‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

بدو بیا .....😡

جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۳ ق.ظ


بهش بگید بیاد کاریش ندارم ....!😡🔫


اگه با پای خودش نیاد ، خودم میام چشاشو از کاسه در میارماااا....

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۲۶)

چشمت بی بلا
پاسخ:

😊🙌
آبجی اگه دیدی یه نوشته روعکس هست -عکسوبهم بده تانوشته یاواترمارکوپاک کنموتحویلت بدم
پاسخ:
چشمممم...
  • علی محمدرضایی
  • منظور جوابت به نظرم رو نفهمیدم
    پاسخ:

    کدوووموووو؟!؟😳

    پیدامیشه
    تواین سایتا نوشته بودهرنفری 3الی4همزادداره پیدامیشه ایشاالله
    غصه نخور-کشمش بخوربانخودچی
    پاسخ:

    خخخخ چشم ....😉


    آبجی همزادت پیداشد
    پاسخ:

    نمیدونم گوربه گوری کوووجاااست؟!؟ خخخخ😅😅

    این عکسو ببین اگه گفتی کیه؟!!😒

    داداش خوشگلمه ...الهی. اجی کوچکترش فداش شه خخخ


  • علی محمدرضایی
  • خخخخخ
    پاسخ:

    واقعا قشنگ بود....با لجه قشنگ ترم شود ...

    همیشه تو نوشته هات از لهجه اصفهونی زیاد استفاده خودمونی تر میشید خخخخ

    تازشم یکم درشت تر بنویس چشااش از کاسه در اودم 😹😹

    آبجی منتشرکردم بروببین کوچولوبودم چی چی بودم
    پاسخ:

    خعلی قشنگ بود ....😅😅😅

    آبجی یه نظرخواهی
    میخوام یه مطلب توسایتم بزارم درباره اصفهان
    میخوام بدونم بنظرت چی بزارم
    پاسخ:

    امممممم.....😏

    یه خاطریه چیزی تعریف کن که توووش از لجه ی اصفهانی بکار رفته باشه 

    از خودت باشه جالبترم میشه ....😉یه همچین چیزی 


    آبجی اومدم
    آبجی اینم آموزشی که قولشودادم
    http://bayanbox.ir/download/2368974962794328011/Presentation1.pdf
    آدرس سایت
    https://www.twinsornot.net/#
    پاسخ:

    ممنوووونم داداش...😊
    خخخخ لایک
    پاسخ:

    مچکرم......😉

    😅😅😅😅
    بعدنمازوناهارم کامل نشونت میدم خواهری
    موقت بای
    پاسخ:

    هی.....نووووش مماخت 🙋

    به سلووووووومت 🙌
    یه عکس ازخودت اول بزار بعدایک عکس ازدخترعمه یاخاله ات ببین چی میشه
    ببین درصدش چنده
    هرچه بیشترهمزادیتون بهتر
    پاسخ:

    میزارم .....بعد هیچی نمیاد خخخخ
    دور صورتماهم  مربعی میشه ولی بعدش هیچ ...هویچ به تمام معنااا 😩

    😅😅😅
    آبجی میخای درسایتت معرفیش کنم این وبسایتوتا بلاگی ها همزادشونوبشناسند

    -------
    راستی چی شد
    پاسخ:

    فعلا درگیرشم ....خخخخخ

    نمیشه ببم جان نمیشه ...نمیدونم مشکل از منه یا از این خخخخ😅😅


    ابجی دوتاعکساموگذاشتم برام53درصدنشون میده
    عکس خودموپسرعمومو
    حالاتوچه عکسایی گذاشتی وچنددرصدنشون داد
    https://www.twinsornot.net/
    پاسخ:

    آهان صبر کن برم ببینم چی میشه 😃
    سرچ کردم
    این صفحه رومیگی
    http://www.nishfun.ir/8932/%d9%85%db%8c%d8%ae%d9%88%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d9%81%d9%87%d9%85%db%8c-%d9%87%d9%85%d8%b2%d8%a7%d8%af%d8%aa-%da%a9%db%8c%d9%87-%d9%88-%da%a9%d8%ac%d8%a7-%d8%b2%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d9%85%db%8c%da%a9/
    پاسخ:

    😊
    برونویسندش شو
    وایمیلشوگیربیار

    **خیلی نامفهوم گفتی بازترش**
    پاسخ:

    چیشو باز کنم ......یه سایت گونده بکه 

    منکه نمیتونم نویسندش شم خخخخ
    😅😅😅😅


    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ فوتوشاپه .
    پاسخ:

    خخخ خووو 

    فوووتوووو شاپ کوجا بود عامو 😅

    مدارکشم موجوده نشوووون بدم ؟!.😆😝


    حالادرباره چی میخوای-حالاچرازشت مثلاقشنگاچشونه
    اره میتونم
    اون چیزیوکه میخوای نام کاربریت وپسوردت بشه بهم بگوتادرستش کنم برات
    پاسخ:

    همون زشتشم کارم را میفته ...خخخ
    ااا قربان اولم سنه ..😊
    باعش الان میگم داستان چنه.....
    چی شده
    اره کمکت میکنم
    خصوصی بگو
    پاسخ:
    😖!!!!!

    ببخشیدد ...👰
    چی شده
    اره کمکت میکنم
    پاسخ:

    😔!!!!!
    بابا عجب جوونی
    عجب جربزه ای
    9تاهندوانه داره حمل میکنه آبجی
    3تابادندون
    6تابادست به این میگن یه مردواقعی بدردبالاکردن موتورماشین میخوره
    بایدباهاش صحبت کنم درآینده استخدامش کنم.
    **این جوان دارای قومیت لر-خرس کش است به اونزدیک نشویدخطریست**
    پاسخ:


    لامصب آدم نیست ، آدم فضایی خخخخ
    خخخخخخ حتما بهش میگم بیاد پیشت 😅😅

    یاخداااا الفرار....🏃🏃🏃🏃
  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
  • گفتم بگو خانوم دکتر ... خخخخخ

    منکه هعیییی
    پاسخ:

    چشمممممم خانوووم دکتر 😅

    خداروشکز که زنده ای 🙌
  • رضا خسروخاور
  • دنبال کنید تا دنبال بشید.
    پاسخ:


    اووووو.....چه قانون مدار😒

    نمیشه حالا دنبال کنید دنبال نکنم ؟؟؟😊
  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
  • خخخخخ گودزیلا جوون خوبی ؟؟
    پاسخ:


    خخخخ انگار تو بهتری پیره زن 😅😅
    خخخخ
    چقدر وبت عوض شده!
    قالب جدید مبارک
    پاسخ:

     خخخخخو خووو

    حالا خوبه یا نه ؟!!!

    قابل تورو نداره بکن برا خودت،ممنووونم خخ

    دست داداشم درد نکنه 😅
  • سیّد محمّد جعاوله
  • همیشه یه استثنا هس خوب
    پاسخ:

    نه دیگه در این حد ......این دیگه خود گودزیلاست خخخ

    😄😄😄

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.