‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

مبارک باشه عشقم ....

دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۴۱ ب.ظ


سلام عشقم خوبی ؟؟!


مرسی از اینکه امدی دیدنم  ...  عشقم قول بده زود به زود بیای 


دیدنم هااااااا باشه !!!


ببینم بازم بادکنک  گذاشتی  سرت آره ....؟؟!😡😡


اصلا کلیپس بیخی ، وایسا ببینم چرا چشات خیسه 😱

هاااا؟؟داری گریه میکنی ؟؟


تو چند وقتی که با هم بودیم ، گریه ات را ندیده بودم .... عشقم نکن !!!!


دلت واسه من تنگ شده نه !!!


آی شیطون ☺ راستش منم دلم واست خیلی خیلی تنگ  شده...!


ااا چرا داری گریه میکنی ، بس کن دیگه .... 😞 اگر وواسه کم محلی هات ،


اگر واسه بد حرف زدن هات ، اگر واسه ی بی ممرامی هات داری....


گریه میکنی ، گریه نکن  من قبل مرگم بخشیدمت ولی هر چی زنگ

 

زدم بهت بگم تو جواب نمی دادی  و گگوشیت رو خاموش کردی. ....😞


رراستی سنگ قبرم قشنگه ؟؟؟؟دست بکش رو سنگ قبرم تا آروم باشم .....☺


دستت رو بکش سره همون قبری که عشقم رو با تمام آرزو ها و خاطرات با تو همراه خودم توش دفن کردم ...😊


کاش میتونستی خاک ها رو کنار بزنی و ببینی که زیر خاک هم دارم می بارم م م م ☺


راستی تا یادم نرفته بگم که ، عشقم رنگ سیاه خیلی بهت میاد ...☺خیلی ...☺

یاعلی عشقم .....🙋


  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۱۰)

Thanks for finally writing about >مبارک باشه عشقم ....
:: ‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر
از گدایی محبت است.!!! <Liked it!
پاسخ:
😎
First off I would like to say terrific blog! I had a
quick question in which I'd like to ask if you do not mind.
I was interested to know how you center yourself and clear your mind before writing.
I have had difficulty clearing my thoughts in getting my ideas out.
I truly do take pleasure in writing however it just seems like the first 10 to
15 minutes tend to be wasted just trying to figure out how to begin. Any recommendations or hints?
Appreciate it!
پاسخ:
نع موفق باشید ...😁
Keep on writing, great job!
پاسخ:
مرررررسی ممنوووونم😊
  • دنیا تتلیتی
  • والا من بیچاره سرم تو درسص و مشقمه هیچ غلط خاصی نمیکنم غلطا رو جناب عالی داری میکنی
    پاسخ:
    اوووو بچه درس خون  خخخخ
    😀
  • دنیا تتلیتی
  • اهای ور پریده این چه زرت و پرتیه گذاشتی ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من تورو خیلی وقته ندیدم چه غلطایی داری میکنی ها؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    خخخ بشین بینم باوا ...😃
    دیه دیه ...خخخخ
    من باید اینو بپرسم عنووو....😑😑😑
    عشقم هر روز و هر شب جلو چشممه اما نمی تونم بگم دوسش دارم اما همین که می بینم سالم و خوشحاله برام کافیه
    عشقم محل یک بهم نمی ذاره نه اینکه بد باشم ها نه اینکه بدی بهش کرده باشم
    لعنت به عشق یک طرفه
    نمی فهمین اولین و تنها عشق به دختر یعنی چی ؟
    اما همین که حالش خوبه خداروووشکر
    خوشحالم که خوشحالی عشقم حتی بدون من
    پاسخ:
    هی چ بگم والا....😣
    موفق باشی...
    درکش میکنم خودم این دردوکشیدم
    پاسخ:
    وافعااا؟؟؟😑😑
    توضیح بده ببینم خخخخ


    خیلی سختههههههه
    پاسخ:
    هی چی بگم.....😣
    واااااااااااییییییی اشکم دراومد
    پاسخ:
    😔😖😢😭
    تصورشم ادمو داغون میکنه خدا کنه واسه کسی پیش نیاد
    پاسخ:
    آمین.....👋

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.