‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

لفطااا!😔

دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ق.ظ



  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۱۴)

خخخخخخخخخخ
خداشفاش بده به لطف این ایام مبارک
پاسخ:
ایشالاااااا 🙌

خدا از زبووونت بشنوه خخخخ
خداش شفاش بده
پاسخ:
آمین....🙌
  • ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
  • خیلیم کار خوبی کرد
    ولی بهش بگو جواب نمیده
    باید ماست و هات چاکلتو باهم قاطی کنه
    چون غلظتشون بیشتره زودتر جواب میده
    پاسخ:
    اآووووو
    تجربه ی انگار بیشتراز اونه...خخخخ
    باسشه بهش میگم...
    کمک خواستی بهم بگو....😅😅
    خخخخ وای
    پاسخ:
    😜👍
    خخخخ
    پاسخ:
    😅😅😅
    خخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    😁😁
  • شکوه شب وروز
  • لطفا نتیجه روش به ماهم اعلام کن
    شایداین وسط یه چیزی جدیدی کشف شد
    پاسخ:
    چشم حتماااا
    شایدم ....خدا عالمه😅😅
    عجب گرمیشو از تو گرفتم
  • سیّد محمّد جعاوله
  • من دعا می کنم
    پاسخ:
    واقعا ممنون...😂
  • علی رحمانی پور
  • خدا شفا بده
    هم لایک داره هم دعا هم کامنت
    به احترامش دو دقیقه سکوت
    پاسخ:
    خخخخخ
    ممنون ایشالا شفا پیدا کنه.....پیش خعلی از دکترا بردیمش خخه
    واقعاااا سکووووت مطلغ...😄
    خخخخخخ

    من مشکلی ندارمااا
    پاسخ:
    خخخخ خووو

    معلومه تو خود مشکلی ....😄
    گرمی حالیت نیست خخخخ
    نمیدونم گفتم یه دعای خیری برات کرده باشم
    پاسخ:
    ممنونم ایشالا خداوند متعال شماروهم شفا عنایت بفرماید .🙋
    هم لایک داره و هم دعا .... !!!!
    پاسخ:
    ممنون از لایکت ....دعا هم ایشالا مستجاب بشه ..خخخ😄
    خدا خودتو و دختر فامیلتونو شفاع بده
    پاسخ:
    اونو اره ....الهی آمین 🙌

    ولی چرا من هااااا؟!؟؟😏

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.