‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

چیلله گئجه نیز موبارک اولسون ....😊

پنجشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۶:۵۹ ب.ظ


به صد یلدا الهی زنده باشی

انار وسیب وانگورخورده باشی

اگریلدای دیگرمن نباشم

تو باشی وتو باشی وتو باشی

یلدات مبارک...😉


  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۵)

  • علی محمدرضایی
  • گفتم با تاخیر یک هفته ای
    فیلمه هم خعلی باحال بود
    پاسخ:
    خخخخ

    ملسی من هر چی بزارم باحاله خخخخ

  • خرگوشک :)
  • یلدای شماهم پساپس مبارک :))
    پاسخ:
    مررررررررسی .....
    یلدای شوما هم مبارک.....

  • علی محمدرضایی
  • باتاخیریه هفته ای مبارک
    پاسخ:
    نفهمیدم چی میگی خخخخخ
    ولی ماله شوماهم مبارک....
  • علی رحمانی پور
  • انشاالله شمام باشین
    یلداتون مبارک
    پاسخ:
    یلداتووووون مبارک..

    یلدات مبارررک:))
    شب خوب و زمستون پر از برفی انشا الله پیشرو داشته باشیم:))
    عاشق این فیلمتم اون شوکه (انوقت که خانوم اق هندوانه را بردن و جلویش قاچ هندوانه گذاشتن و اون فکر کرد زنش را سربریدند) خیلی خوب بود:))
    پاسخ:
     یلدای شووما هم مبااارک...
    همچنین...
    منم..😍😍

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.