‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

نیکا جوووونم ......👯

شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۳۵ ق.ظ

-                                                                                 توجه ...............توجه

                                                                              آتیش زدم ، به عشقم ....

                                                                                   بدو بیا این ور بازار .....

                                                                                 هر بوسی ، 4لااااایک
  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۱۶)

سلام خانوم ترشیده منم مجید همون دانشمند خوبی خوشی بزرگ شدی کجایی نیستی به ایمیلم پیام بده کارت دارم دیووووووووووووووووونه
پاسخ:
سلام ترشیده عمته ...خخخ

به به چه عجب پیدات شد

بعععله تو شطوری؟؟هنوز زنده ای ؟؟؟
آره دیگه
سلامت باشی
منم عاشق این درددونه های زندگیم
پاسخ:

کلا بچه ها همشوووون دوس داشتنین 😁

البته کوشولو ن بزرگ که میشن ....میشن یه گودزیلای آنسان نماا خخهخ

😅😅😅
دخترعموی من وپسرعموم دوتاکوچلوی نازنازی مثل این نازنازی دارند.
پاسخ:

الهی .....😃
پس توهم از این جیگرا داری خخخخ
خدا حفظشووون کنه ..منکه عاااشق بچه هاااام 😍
4تابوس میکنم
دوتالپ راست دوتالپ چاپ
چقدنازه این کوچولوووووووووووو
آبجی چیدمیشه این کوچولوی نازنازی
پاسخ:

اینکه عشق منه ....الهی اون مامان فداش شه😅

از کیسه خلیفه میبخشم خخخخ

نیکا خانوم ..میشه نوه ی عمه ی بنده ،دختر پسر عمم😁

یعنی نفسمه خعلی اگور پگوریه پدر سوخته😘
That's an inventive answer to an ineeitstrng question
  • دکتر آرمین اینترنتی
  • کم و بیش حدس زدم اما خواستم مطمن بشوم که شودم:/

    پاسخ:
    خوبه .....😁

  • دکتر آرمین اینترنتی
  • هان به کی رفتههههههه:/؟؟؟
    داییش؟؟
    خالشس:/؟؟
    ..................

    میگوم یعنی میگم اون عکسه سمتچپه نیکی کیه؟!

    حس کنجکاوی اینم یه خاطر اینکه موزیاد تا قسمتی به چیزای مهم توجع مینمویم:/¤_¤
    پاسخ:
    معلومه .فقط فقط یه من رفته دیگه ...
    به خوصوص اوووون چشمااای نازش....😁😁
    اون بابابزرگش،«بابای باباش»..شهید شده...
    حالاااا حس کنجکاویت برطرف شد...؟؟؟😂
     عاقای کجکاووو....😅😅😅
  • دکتر آرمین اینترنتی
  • یا حضرت جن(_)
    اون جنه کیه که تو مردمک چشم نیکا جون هست:/!!!؟
    نکنه خودتون¤_¤؟:/
    ................................
    چشماش خیلی زیبان:/
    فقط حتما یه اسفندی دود کن چش نخوره:/
    فداششششش
    کلن کل بچه ها نازن:////

    چن سالش این بانو کوچلو؟:/
    پاسخ:
    یاااا خداااا.....!
    کدوووم ، منکه نمی بینمش ...؟؟😂
    نه نه نه منکه نیستم ، اصلا من اون موقع بدنیا نیومده بودم ....خخخ
    اره ، معلومه دیگه به کی رفته...😜
    چشمممم حتماااا👧
    اره خعععلی نازن ...منکه عاشق همشوونم..😊
    ایشوون2 سال و 8 ماهشوون.👯
  • دکتر آرمین اینترنتی
  • خانووومم من بوسش نمیکنم میترسم پوستش چروک شه:////
    اخه من زیاد به فکرسلامتی دیگزانم:/
    به شماهام توصیه میکنم که ماچ نکنین:///
    پاسخ:
    خخخخ چه به فکر...اورین اورین 😜👍
    اخه دلت میاد اینو ببینی و حدقل یه گازش نگیری ....😉
    کوچوله نازیه خدا حفظش کنه...
    منم...
    100000000000000000000000000000000بوس میکنم
    1000000000000000000000000000000000000000000000000000لایک داره...
    پاسخ:
    مخسی ...😁
    اووووووو چه خبره تمومش کردی بابا..خخخخ😉
    اخ که لپاش حال میده گاز بگیری
     
    خوشبحالت منم نی نی میخوااااااام گریهههه

    از طرف منم ببوسش حتمااا :)
    پاسخ:
    گاز گرفتن ممنووووع ...⛔لطفا از دور نگاه کنید،.....
    😅😅😅😅😅
    نازى عزیزم
    پاسخ:
    😁😁😁😁
    اوووخی عزیزززززممممم عاشق بچه هام ای خودااااا حتمااااا دوتا ماچ محکم مهمونش کن گاز یادت نره:))خداحفظش کنه
    پاسخ:
    باشه حتمااااا....
    😘😘😘😘
  • طاها میرویسی
  • کلاً بچه ها خیلی کوچولوعن!!

    پاسخ:
    کی میگه ،بچه ها ی ما خیلیم بزرگن .....😃😅😅😅😅
    جیییییییییییییییییییییییییییییغ چ نانازه
    بده من لپاشو بکشم و بوسش کنم
    ووووووووویی عزیزم چقد جیگره خخ
    از طرف من ببوسش
    پاسخ:
    😅😅😅😅
    معلومه به کی رفته خووو.....خخخ
    چشم حتماااا😜😜
    از اون بچه های چلوندنیه :)))) خدا حفظش بکنه 
    پاسخ:
    مخسی....
    قابل نداره....؟؟؟😃😃😃

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.