‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

هی ...!

چهارشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۱۱ ب.ظ


ﺷـــﺐ 

ﻫﺎﯾﻢ ﻋﺠﯿﺐ ﺩﺭﺩ ﻣﯿﮑﻨﺪ . . . !

ﺣﺘﯽ ﺩﺭﺩﻫﺎﯾﻢ ﻫﻢ ﺩﺭﺩ ﻣﯿﮑﻨﺪ . . . !

ﺍﯾــﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﺍﺯ ﺟـــﻨﺲ ﺩﺭﺩﻡ . . .

ﻋـــﻼ‌ﺟﯽ ﻧﯿﺴﺖ . ..

ﺑــﺎﮐﯽ ﻧﯿﺴﺖ . . .

ﭘﺮ ﺩﺭﺩﯼ ﻫﻢ ﻋــﺎﻟﻤﯽ ﺩﺍﺭﺩ . . .

” ﺩﺭﺩ ” ﺧﻮﺩﺵ ﺩﺭﺩ ﻧﺪﺍﺭﺩ . . .

ﺳــﺮﻡ ﺩﺭﺩ ﻣﯿﮑﻨﺪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻫــﻤﻪ ﺳـــﺮﺩﺭﮔﻤﯽ . . .

ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻫـــﻤﻪ ﺳﺮﮔﺮﻣﯽ ﻫﺎﯼ ﭘـــﻮﭺ . . .

ﭼﺸــﻤﺎﻧﻢ ﺳﻮﺯ ﺩﺍﺭﺩ . . .

ﻧــــﻪ ﺳﻮﺯ ﺳﺮﻣﺎ ! ﻧﻪ !

ﺑﻠﮑﻪ ﭼـــﺸﻤﺎﻧﻢ ﻣﯿﺴﻮﺯﺩ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻫــــﻤﻪ ﺁﻟـــﻮﺩﮔﯽ ﻓﮑﺮ ﻭ ﺫﻫﻦ . . .

ﮐــﺎﺵ ﺩﻧﯿـــﺎ ﻫﻢ ﻣﮑﺜﯽ ﻣﯿـــﮑﺮﺩ . . .

ﮐــﺎﺵ ﺩﻧﯿـــﺎ ﻫﻢ ﺳﺮﻋﺖ ﮔﯿﺮ ﺩﺍﺷﺖ . . .

ﮐــﺎﺵ ﺗﻮﻗﻒ ﻣﯿﮑﺮﺩ ﺍﻧـــﺪﮐﯽ ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﻏـــﻢ ﻫﺎﯾﻢ . . .

ﻫﻪ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻋـــﺎﺩﺕ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﻡ ﺑﻪ ﻏﺼﻪ ﺧﻮﺭﺩﻥ . . . !

ﺍﺯ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﯿـــﺮﯾﻨﯽ ﻫﺎﯼ ﺩﻧـــﯿﺎ 

, ﺍﯾﻦ ﻏـــﺼﻪ ﯼ ﺗـــﻠﺦ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﻧﺼﯿﺐ ﻣــــﻦ ﺷﺪ .....


  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۴)

عمو این حرفارو بزار کنار کتاباتو خریدی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


میگه من اونیم ک حسمم دردد دارد
  • مکانیک خودرو
  • گذشته که برای من نابودشد
    برای خودت هم نابودش کن
    مجبورکه نیستی فکرکنی ؟
    موفق باشی.
    این نیز هم بگذرد و تمام شود....
    پاسخ:

    هی ...!
    اگه تموم شدنی بود تاحالا تموم میشد ....!😔

  • مَهسا هَسدَم ツ.
  • :(
    پاسخ:
    😔😖

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.