‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

بگی نه همچین میزنم که از صفحه ی هستی مهو شی .!😂

پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۴۰ ق.ظ


  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۶۶)

  • unayumultitrade.com
  • Thanks for finally talking about >بگی نه همچین میزنم که از صفحه ی هستی مهو
    شی .!😂 :: ‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!
    <Liked it!
  • บาคาร่า
  • I think what you posted made a bunch of sense.

    However, think about this, what if you were to create a killer post title?
    I ain't saying your content isn't solid., however what if you added
    a headline to possibly get people's attention? I mean بگی نه همچین میزنم که از صفحه ی
    هستی مهو شی .!😂 :: ‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم
    تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!
    is a little plain. You ought to peek at Yahoo's home page and note how they create
    article titles to get people to click. You might add a related video or a related pic or two to get readers excited about what you've got to say.

    In my opinion, it could bring your posts a little livelier.
  • safewayelevators.com
  • Thanks for finally talking about >بگی نه همچین
    میزنم که از صفحه ی هستی مهو
    شی .!😂 :: ‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!
    <Loved it!
    پاسخ:
    وات؟!!؟😳
     خواهش 🤚
    I think wһat you published made a lot of sense. But, what ab᧐սt
    this? suppose you added a little information? I ain't saying your content isn't
    soliⅾ, however supрose you added a post titⅼe to maybe
    get folk's attenti᧐n? I mean بگی نه همچین میزنم که از صفحه
    ی هستی مهو شی .!😂 :: ‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!
    is kinda plain. You should peek at Yahoo'ѕ front page and see how they create
    poѕt headlines to get peoplе to ϲlick. You might add a
    related ᴠideo or a reⅼated pіctuгe or two to get
    readers excited about everything've written. In my opiniߋn, it might make your bloց a little bit
    more interesting.
    Thanks on y᧐ur marvelous ρosting! I genuinely
    enjoyed reading it, you happen to bе a great author.
    I will mаke sure to bookmark your blog and will often come back later on. I
    ѡɑnt to encouragе youгself to continue your great pⲟsts, have a nice weekend!
    پاسخ:
    ممنونم….🤞😊

  • หนังเอ๊ก
  • I еverү time spent my half an hour to read this wеblog's articles daily along with a ϲup of coffee.
    پاسخ:
    خعلی ارائه خوشحالیمه ...
    بازم از اینورا بیاین ...
    قهوه نووووش جوووونتون😁
  • xxxญี่ปุ่น
  • I don't know if it'ѕ just me or if perhaps everyone else encountering іssues with your website.
    It аppears like some of the written text on yoսг рosts are running off the screen. Can somebody else please comment and let
    me know if this is happening to them as well? Tһis might be a issue with my web browser because
    I've had this happen before. Thanks
    پاسخ:
    ممنووونم....🙂

    شاید پاک شده ....نمی‌دونم والا 
    پوزش 🙈
    Wow, superb ƅlօg structure! How long hɑve
    you been running a blog for? yoᥙ made blogging glance easy.
    The whole look of your website is great, as well as the content material!
    پاسخ:
    خجالتمون ندید....جنبه ندارمااا😂😂

    نمی‌دونم والا حافظه یاری نمیکنه😁
  • xxxญี่ปุ่น
  • Wondеrful post! We are linking to this great post on our website.
    Kеep up the good ѡriting.
    پاسخ:
    مچکرم......😊👍

  • หนังโป๊
  • Good day! I кnow tһis is somewhat off topic but I was wondering
    which blog platform are үou using for this website?
    I'm getting tired of Wordpress Ƅecause I've had
    problеms with hackers and I'm looking at oⲣtions for another platform.
    I would be fantastic if you could point me in the direction of a good platform.
    پاسخ:
    یکم ساده ترم حرف بزنید حله هااا😁
    متاسفانه نفهمیدم چی گفتین 😂🤦
  • คลิปเกย์
  • Ɍight now it looks ⅼike BlogEngine is the preferred bloggіng platform
    out there гight now. (from what I've read) Is that what you're using on your blog?
    پاسخ:
    نمیدانم قربان ....سادتر بگید🙁

  • ชักว่าว
  • Today, I wеnt tο the Ьeacһ with my chilԀren. I found a sea shell and gave it to my 4
    year old daughter and said "You can hear the ocean if you put this to your ear." She
    put the shell to her eaг and screamed. There was a hermit
    crab inside and it pincһed her ear. Sһe never wants to go
    back! LoL I know this is entirely off topic but I had to tеll ѕomeone!
    پاسخ:
    چه شد...😲😲😲

    Whаt's up to all, how is eνerything, I think everʏ one is ցetting more from this
    web pɑge, and yoᥙr viеws are nice for new visitors.
    پاسخ:
    بعله...😊
    Hi theгe, I read your blogs daily. Your humoгіstic style is awesome, keep up the good work!
    پاسخ:
    سلام .....ممنونم 
    چشم حتما😊🤞
    Pretty! This was an incredibly wonderful ρost.
    Thanks for providing this info.
    پاسخ:
    خواهش...😊
    Hеy! Would you mind if I share your blog with my tᴡitter group?
    Thеre's a lot of folks that I think would really appreciate your content.
    Please let me know. Thanks
    پاسخ:
    فرقی ندارن....😎
    It is the bеst time to make a few plans foг tһe long run and it is time to Ьe hapρy.
    I haѵe read this post ɑnd if I may I desire to recommend y᧐ս few fascinating things or tips.
    Maүbe you cаn write subsequent articles regaгding this
    articⅼe. I want to learn even more things about it!
    پاسخ:
    ممنون میشم....

    If you dеsire to get а great deal from this piece of
    writing then you have t᧐ apply such methods t᧐ your won website.
    پاسخ:
    چشم...
    Hi, Theгe's no doubt that your weƄsite may be havіng web browser compatibility issues.

    When I look at your web site in Safari, it looks fine hօwever, if opening in I.E., it has
    some oѵerlapping issues. I just wanted to provide you with
    a quick heads up! Other than that, great website!
    ممنون ازت
    ------------------------------
    دست شماخیلی دردنکنه بانو......

    پاسخ:
    خواهش ...
    بعداااا از هلقووومت میکشم بیرون خیال تخت ..😅😅
    احتیاج نیست غصه منوبخوری
    خودم میدونم چیکارکنم
    پاسخ:
    معلومه تجربت بالاااااست خخخخخ

    من خوبیه تورو میخوااام 😅😅😅
    قبول حق باشه
    --------------------------------------
    من غلط کردم مثل انسان باهات حرف زدم
    بایدمثل خودت باهات حرف میزدم ببینم خوبه یانه
    پاسخ:
    😊
    ...............................
    اولا مگه من چه جور حرف میزنم خخخ
    ثانیا :عزیزمن اینقد جوووش نزن ،زن بهت نمیدن میترشیااااا خخخ
    دست شمادردنکنه
    درحق بنده خیلی لطف دارید.
    پاسخ:
    اولا قبوووول باشه دادا 🙌

    ثانیا خواهش میکنم ...وظیفه بود ،کاره خاصی نکردم خخخ
    حالاول کن این مرغ ومرغ بازیومن برم نمازموبخونم شایدیه دعاییم برات کردم
    بهترحاضرجواب بشی
    پاسخ:
    خخخخ برا خودت اول دعا کن ،واجب تری ههخخخ
    بچه به این آرومی....دلت میاد😒
    نه ندارم اگه داری منم چارتاپیداکنم باهم بزنیم
    پاسخ:
    اگه بخوای میتونم از بچه های بالا جور کنم خخخخ😅
    نه اگه داشتم اینجانمیمدم باهاشون مرغ داری میزدم


    پاسخ:
    خخخخخ حتما خعلی کممن ،به امید اینکه که مرغ داری بزنی 😅😅😅
    نه به مرغاوجودت بودم وخودت
    پاسخ:
    منکه تو وجودم مرغ ندارم ....تورو نمیدونم معلومه داری خخخ😅😅
    حالامیام بایک گروهم میام.......
    خواب برات نمیزارم
    مرغ
    پاسخ:
    جااانم؟!!؟ببخشید شوماااا خخخخخ
    ما اینجا مرغ نداریماااا مرغ فروشی دو کوچه بالاتره خخخخ
    😅🔫👊
    حالاشپشم کردی میوفتم به جونت وقلقلیت میدم تاحالتوبگیرم
    پاسخ:
    نبابا خخخخخ
    گردنم کلفته شپشت میکنم 👅👅
    جرعت داری بیا ...چشاتو از کاسه در میارم خخخ
    قدیه دیگ یایه غول میبینیم
    پاسخ:
    در حد شپش ...خخخخخ

    اصلا غیر قابل دیدی خخخ👅😅
    نخن
    ن اضافه بودا
    پاسخ:
    گرفتم...👅👅👅👅
    اومدم باسوزن ونخن اومدم ببافمت به قالی خونتونوبرم
    پاسخ:
    نبابا ...ریز میبینمت دادا 👌😝
    به غول جناب خان اوشاسو
    میام میبافمتا
    پاسخ:
    نمنه!!؟؟😡🔫
    بیا ببینم ....نیومدی خودم میااام براتااااا 💃💃💃💃

    خ۹خخخخخخ
    من خوندم میخای چیکارم بکنی
    پاسخ:
    وقتی زدم لهت کردم اون موقع میفهمی!!

    یووووداااااااا👊👊👊👊
    من خوندم eighteen
     و به همین دلیل مجبور شدم خط پایینش ر دوبار بخونم که یه لبخند خشک و خالی بزنم:/
    نمکدوووووون ! 
    پاسخ:
    اووو بابا استاد....دسته شوما درد نکنه خخخ

    باعث خوشحالیه ما شدید 😅😅😅
  • محسن فرج اللهی
  • به هر حال 18 هست دیگه :)))))))))))))
    پاسخ:
    بععله حالا چرا میزنی دادا آروووم. آروووم 🙌
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • ههههه من:))

    دنبال میشین خوشال میشم دنبال کنین
    پاسخ:
    ههه هووو😅😅

    ملسی ، باعش گل گلی 🙌
    I told my grmoadnther how you helped. She said, "bake them a cake!"
    خخخخ 
    پاسخ:
    😄😄😄
    خخخ منم خوندم هیجده
    دنبال میشین
    خوشحال میشیم دنبالمون کنین. ممنون :)
    پاسخ:
    مدیر وب که اومد دنبالتون میکنه
  • محمد حسین امینی
  • خخخخخخخخخ
    منم هیجده خوندم:)))
    پاسخ:
    خخخخ خووو😅
    اهوووم میدونم.😅
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • سلام وبت داره دنبال میشه خوشحال میشم بیای و وب منو هم دنبال کنی:) منتظرتم
    پاسخ:
    سلام عزیزم ، باعش گلم 😌
    با سلام و قبولی تاعات

    این بنده وبلاگ شما را دنبال میکنم.لطفاً شما هم وبلاگ  alirezari.blog.ir
    را دنبال فرمایید.
    پاسخ:
    سلام برادر ،همچنین 

    چشممممم 🙋

    خخخخ

    منم

    پاسخ:
    خخخخخ 😅😅
  • مهرسا زند
  • سلام وب خوبی داری 

    به وب منم سر بزن خوشحال میشم 
    پاسخ:
    سلووووم گل گلی 😃

    باعش گلکم ...😉
  • خادم هیئت
  • سلام دوست عزیز

    من وبلاگ شمارو دنبال کردم
    ممنون میشم شما هم دنبال بفرمائید

    یا علی
    پاسخ:
    سلااام و درووود بر عاقای گل و گلاب 

    دست گلتووون درد نکنه 
    چشم قربااان ...

    یاحق 🙌
    نخوندم/:
    پاسخ:
    اره ارواح شکمت من از تو چشات خوندم ...خخخ😄😅
    من درست خوندم تلفظ هاشو :)
    پاسخ:
    بابا فهمیدم همتووون فلسوووفین 😅😅😅
  • دخیـ گمشدهـ
  • من درست خوندم خخ
    پاسخ:
    به چشمای من نگاه کن 😒
  • رفیق خاموش
  • راس میگم خخخ

    من خوندم 18
    پاسخ:
    آ باریکلااااا خخه😅
    من خوندم .
    پاسخ:
    اورین اورین پسر گلم 😜
  • علی رحمانی پور
  • واقعیش رو بگم خارج از فضای جکت بودم و هیجده نخوندمش
    انگلیسی خوندمش
    نمیگمم هیجده به انگلیسی چی میشه تا بار بعدی سوال زبان داشتی مستقیم بپرسیش






    بموفقی
    پاسخ:
    اوووو نبابااااا 
    بابا فیلسوووف ..😅

    برویه چشممم 😁
  • طاهاعیان خوشمزه :)
  • من خوندم :/
    اگه بگم نخوندم میزنی :|
    پس خوندم!!
    پاسخ:
    اورین پسر گلم ...😘
    ای کاش همه مثل تو حرف گوش کن بودن خخخ
    از اول معنیشو باخودم گفتم :|
    انگلیسیشو نخوندم هیچ :/
    پاسخ:
    بابا ایوووول ...😜👍
    والا من خوندم ای لاو
    پاسخ:
    تو کلا اوضات خعلی خرااااابه خخخخ😅
  • 💕 پسر خوب 💕
  • چشم
    پاسخ:
    چشمت بی بلاااا🙋
  • 💕 پسر خوب 💕
  • من پسرم نه دختر
    پاسخ:
    حالا هر چی ....در کل خودتی 😜
  • 💕 پسر خوب 💕
  • خخخخخخخخ
    به یارانه ی مردم چیکار داری دختره ی جلف!! خخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    خخخخ خوو
    هرکی اینو گفته پس حقشه ... دختر جلفم خودتی  ...😡
  • 💕 پسر خوب 💕
  • تو که تنبلی!! سرعت نداری که حس نشه!!
    پاسخ:
    کی گفته ...هر کی گفته الهی یارانش قطع شه دلم خنک شه خخخ
  • 💕 پسر خوب 💕
  • دکترا که نداری ولی فکر کنم تازه سیکلتو گرفتی!! خخخخخخخخخ
    پاسخ:
    دارم ولی تو سرعت حس نمیشه خخخخ
  • اقا مهندس
  • منم هیجده خوندم
    اه
    به منم سربزنین

    پاسخ:
    خخخخ دروووووغ ..😄😅

    باشه بابا چرا حالا میزنی خخخخ
    اگه بلئی کو بگو ...
    الان سریع میری سرچ میکنی و کپی پیس ... !!!
    پاسخ:
    نووووچ نیازی به این چیزا نیست من خودم یپا گوگلم ...😅

    ایتی....بفرما. عاقا زشتووو خخخ
  • 💕 پسر خوب 💕
  • خودمو اسیر کن اما دلمو نه!!! خخخخخخخ
    پاسخ:
    اوو بابا زیر دکترا حرف بزن بفهمیم لاقا...خخخ

    الان فهمیدی دکترا دارم یا بیشتر توضیح بدم خخخخ
  • 💕 پسر خوب 💕
  • خو سر کلاس زبان که بلدم کارمو
    دلی که میخونم اینطوری میشه
    پاسخ:
    اوووومای گاد ..😱

    نبابا....خودتو دلت باهم تو هلقم خخخ😅
  • 💕 پسر خوب 💕
  • من اونطوری خوندم، عادت دارم خو
    پاسخ:
    اووو پس اوضات خرابه اخوی....باید برات کلاس زبان بزارم خخخ
    من ...
    ولی :
    وقتی میخوندم ترجمه می کردم و مفهومش برام مهم بود ...
    اگه سر کلاس زبان بودم ، 18 رو انگلیسی میگفتم ...
    راستی 18 به انگلیسی میشه چی ؟
    آخی ... بلد نبودی !!!
    پاسخ:
    بلی جنابالی....
    هووم؟؟!
    اوووو نبابا.....برا من قمپوز در نکن بابا .خخخ
    بلدم خوبشم بلدم ولی کو گوش شنواااا خخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.