‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

همین الان یهویی...😃

يكشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۳۶ ب.ظ




اوو بچه ها جاتوون خالی داریم از سرما یخ میزنیم...😂😂

دست خطو حال کنید..خخ🤣

تو این سرما بهتر از این نمیشه ، به بزرگی خودتون ببخشید خخخ😎


  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۸)

خخخخخ

میخوام باش تورو بزنم
پاسخ:
خخخخخ خووو نیشتو ببند بیتلفید



اهااااااان باعش الان بهت میدم  هههههه

این زبونای که میزاری بیشتر شبیه قلبن خخخخخخخخخخخ

زشته بخودا قباحت داره این تسبیح من کو کجاست
پاسخ:
هی من میگم چشات معیوبه میگی نه خخخ😁

باس چی میخوای ،ماله من هست میخوااای؟؟خخخ😂😂🤣🤣

خوش باشی ما که خوشحالیم پیشبینی خاک اشتباه از آب در اومد آفتاب و هوای بهاری داریم
پاسخ:
ملسی....😉
چه خووووب...😊
اصا دلم نمیخواد میشه از دست خطت به عنوان اثار باستانی به صورت خط میخی استفاده کرد

چشای من اصا معیوب نیست فک کنم عینکی هم هستی؟ بعد میگی چشای من معیوبه

مجبور کله سحر انگشتتو دو ساعت کنی تو برف

در کل ناراحت نشی یه وقت شوخی میکنم باهاتون
پاسخ:
همینی که هست ،میخوای بخواه میخوای نخواه 😁

نبابا میدونم خخخخ😂😂😂

میدونم جرعتشو نداری  چیزی بگی عاموووو...خخخ👅👅👅
دس خط میخی هم اینجوری نیس یه ساعت داشتم فک میکردم چی نوشتی

تو کلا دسخطت بده سردی هوا معنا نداره با دست نوشتی قلم که دوستت نگرفتی که بخواد بد باشه
پاسخ:
خخ کوووفت خعلی دلتم بخواد به این خوشکلی👅👅
اون دیگه مشکل از دست خط من نیست مشکل ازچشای معیوب خودته عامووو خخخ

نخیرم اونم تاثیر داره ....ادم کله سحر انگشتشو دوساعت تو برف ...که چه عرض کنم یخ بود
بکنه بهتر از این در نمیاد همینی که هست👅👅😊

  • محمد علیزاده
  • وبلاگ زیبای شما را دنبال کردم شما هم مرا دنبال کنید
    پاسخ:
    ممنوووووونم...
    چشم حتما....😊
    نه راستکی گفتمم:))
    پاسخ:
    خخخن😂😂
    ولی خوشکل نوشتیا:))
    برف مبارکمون باشه:)
    پاسخ:
    میدونم الکی میگی😢
    برا دلگرمیم میگی خخخ
    مبااااارک😉

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.