‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

یه روز باحال ....🤓

چهارشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۶، ۰۶:۲۲ ب.ظ



سلوووووم خدمت همگی...👩‍⚕️

شطووورین؟!؟

جاااتووون خااالی امروز رفته بودیم ازمایشگاه...

انقد حااال داد...

چشم و مغز داشتیم تشریح میکردیم ، اینقد حال بهم زن بود که نگوووو ....اوووق😔

همه جا رو به گند کشوندیم....خخخ😂😂🤣

این خوشگلا رو هم که می بینید ماییم...

جرعت دارید یه چیزی بگید..😑

.

.

.

خلاصه بگم خعععععلی خوشگذشت گفتم در جریان باشید...

فیلا...🙋‍♀️M


یاعلی ...



  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۷)

ای بد نیستیم خوبم تقریبا کمی تا اندکی

به لطف شما هنوز زنده ایم

پاسخ:
خخخخخ
خداروشکر....😃😃
ازینجا که شکلک بامزه تره رو برا خودت گذاشتی
پاسخ:
خخخخخ 
خعععلی......😂😂😂

زرشک

نگا لباسای زشتشون وقققق

خوبی شماااااااااااااا چه خبر خانوم کم پیدا خوشی سلامتی
پاسخ:
پلو با مرغ....😂😂

خعععلی دلتم بخوااااد کله پووک زشت ....هر چی باشیم بهتر از توییم 👅👅👅

بععععله...کی به کی میگه خخخ 

تو شطووووری عاقای بیریخت ...تو هنوز زنده ای خخخ😂😂😂
از چپ دومی
همون که ادا دراورده :|
پاسخ:
یاااا خدااا😮😮😮
از کووووجا فهمیدی عاااموووو ،؟؟؟
ایولاااا من خودم قاطی کردم کدومم خخخخ
ماشالله....
علیک سلام
خوفیم:)
بله جامون خالی :(
بله،انوقت داخل مغزچه شکلی بود
ای،شیطوناااا:)
خداحفظتون کنه وخداخودمم حفظ کنه:))))
تاباشه ازاین خوشی هااا:))
پاسخ:
خداروشکر....🤗
نمیدونم والا خعلی چیزااااآا.خخخخ😆😆😉
ایشالاااااا....البته در مورد اول خخخ😂😂😂
😊😊
تو کدومی؟
پاسخ:
حدس بزن؟؟خخخخ
هر چند که معلووووم نیست خخخ

  • یه خانوم گل ***
  • ما که پارسال نابود کردیم ازمایشگاه رو...
    خخخخخخ
    دم خوشگلا گرممم :)
    پاسخ:
    ایولااااا.....👍👍
    لامصب خععععلی حال میده..خخخخ
    😙😗😗😗😗
    دم شوماهم گرم....خخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.