هفته پیش:/
    تو خیابون با دوستام اط مدرسه به سمت میدان اصلی شهرمیرفتییم ساعت15بود:/اقا یه. دختر دبستانی کم و بیش کلاس دوم ابتدایی بود:/
    اقا بهش گفتیم اط مدرسه فرار کردی:/؟؟!
    اقا نبودین ببینین دختر اول فوش داد:/بعدافتاد دنبالمون:///
    خلاصه این دختره کوچیک بود اگه بزرگ بود خدا میدونست چی میشد:/!!
    ........,.....
    نتیجه:مملکت از بی صبری و احترام رنج میبره:/
    .........
    پاسخ:
    خخخخخخ
    واااای چه صحنه ی قشنگی بود.....😄😄
    بلی بلی ، به امید روزی که هممون صبر عیوب داشته باشیم..🙌
    هههههههه خوشم اومد بچه باحالیه
    پاسخ:
    اوووووف دوست دارم چشاشو از کاسه در بیارم...😄😄😄
    وای اینا دیگه چی هستن.خدا به دادمون برسه.
    پاسخ:
    گودزیلا...گودزیلاااا
    واقعااااا😊
    زنده بمونیم صلواااااااات....🙌
    سلام
    مقصر ما بزرگترا هستیم نه اون بچه ها !
    اونا می بینند و متاسفانه یاد میگیرن :||
    و جالبه بزرگترا به حرفاشون میخندن و قربون صدقه شون میرن چون بزرگتر از  سن خودشون 
    حرف زدند :|


    الهی آمین.
    پاسخ:
    به من چه اخه .....
    اونا خیلی فضوولا....😃
    یا خدا اینا ابر گودزیلان خخخ
    پاسخ:
    اره باباااا
    به گودزیلا گفتن زکی...😆😆😅😅
  • بهار پاتریکیان D:
  • ای جانم ^_^
    پاسخ:
    😭😭😭😭

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.