‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

هااای...🙆

دوشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۳۷ ب.ظ

سلوووووم اهل خانه..؟!؟🖐

خوبید انشالله؟!؟

کیفتوون کوکه؟!؟

مماختون چاغه؟!؟

خب...بچه های گل من این چند وقته که من نبودم،خعلی بهتون خوش گذشته نه؟!

دیه ازی این خبرا نیسااا خخخ

راستی،امتحانم دیه داره شروع میشه ...😲😖

هم اکنون نیازمند دعا های شوماییم.

منو یادتوون نره هااا..

سرورتوون،تاج سرتوون...👯

  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۷)

  • علی محمدرضایی
  • وبلاگم تعطیل شده دیگه مگه نمیدونستی؟
    پاسخ:
    ن والااااا تازه فهمیدم ...😮
    سلام
    ان شاءالله خوب بدی
    پاسخ:
    علیکم سلااام...
    ایشالاااا خخخ
  • سید حسین سعادتمند
  • سلام وبلاگ قشنگی دارید.
    خواهشا ما را هم دنبال کنید.
    پاسخ:
    سلوووم ،ممنووون.
    چشم حتمااا....👯
  • علی محمدرضایی
  • عجب،ماکه رفتیم امیدوارم شما ماندگارباشید
    پاسخ:
    واا کوووجاااا؟!؟😲
    ممنوووونم....
    j'ai decouvert ce blog y'a pas longemps et pour te manifester ma sympathie elmtaemeng,je glisserai que j'ai encore failli me pisser dessus à force de m'esbaudir. pense bien à toi en lavant mes culottes.
    سلام دوست عزیز
    وبلاگ خوبی دارید
    موفق باشی
    دنبال شدی خوشحال میشم وبلاگمو دنبال کنی
    با سپاااااااااااااااااس فراوان :)
    پاسخ:
    سلام ...👯
    ممنون نظر نطفته...
    همچنین....
    حتماااا
  • علی رحمانی پور
  • التماس دعا
    پاسخ:
    محتاجیم به دعاااا ...🤗

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.