‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

ادکلن تلگرام هم اومد...😜😳

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۰۱ ب.ظ

                             عزیزان بلاگی

                                          بعدزاون گونی برنج واتس اپ

                                                                        الان سروکله ادکلن

                                                                                            تلگرام پیداشد😜😳


  • خودروهای هیبریدی ....

نظرات  (۲۰)

  • مکانیک خودرو
  • آبجی سیب سمیرم خورده ای؟
    خیلی خوشمزستا
    پاسخ:

    اهووووم آب داره خخخخ

  • مکانیک خودرو
  • سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
    آبجیییییییییییییییییییی جونمممممممممممممممممممممممممممممم
    من اومدم برات زیاااااااااااااااااااااددعاکردم
    آبجی ازمن خیلی دوری مسافت خونه ماتاسمیرم حداقل2ساعت و15دقیقست
    آره خوشبحالت من تازه دانشگاه میرفتم نمازموشکسته میخوندم اصلاخیلییییییییییی حال میداد
    من که نتم عالییییییییییییییییییییییییییییییه
    من اصلاباوای فای نمیام نت چون برام فرقی نمیکنه باگوشیم بیام یاوایفایم بسته میخرم قیمتش خوب سرعتشم
    خوب وسیم کارتم رایتله ضمنااااااااااااااااااااااارایتل سمیرم خوب خط نمیده
    آره نتشون خوب نیست من ازخودم نمیگمااستادام سمیرمیندازشون پرسیدم.
    پاسخ:
    علیک سلاام 
    ممنون ...😊
    اهوووووووم خعلی داغونه...

  • مکانیک خودرو
  • آبجی من برم نمازبخونم وبیام.......................................
    پاسخ:
    قبول باشه .....
    دق دق نماز من شکسته میشه خخ۹خخ
    انقدر حال میده 😅😅

  • مکانیک خودرو
  • عیبی نداره بروبگرداصفهانویرویه سربه سی وسه پل برن یه سربه پل خواجوبزن
    اگه آدرسشونوخواستی بهم بگوتابهت بدم
    آبجی من الان چوبم ورداشتم این نتوادب کنم
    آره خیلیییییییییییییییییییییییییییی خشکلههههههههههههههههههههه
    آبجی الکی کرایه زیادی به این تاکسیاندیازیادی گوش میبرندجایی میری بااتوبوس های داخل شهری برو
    هرکمکی خاستی بهم بگوکمکت کنم..................................
    خودخوداصفهونی راستی اگه محلتوازکسی بپرس تاازاونجابهت بگم کجاهابرووبگرد
    خونه ما 15کیلومتری اصفهانه....................
    پاسخ:

    اوووو میمرم گمو گور میشم خخخ
    اخ انقد بزنش تا بپوکه 😅😅
    یه فامیل داشتیم سمیرم ...حالا اونجام میدونی کوجایه؟!😃
    نتش داغونه خخخ الان یه پام بالای ،یه انگشتم گذاشتم تو چشام ..تا موقیت خوب بشه نتش بیاد خخ😅
    کلا یه وضعیه خخخ

  • مکانیک خودرو
  • علیک سلام
    خوبه خوشه
    چه خبراآبجی
    چکارامیکنی
    اصفهان خوش میگذره
    یابی نهایتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت خوش میگذره
    پاسخ:
    سلوووم سلووووم😃

    😒ناملدااا همشوون رفتن بیرون منو جا گذاشتن ..داره حوصلم سر میره 

    هوووووچ بیکار خیابونارو متر میکنم خخخ

    اوووف بععله شهر خعلی خوشگلیه منکه عاشقشمممم😅

    عزیزداداشی خوبی خوشی؟
    پاسخ:

    هی بد نیستم ...دارم از بی نتی میمیرم 😭

    تو شطوری داداشم؟!😁
    آبجی جونمممممممم شبت بخیر
    خوابای خوشرنگ ببینی
    پاسخ:

    شب توهم بخیر عزیزم ..
    خوابای وحشهناک ببینی ..😄
    باشه نمازت قبول حق پیشاپیش
    منم برم نمازبخونم ومیام
    پاسخ:

    همچنین ....😁
    برا منم دعاا کن ژیاااد..😋

    سلام آبجی اومدی خیلی خوش اومدی
    خداروشکرخوبم
    ای جونم اومدی شهرم خیلی خوش اومدی
    عزیزداداشی
    پاسخ:

    الهی من فدای تو بشم ...

    نگا من برم مسجد الان بعد میام ...ببخشید ..فیلا 😉
    ضمن عرض سلام و وقت بخیر
    خدمت شما
    اگر مقدور بود وبلاگ ما را دنبال نمایید . با تشکر
    کرمان من
    http://kermanman.blog.ir/
    پاسخ:

    علیک سلام قربان ...🙋

    چشم حتمااا....
    سلام خیلی ممنون هستم که در مدت بستری من
    جویای حالم بودید و دعا میکردید..باز هم سپاسگزارم
    بهر حال فرصت طلب ها همیشه راهی برای سود جویی پیدا میکنند..
    پاسخ:
    علیک سلام
    خداروشکرکه سلامتیتون برگشته

    کاملاموافقممممممممممممممممممممم
  • ههـــ ـــــ
  • شاید اینقد مهم بوده که اومده دا مگ نه :(
    پاسخ:
    آره برافروش زیادش وسودی که ازش میشه دراورد
    😊😊😊
  • 💕 پسر خوب 💕
  • خخخخخخخخ
    چه جالب
    نمیدونستم
    پاسخ:
    😊
    آره جالبه
    حالاکه دونستی خداروشکرکن
    😊😊😊
  • فرهاد یحیی بیگی
  • سلام
    مطالب خیلی خوب و جذابی دارید ؛ ولی قالبتون یکم به هم ریخته است .
    توی وبلاگی ها ثبت نام کنید .

    اگه برای بهینه کردن وبلاگتون کمک خواستید در خدمتیم . (margin.blog.ir)
    موفق باشید ...
    پاسخ:
    علیک سلام
    قالبم بهترین قالبه احتیاج به ویرایشش نیست
    سلامت باشید
  • محمد حسین امینی
  • ادکلن تلگرام!!!
    پاسخ:
    آره دیگه اینم واردبازارشدبروبگردپیداش میکنی برای خریدش
    سلام سلام!
    بر خانم صفری جان!خخخخ
    نمیشناسمتونا!
    از وب داداشتون اومدم اینجا!
    من نجف ابادیم!
    کلی خندیدم!نه لبخند زدم!
    متشکر!
    دیروز یه ماشین عروس دیدم از این منگوله ها هستن به شتر میزنن!ازونا زده بودن به ماشین عروسشون!
    :دی!
    پاسخ:
    جابجانوشتید-درنظرگذاری مطالب دقت کافی رامبذول فرمایید.
    😊
    خخخخخ
    پاسخ:
    😊😊
  • علی محمدرضایی
  • عجب
    پاسخ:
    بله.......
  • دختر اسمانی
  • اوه یس (:
    پاسخ:
    بله
  • سیّد محمّد جعاوله
  • +++++++++++++
    پاسخ:
    +++++++++++++++ممنون++++++++++++

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.