‌به تنهایی ام افتخار میکنم،چون میدانم تحمل تنهایی بهتر از گدایی محبت است.!!!

!مارو از نظر های قشنگتون بی نصیب نذارید....‼‼
آخرین نظرات
  • ۲ بهمن ۰۰، ۱۲:۳۲ - رضا
    Hbd
نویسندگان

دوستی این نیست که ..

يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۳۵ ق.ظ




دوستی این نیست که الکی قمپز در کنی 😒


یا لغز بخونی یا هی بلدم بلدم کنی


باید به یاد دوستت باشی


به یادتم حتی توآمپاس شدید...z)😍)


***



  • من دلم پاکه ...

نظرات  (۱۳)

  • ♥سرباز شیعه♥
  • سلام

    چه وبسایتتون پیشرفت کرد

    خیلی خوشگل شده

    http://bankmazhabi.blog.ir/post/261
    پاسخ:
    علیک سلام
    موفق باشید
    موافقققققققققققققم خیلی قشنگ شده
    سنه من قوربان آبجی
    -------------
    خواهششششششششششششششششش

    پاسخ:

    اوووو زدی رو دستماااا خخخ

    😅😅
  • علی رحمانی پور
  • سلام
    عالی
    قالب زیبایی دارید
    پاسخ:

    علیک سلااام ..🙌

    ممنووونم .😊

    نظر لطفتونه ،قابل نداره ...👧

    عیدتون مبارک باد ...شاد شاد شاد باشی
    پاسخ:

    عید شوماهم مبارک ....همچنین 🙌

  • مَهسا هَسدَم ツ.
  • هوووف کو دوست عاخه؟ :(
    پاسخ:

    پس عایاااا من اینجا جلبکم .....😅😅

    چه دوست خووووبی!
    عیدتون مبارک :))))
    پاسخ:

    بله دیگه آدمی که من دوسش باشم خر شانسه خخخ

    عیدتوهم مبارک...🙌

    ^_^
    پاسخ:

    😊👋

    افرین
    پاسخ:

    خواااهشی ....😉

    آبجی عیدت مبارک...................................
    آبجی اینم شیرینیش بزن به بدن
    🍰🍰🍰🍰🍩🍩🍩🍨🍨🍨🍥🍥🍥🍥🍥🍥
    پاسخ:

    عید توهم میااااارک....👧

    چوووووخ ممنون ،الین آغورماسون ...🙌


    آبجی این مثبت ها(+)یعنی کارمون خیلیییییییییییییییییی درسته
    پاسخ:

    دراونکه شکی نیست ...😉

    کاملاااااااااااا صحیححححححححح

    مثل دوستییییییییییییی من وآبجییییییییی جونم
    آبجی درهمه وقت بیادتم
    پاسخ:

    اهووووووم....😁

    اونکه بعععله ...فدای داری...🙋

  • سیّد محمّد جعاوله
  • +
    پاسخ:

    حالا این چه مفهومی داره ؟؟!😏



    خوشبحال آدمی که دوستش تو باشی ...!😊
    پاسخ:

    هی کله پوووک کوجای که اینو ببینی خخخخ😅

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.