‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

فراموشم کردی آقا...؟!

جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۱۰ ب.ظ




زائری بارانیم آقا به دادم میرسی ؟

بی پناهم، خسته ام،تنهابدادم میرسی ؟

گر چه آهونیستم اماپراز دلتنگی ام

ضامن چشمان آهوهابه دادم میرسی ؟

ازکبوترهاکه میپرسم نشانم میدهند

گنبدو گلدسته هایت رابه دادم میرسی ؟

من دخیل التماس رابه چشمت بسته ام

هشتمین دردانه ی زهرا به دادم میرسی ؟


***


بیقرارم آقا .....

یعنی من لایق دیدار تون نیستم ...؟!

آقا جون شرمنده ام ....گناهامو نادیده بگیرو دعوتم کن آقا ...

بخدا اگر ضریح طلایئت را نبینم میمیرم!

منتظر کارت دعوتت هستم ...

بطلب ...




  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۴۴)


آقااااا جان بطلب ماراااا.....🙌
پاسخ:

ایشالا هممونو مطلبه ....😊

باجی گنجیزخیرالسوون
پاسخ:

😊 السوووون ....شبت پر ستاره 🙋

خیلی هواخوبه
گاهی بادسرمیزندداخل اتاق سلامی عرض میکندومیرود
گاهی گرمابهمان رحم نمیکندوعرغ ریزانمان میکند
دیگه بایدساخت آخه تابستونه
پاسخ:

زمستوووونشم میبینیم خخخخخ😅

خدانکنه
-منم میمیرم-اونم خدایی نکنه حالا اول جوونیمون
اصلا بیامسئله مرگوهمینجافیسرش بدیم بره پی کارش
میگن خوب نیست درباره مرگ آدم زیادحرف بزنه.
پاسخ:

😅😅😅😅الهی.....،

وااا نکنه میمیری خخخخ

وااای چه هوای خوبی 😅😅😅. قشنگ موضوعو عوض کردم خخ

پس چی؟منم تاهستی هستم
پاسخ:

شاید من همین الان مردم خخخخ
😅😅😅

اره دوتاپیرزن وپیرمرد(خواهروبرادر)

ساله100000000000000000000000000000000000000
پاسخ:

اووو مگه توهم اینقد میخوای عمر کنی ؟!؟خخخخ

یا خداااا 

آره منم ازش خوشم میاد
قیمت که به این خانمه تودرهمی میگه خانم لیایول
لواشک بدم-حوله بدم و...................
پاسخ:

وااای اره .....ماه 😅

گلللل من ....😜
مگه این همه سال عمربده
من پیادم بیاباهم بریم
پاسخ:

تا اونموقع که همه میمیرن ..فقط من میمونم خخخ

بپر بریم خخخ😅😅

من ازدورهمی بیشترخوشم میادتاخندوانه چون عاشق مهران مدیری وفیلماشم
پاسخ:

دوتاشووون خوشکله ....دورهمی که حرف نداره به خصوووص اآون آقاهه 

گلللللللل مممممن😱

چقدر من اینو دوس دارم خخخخ

خدانکنه -ایشاالله 1000000000000000000000000000000000000سال عمرمیکنی
پاسخ:

اوووووووووآووو...😳

عامو پیاده شو باهم برید خخخخ

مانفرنه متنفر
اشتباه تایپی بودپیش میاددیگه
پاسخ:

بعععله .....😄
نگاش که میکنم
ولی صبح نگاش میکنم
وازرامبدمانفروعاشق جناب خان ودانیالم
پاسخ:

واااای من عاشق خندوانم 😅

به خصوصوووص جناب خان و نیمااا 😆

باتمرین زیادراحت میشن
اخی گیریه نکن دادناراحت میشه
بخند
پاسخ:

اووو تا من اینارو یادبگیرم جوون مرگ میشم خخخ

برویه چشممم ....👀

😁

خخخخخخخخخخ
نه راحتن
پاسخ:

 نه عاامو کوجاش راحته .😳😳😳

آبجی
این هم کلی تیکه اصفهانی
----------------------------------
آج و داغ : شیفته و دلداده – آلاگارسون : آرایش کردن سر ( البته اصل کلمه فرانسوی هست ولی اصفهانی ها زیاد به کار می برن این لغت رو ) - آش بلگ : آش رشته – آلوچه : گوجه سبز – اِسِدن : گرفتن ، خریدن – باباقوری : کور – بوسوره : پدر زن یا پدر شوهر – بولونی : خمره کوچک – بینی گلی : بختک – تلکه کردن : سرکیسه کردن – جخت : همین حالا - چسان پیسان : آرایش کردن – چلسمه : هله هوله – چلقوز : فضله مرغ – چلندوچار : حرف بیهوده – چماله : مچاله – چندر : گوشت زائد و بد – چوری : جوجه – چی چی : چه چیز – خار سو : مادر زن و مادر شوهر – خار کردن : شانه کردن - دادا : برادر – آجی : خواهر – دل انگون : آویزان – راس آریس: کلک جور کردن و مقدمه چینی نمودن – ریقماسی : آدم ضعیف – زاغ : چشم سبز – زابرا : سی که ناگهان از خواب بپرد – سماخ پالون : آب کش – سن سن : با ارامی کار کردن – علتوی : ضعیف و مریض – عنک کردن : مسخره کردن – غاذی : لقمه غذا – قمپز در کردن : تعریف الکی کردن – قوزی بالا قوز : ناراحتی بعد از ناراحتی – کپیدن : خوابیدن – کل : کند – کوره : چرک – گتری: بی خودی – گرده : پایین گردن تا کمر – گیروندن : روشن کردن – لفت و لعاب : رنگ و آب – لک لکی : لکه دار – لوده : مزه انداز – لولیدن : تکان خوردن – لیچار : حرف مفت – لیم : لوس – لی لی به لا لا گذاشتن : ناز کسی را کشیدن – منح نح : فضول – نخلی : بچه اول – ولاوادرا : باز و پراکنده – هشلهف : حرف یاوه – هوله رفتن : طفره رفتن – یخده : کمی - وخی : بلند شو
پاسخ:

یا خدااااا 😳😳😳

پیچیده تر از شیمی و زیسته خخخخ

باجی دعات کردم که موفق ومویدباشی
آهان غزمیشه دخترواغول میشه پسر
خواهش میکنم
پاسخ:

چوووووخ ممنوووون.😄
اورین اورین ..
😉✌
خیلی دلم میخوادبرم پیشش
اماخیلی وقته که دعوتم نمیکنه
پاسخ:

منکه تاحالا نرفتم چی بگم ....😖

ایشالا امسال همه مووونو دعوت میکنه ...!

من برم نمازبخونموبیام
پاسخ:
بلو دادا ....ساغووول 🙋

ضمنامن دختردایی ندارم
دایی--------->دایه
پسر---------->اوغوله
دختر----------->اوغوزه
فقط هدفمم یادگرفته
چون عاشق یادگرفتنم
پاسخ:

المشکوک من الیمان 😒😒

تازه دختر میشه غز (غ إ داره)

اهوووووم...😒

😅😅😅

باجیم
پسرودخترودایی به ترکی چی میشه
پاسخ:

اوه اوه قرار نشد چیزای سخت بپرسیای ...خخخ

دایه اوغوله ،دایه غزه ...😅

برا چی میخوای کلک؟!

😅😅
باجی
گئجیز خیر السوون
که میشه شب بخیر
بعداشبت بخیرمیشه
گنجیزت خیرالسوون
پاسخ:

ساغوووول...😉✌

باجوخیلی باحاله زبونتون
پاسخ:

خخخخ بلا خودت ...👦

😅😅😅

میدونم متغییره
ازحرفای روزمره شروع کن
مثلاصبح بخیر
شب بخیر
ناهار
شام
صبحانه
سلام
خواهر
برادر
پدر
مادر
دوست
عمو
خاله
پاسخ:

الهی الغفوووووو🏃🏃🏃🏃
یااا خداااا من مامانم کارم داره خخخخ

سحرین خیر ...🙋
گئجیز خیر السوون 
ناهار🍧
ناشتالوق🍵
شام🍝
همون سلام 
باجی ،باجو👧
کاکا👦
آتا 👴
آنا 👵
یولاش ..👯
أمه (زیر م إ میگیره)🙇
دازا ...👩

😅😅😅😅😅😅😅
آفرین بهت
خوب دختر شروع کن دیگه
منتظرما
پاسخ:

امممممم 

نگا یه ا یا إ که نیست بگم ....کل کلمات تغیرمیکنه خخخ
😅😅😅

آبجی دکترایناکه راحتن
موصوف-به چیزی وصف داده میشه مثلا خواهرقشنگم خواهرصفت قشنگم موصوف
مضاف-همون موصوف عربیه
پاسخ:

خخخخخ بابا جلبک که نیستم بلدمشوووون خخخخ

ناسلامتی دبیرستانیمااا خخخخخخ😅😅

به به چه خواهر قشنگی داری خخخه

اولیش بامن
- مضاف و موصوف همیشه «ی» می‌گیرد
مثال:
درِ باغ ---» دری باغ
گل قشنگ ---» گلی قشنگ
آدم خوب ---» آدمی خُب
پاسخ:

اووووو😳😳😳😳

ادبیااات ...😩

من بخاطر ادبیات رفتم تجربی ..انگار ولکنم نیست خخخخ

شروع کن آبجی
پاسخ:

اوا خاک عااالم من آماده نیستم خخخخ

شروووووووع ....😅😅😅😅

قبوله
پاسخ:

حالا شد ...😅

آبجی ترک بنده
ازت میخوام یکم ترکی بهم یادبدی زیادازاین زبان سردرنمیارم
پاسخ:

جااانم؟!؟

باعش ...به شرطی که توهم اصفهونی یادم بدی ؟!😅😅😅

ای کاش مارو هم بطلبه :(
پاسخ:

ای کااااااش ......😔

نمیشهههههه
یه دعابراکتری بکن تاآب جوشوسریع جوش بیاره شرمنده خواهرم نشم
پاسخ:
خدایااااا....................باشه؟!!🙌

😅😅😅😅😅
آب جوشش دیرقل اومد
دست من بسته بود
پاسخ:

😒😒😒😒😒دیگه  تکرار نشه 
خواهری چایی روآماده کردم بیامیلش کن
http://s3.img7.ir/VDyPS.jpg
حیف که مجازیه
پاسخ:

اخیش......😉

فقط چرا اینقدر دیر مررردم خخخخخ

واقعیشم میخوریم خخخ😅😅
  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
  • آره هنوز زندم اگه البته ناراحت نمیشی .. خخخخ
    پاسخ:

    چرا خعلیم ناراحتم ...زود بمیر خخخخ

    😅😅😅

  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
  • قالب جدید مبارک گودزیلا جووون ... :))
    پاسخ:
    ممنووووووونم پیره زن 😅

    چطوره؟!!خوفه؟!؟؟

    باید از ایشوووون تشکر کنی ...😊

    آروم باش -بیا این لیوان آبابخور
    http://robeshadi.com/images/stories/news/4442921343433317.jpg
    خداحفظش کنه برات
    پاسخ:

    آرومم آرووووم ...یخش کم بود 😅😅😅

    ممنوووووون 😉

  • سیّد محمّد جعاوله
  • شعر زیبا
    عکس زیبا
    عالی بود
    پاسخ:

    نظر نطفتووووونه آاقا ....😊

  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
  • رفتم حرم حتمااا برات دعا میکنم .. :)

    ایشالله خودت هرچه زود تر بیای ...
    پاسخ:

    ااا قرباااانت شوم من خانوم دکتر 😁

    ایشالا خدا از ‌زبونت بشنوه ....🙌
    نه پیازجون عکس اولیه
    داره آب جوشش قل میخوره
    پاسخ:

    از این ور میشه اخری ....خخخ

    خوبه ...زود ....تند...سریع منتظرم 😄
    من نیستم ولی اینجوری به ضریح مثل کنه میچسپم ودعامیکنم دوستامووخانوادمو
    پاسخ:

    😅😅هوووی چیکار داداشم داری خخخخ

    میام براتاااا خخخخ

    آبجی
    سایتامن توبلاگ اینان
    golamoz.blog.ir
    gamemod.blog.ir
    esp94.blog.ir
    esfahan-iran.blog.ir
    من نیستم
    آخه پیازاین عکس آخرین پستته
    الان آماده میکنم برات میارم
    پاسخ:
    اهااااان ....😊

    خب شلغم جووون ، اخریه دیگه وسطی که نیست خخخخخ

    اا دستت درد نکنه ،نباتشو زیاد کن ...رنگشم خوب باشه خخخ

    نه منظورم ازبزرگی سنی بود-ولی بزرگترتم همین
    داستان کدوم لایکه
    پست آخریت که عکس یه چشمه که گریه میکنی
    آبجی حالت خوبه چای نباتی چیزی نمیخوای
    پاسخ:

    خووودتی .....😅😅

    همین عکسو گفتم شلغم خخخخ

    چرا اتفاقا هوس کردم خخخخ😅😅
  • سیّد محمّد جعاوله
  • بعید بود این پست

    ولی خوب بود
    پاسخ:

    برا چی اخه ؟!!خخخخخ😅

    ممنوووون ....

    آقا دلم بدجورهواتوکرده
    دلم برای حرمت خیلیییییی تنگ شده
    دلم برای مسجدگوهرشادت تنگ شده
    دلم برای دونه دادن به کبوترات تنگ شده
    دلم برای آب خوردن ازاسمال طلاتنگ شده

    **آبجی شعرت معرکه وعالی بووووووووووود**
    پاسخ:

    هی آقا بطلب مارو .....🙌

    ممنوم دادا ....قابل تورو نداره😊

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.