‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

شلغم بیا منو بخور ....😂

يكشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۴۷ ب.ظ



اینووووو دیگه کوجای دلم بزارم ...🤣😂🤣😂


  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۲)

  • ( ک) شباهنگ
  • مرا درلیست اندر دل اگر گویم زبان سوزد
    وگر پنهان کنم ترسم که مغز استخوان سوزد ..

    کسانی که فقط بخاطر کاسه لیسی و بدست آوردن
    مقداری مال و منال چنین تجمعاتی را برگزار میکنند
    حتی توانایی درست فکر کردن را هم ندارند
    پاسخ:

    باااااریک....😎👍
    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝
    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    هم میهن ارجمند! درود فراوان!
    با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن
    "وب بر شاخسار سخن "
    هر ماه دو یادداشت ملی – میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.
    خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

    آدرس ها:

    http://payam-ghanoun.ir/
    http://payam-chanoun.blogfa.com/

    [گل]

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝
    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝
    پاسخ:
    سلااااام....

    😊نفهمیدم چی شد....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.